return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Expeditie Robinson 2003! (pg. 2)
View this Thread in Original format
arj1o1
quote:
Originally posted by SnuggLe
Neeeeeeeeeeee hoor ;)
Nah, ik had gewoon effe lekker een half dagje vrij, dus ben ik lekker een beetje wat forums onder gaan spammen! :D


nu je mod-af bent mag het weer:o




:p
Asperge
Onzinprogramma, geeft wel een beetje de sneuheid van de Nederlandse televisie aan. Het grootste gedeelte is gewoon troep.
jp
quote:
Originally posted by Asperge
Onzinprogramma, geeft wel een beetje de sneuheid van de Nederlandse televisie aan. Het grootste gedeelte is gewoon troep.


Dus ga je internetten, raakt eraan verslaafd, kom de deur niet meer uit, wordt contact gestoord en sterf een eenzame dood :nervous:
Flippe
Ik vind het wel een mooie programma, kijk het dna ook bijna altijd!
Asperge
quote:
Originally posted by jp
Dus ga je internetten, raakt eraan verslaafd, kom de deur niet meer uit, wordt contact gestoord en sterf een eenzame dood :nervous:


Gelukkig heeft men de dvd-speler uitgevonden:D
eieregooie
Ik zie het nooit... Altijd naar de sneak op zondagavond :)
Jesse
Echt een geweldig programma...Kijk ook elk jaar weer. Bjorn is wel een eikel maar zijn daden en uitspraken blijven je toch boeien.

Judge kan leuk vertellen over eten maar af en toe is het meer zeuren. Giovanni die heeft zichzelf niet helemaal onder controle..

En dat jongste wijffie...die is me toch irritant! Om de haverklap zal ze even mededelen dat die en die haar mateloos irriteert etc. Eerst Bjorn, nu is Gio 'ineens' afgedaan. Behoorlijk wispelturig, die mag er wel uit van mij vanavond!

Ik vind wel dat Bjorn mag winnen...hij ziet er iig al uit als een Robinson :)
Creamfields23
Ik kan het niet kijken want ik moet het bedrijf waar ik werk openen. En nu mis ik de gouwe oude video:whip:
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe

En Giovani heeft gewoon die bananen gejat.


Altijd die negers weer he!:whip:

Ik kijk het verder niet, vind het een triest programma.
SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave
Altijd die negers weer he!:whip:

Ik kijk het verder niet, vind het een triest programma.


He Kneus, als je er geen van afweet, hou je mond dan!
Giovani is geen neger, dus pleurt op!

SnuggLe
Jaaaaaaaaa nu natuurlijk allemaal kijken :)
Hoorde van niet nader te noemen bronnen dat je de ass van iemand gaat zien :D
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
He Kneus, als je er geen van afweet, hou je mond dan!
Giovani is geen neger, dus pleurt op!


Ik ben vanaf vanmiddag serieus dus ik ga dit ook gewoon serieus oplossen :) :


BRAMMETJE.........SMOEL HOUWEN, JE BENT EEN MIETJE!!!









Het gaat de goeie kant op :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement