|
Expeditie Robinson 2003! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by pooley
Naja precies niet of?
Verleden jaar was er toch een eindproef met de 2 overblijvers (door water zwemmen, klimmen door een rots en nog analles ?) |
Dat niet alleen. De andere afvallers (allemaal) hebben ook inspraak in wie er gaat winnen. Das wel cool! |
|
|
| pooley |
Ah zo ,was ik vergeten maar het is nogal duidelijk dat die associale bosaap van een bjorn een 'robinson' is :)
En dat gaan de andere niet ontkenne, hoeveel ze hem ook haten...
Maarja we zullen zien wie wint |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by pooley
Ah zo ,was ik vergeten maar het is nogal duidelijk dat die associale bosaap van een bjorn een 'robinson' is :)
En dat gaan de andere niet ontkenne, hoeveel ze hem ook haten...
Maarja we zullen zien wie wint |
Björn wint zoiezo niet hoor, die is er namelijk gister uitgegaan :D |
|
|
| G-L-N |
| quote: | Originally posted by pooley
idd bjorn (en gio) is/zijn irri, damn ...
En hijs een lul want hij heeft verklapt wie er gaat winnen (tussen de lijnen) in een talkshow ...
echt een associale lul |
Als jij het maar niet verklapt want ik wil het nog niet weten :)
Lekker ding is dat trouwens die Ilona. Judge en Gio vind ik twee hele enge jongens. Ik heb helemaal dubbel gelegen om Ryan toen met die smile voor de camera dat ie nog in de strijd is. Gio mocht ik al niet omdat ie altijd immuniteit wint en ik vind het een domme eikel. Judge vond ik eerst wel lachwekkend met ze drang naar eten maar toen die partij koos voor Gio had ie voor mij ook afgedaan. Ook tegen die Robin kijk ik nu anders aan. Judge en Robin gaan zich vet schamen na het zien van die afleveringen. Ryan heeft terecht die opmerking over die bananen gemaakt. Bjorn was niet te vertrouwen maar zo'n man kan je toch niet missen in het programma. We hebben vaak om hem kunnen lachen. Eerst d8 ik dat Ryan alleen zo'n vrouwenversierder was een "Ken" zoals Judge hem noemt, maar ik vind het nu de meest sympathieke van dat hele zootje. Ryan of 1 van die drie vrouwen mag van mij winnen. Die Jutta die dokter vind ik ook wel sympathiek.
Als die hatelijke baby van een Gio er maar gauw uit gaat met ze bedreiging. huuuuww wat een griezel van een gozer. Ik had graag in het lichaam van die Ryan gezeten op dat moment, die gozer (Gio) heeft een gezicht waar je op kan blijven slaan. |
|
|
| SnuggLe |
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! GVDSE SPANNEND!!
Tering man!
Ik baal er wel behoorlijk van dat Robin niet in de finale zit, erg jammer. Maar mijn 2e en 3e keus zitten er wel in.
Ik wilde eigenlijk op Jutta stemmen, maar heb toch op Judge gestemd, hij is cool en heeft zichzelf overwonnen.
Mooi detail: Bij de redenen wie waarop stemde hebben ze Ryan NIET laten zien. Ik denk dat die loser iets slechts over Judge heeft gezegd en dat het daarom niet is uitgezonden.
Ik rekende zelf op 5-3 voor Jutta.
Wie heeft of wie gestemd?
Jutta: Franka, Ryan, ...?
Judge: Robin, Ilona, ...?
..rest zien we zo..... (tussenstand is 55 % voor Jutta) |
|
|
| pooley |
gvd
jullie liggen 1 wee kvoorop :/
Donderdag was er bij ons op televisie dat ryan op het eiland nog zit, en dat ilona eruit gestamt is
arg ?! |
|
|
| Kakao |
| Bwehehe, zou ik hier maar wegblijven als je niet wilt weten wie er wint :p |
|
|
| Flippe |
Jutta Gewonnen :D
tog? haha |
|
|
| Magic83 |
| Jammer, ik had graag ryan zien winnen maar jutta is ook nie erg, gelukkig niet giovanni |
|
|
| Eagle` |
gossie, leuk nu is de spanning er ook uit, wist niet da jullie een week voorliepen.
Die robin is echt wel gek trouwens, op vlaamse televisie was er een interview in mediamadammen, waar ie zei dat ie wel zin had om zen sperma op te lurken. Ie was op een keer gaan rukken in het bos maar er kwam weinig tot niks meer uit.
was misschien nog een ideetje geweest voor die Judge met zen lollige "ik heb zon honger" quote :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Eagle`
gossie, leuk nu is de spanning er ook uit, wist niet da jullie een week voorliepen.
Die robin is echt wel gek trouwens, op vlaamse televisie was er een interview in mediamadammen, waar ie zei dat ie wel zin had om zen sperma op te lurken. Ie was op een keer gaan rukken in het bos maar er kwam weinig tot niks meer uit.
was misschien nog een ideetje geweest voor die Judge met zen lollige "ik heb zon honger" quote :p |
Belgen lopen altijd achter... Wees blij dat dit slechts een week achter loopt :p |
|
|
|
|