|
Expeditie Robinson 2003! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
Robin roeleert :D
die gast moet echt winnen |
|
|
| SnuggLe |
Robin is idd supercool! Die video, zijn hallicunaties, echt kicken!
De vrouwen zijn nu de sjaak volgensmij. Was dat de vorige keren ook al dat je immuniteit kon inwisselen voor 2 stemmen? Zo nee, dan is dat wel kut.....
Hoop nu dat Gio eruitgaat. Dan blijven denk ik aan het eind Jutta en Robin over, althans dat hoop ik. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Robin is idd supercool! Die video, zijn hallicunaties, echt kicken!
De vrouwen zijn nu de sjaak volgensmij. Was dat de vorige keren ook al dat je immuniteit kon inwisselen voor 2 stemmen? Zo nee, dan is dat wel kut.....
Hoop nu dat Gio eruitgaat. Dan blijven denk ik aan het eind Jutta en Robin over, althans dat hoop ik. |
Ik denk dat nu eerst de andere twee vrouwen weggestemd zullen worden.
Dan blijven Judge, Gio en Robin over. Dan zal Gio denkik weggestemd worden maar die zal uiteindelijk weer terugkomen via dat dodeneiland, dus zullen Judge, Robin en Gio in de finale staan :) |
|
|
| SnuggLe |
| Nee, Robin denkt aan de vrouwen....met die bananan gaat Gio de kop kosten! |
|
|
| Duke2003 |
| haha ik had t net voor de 1e keer gezien, lekker watafvoer bouwen en banaantjes jatten :p |
|
|
| Jesse |
Nou Franka eruit...niet verwacht. En crybaby Judge mag nog ff over eten dromen! Trouwens wel erg hypocriet van hem, eerst geeft hij aan dat degene die bananen (eten) steelt van hem mag branden in het vuur...En zelf eet ie in zn eentje 3 a 4 kokosnoten op! :rolleyes:
Billen van Ilona waren nou ook niet echt je van het hoor ;) |
|
|
| Blik |
aloha
voor de mensen die het gemist hebben |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
aloha
voor de mensen die het gemist hebben |
Nix gemist dus :nervous: |
|
|
| pooley |
idd bjorn (en gio) is/zijn irri, damn ...
En hijs een lul want hij heeft verklapt wie er gaat winnen (tussen de lijnen) in een talkshow ...
echt een associale lul |
|
|
| tango |
ehhh, volgens mij wordt de echte winnaar pas gekozen in een live show in december hoor. Of heb ik het nu mis?
grtz,
TNG |
|
|
| pooley |
Naja precies niet of?
Verleden jaar was er toch een eindproef met de 2 overblijvers (door water zwemmen, klimmen door een rots en nog analles ?) |
|
|
|
|