return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
הייתי פה...........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אהה ועוד משהו... במקום להשחית את הט'רד של אלונה אני מזמין אתכם לדבר על הצבא פה גם... :)
שאלונה לא תגיד שאני לא מתחשב ;)


לפחות אנשים התחילו לדבר בטרד שלי, גם את זה אתה חייב לגנוב?!
:( :D


......


טוב את מה שיש לי להגיד לך אני כבר אגיד לך אחר כך
אז גיוס נעים שיהיה לך
ואני מקווה שלא תחטוף את השוק שאני חטפתי
ולא מצליחה להיפטר ממנו עד היום:D :D

אוהבת אותך פשושי שלי@!#%$#
:happy2: :happy2: :happy2:
<3
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
שמע שום דבר לא בטוח..אמנם זה גיוס נחל אבל יכול להיות שפתאום גם יהיו צריכים להשלים אנשים לגולני או לחירמ"כ או לא יודע למה..
בכל מקרה זה לא משנה..
תהיה חייל טוב ותתפנה למה שיביאו לך כי כל חי"ר אותו חרא. :)

ומה עם הגיבוש צנחנים?!
לא הלכת? אני לא מעודכן..


שמע ברור לי שיש מצב שיצטרכו להשלים...
אבל אני ביקשתי נחל בעדיפות הראשונה במנילה ובנוסף יש לי קב"א גבוהה אז אני לא חושב שהם עד כדי כך יתעלמו מהבקשה שלי...
חוץ מזה... יש תאריך שמיועד להשלמות והוא 8.12

ולא לא הלכתי לגיבוש צנחנים בסוף... היה לי את הסיבות שלי... אבל זה לא שלא רציתי ללכת... לא הייתי במצב לעשות את זה וזה לא היה באשמתי
Biondo
גיוס קל יא בבון
Shahar
גיוס קל נשמה שמור על דיבור..
eXeTik
וואי... מי ישי המלצות עכשיו
חולה עליך רועי... תשתדל לא להעלם לנו פה
וסמוך על המילה שלי שכשתחזור סופ"ש לא יהיה לך הרבה זמן... במיוחד לא לפורום

תשדל בכל מקרה
למרות שכמות ההודעות שלך מספיקה לשלוש שנים הקרובות גם אם לא תכתוב פה אפילו מילה במשך כל הזמן :p

בכל מקרה
המון הצלחה...
NyKoN
בהצלחה אחי
תיזהר לא להפיל סבונים... אופס... לא לך
:D
LA©
אני לא מאינה שאתה מתגייס כבר ברביעי, ואני ועוד לא ראיתי שכנים שכנים!
SHAME ON ME!!!!!

בכל אופן, המון המון בהצלחה!!!
שיעבור בכיף!! והכי חשוב, שתהיה מאושר!!!
TTman
אח שליייייייייייייי


תהנה אח שלי כמה שאתה יכול
שמור על עצמך, זכור משפט חזק
"הצבא לא שווה שתאבד את החיים שלך בשבילו"

ואם תרצה לבכות ולא יהיה לך למי
אז אתה מוזמן להרים טלפון
;)

ואני בטוח שאני אפגוש אותך באיזו מסיבה או שתיים, ונדבר על כל החרא של החיים הזה

יאללה אחי
שפשוף הכי נעים שיכול להיות לך
ויאללה תפוס פיקוד

פתח שעון

שבע דקות היית על ב

תתחיל לתרגל את זה אחי
:D



ביייי מלך, מת עלייך
luckystrike
אחי בבקשה בלי ציניות עכשיו על זה שאני חרא
והכל ! אני לא מאמין שאתה מתגייס ... רק אתמול
היית קטנצ'יק וראינו את אריק בלילה עם החבר שלו ...

זיכרונות עם הערבי המחייך באס"א ... עם הגן ילדים
בקיבוץ המוזר של עודד ... עם המקום שעודד הראה לנו
שעזר להשכיב בנות אח"כ ... עם הפצע שחבשתי לך אז ...

אני טובע בדמעות ...

ברצינות אחי שמור על עצמך אל תעשה שטויות שם
ותנסה להגיע ליחט"יות שלא יעשו איתך השבחת גדודים
או שטויות כאלה !

קיצר אחי אוהב אותך ובהצלחה !

היום בערב (לא לילה) משולש ?
חובה !
KrazyDJs
וואלה אח שלי...
גיוס קלל...
מקווה שה3 שנים האלו יעברו לך מהר..

ואל תשכח את הפורום שלך...

ronsh
גיוס נעים אח שלי.....
שהשנים יעברו לך מהר...

דרך אגב חבר שלי מתגייס יחד איתך באותו יום והוא נחל..

אז שיהיה המון בהצלחה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by LA©
אני לא מאינה שאתה מתגייס כבר ברביעי, ואני ועוד לא ראיתי שכנים שכנים!
SHAME ON ME!!!!!


באמת את צריכה להתבייש לך!!!!
יש לך עוד יומיים או לראות את זה ב 3 וחצי בלילה או ב 7:50 בבוקר...
דיר בלאק אנני!!!! :D


וכן זה נראה כאילו זה היה אתמול שראינו את אריק והחבר השרוט שלו...
וואלה שכחתי מהמקום המיוחד שעודד הראה לנו... ראסמי שטות!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement