return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
הייתי פה...........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 (pg. 4)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
ואלה אחי
לאן אתה שואף להגיע ? פלסר ?


כן אני ינסה להגיע לפלס"ר
לא שאני כזה יתאכזב אם אני לא יגיע אבל עדיין שווה לנסות
מהגדודים אי אפשר לעלות אבל מהפלס"ר אפשר לרדת


חן קבל קטע... אנחנו יושבים כזה במעגל הצוות שלי וכל אחד הציג את עצמו...
קיצר אתה קולט אני מציג את עצמי... ואז אחד תימני גבוה עם משקפיים צועק משום מקום... היית איתי באיה נאפה!!!!!!
קיצר זה ההוא שאמרת לי שמתגייס איתי... הסטלן מהאוטובוס
איזה עולם קטן
DjChook
אמרתי לך

גם ראיתי אותו בדיוק שהוא עלה לאוטובוס
היה סרט כי שלושתם היו שם

ואז אני זיהיתי את התימני
אבל לא היה לי איך לפנות אליו והוא בדיוק דיבר עם אמא שלו

אז אני כזה דופק לו על הגב והוא לא מגיב
אז חבר שלו כזה מסתכל עלי אני כזה

"נראה לי שאני מכיר אותו"
אז החבר שלו אומר לי את השם שלו שאני לא זוכר

ואז אני כזה
"נראה לי שהייתי איתו באיה נאפה"
אז הוא עושה
"כן הוא היה בחופש"
ואז כזה
"איתם"
ואז אני קולט את השניים והם כבר זיהו אותי והיה חגיגה
Hell_Copter
עכשיו נזכרתי שהוא כזה דיבר עם המש"קית ת"ש והוא אמר לה שהוא סימן בשאלון ת"ש שהוא בן יחיד בגלל שיש לו רק אחיות :stongue: :stongue: :stongue:
איזה בנאדם מחוק!!!
DjChook
חח כן הוא נראה בנאדם טוב !

שמח שאתה מבסוט
Hell_Copter
אין היה שבוע מצחיק ביותר!!!
אני אשכרה נהנה עד עכשיו...

אבל הבית זונות נראה לי נגמר...
יום ראשון מתחילים טירונות... אין יותר דקת קריאה באוהל למשך כמה שעות טובות ועבודות רס"ר מצחיקות שאתה מתחמק מלעשות...
אבל היה טוב!!
ואחלה חבר'ה... ממש מצחיקולים כולם!!! אני אהבתי!! :D


כל כך הרבה צחוקים היו שפשוט חבל על הזמן...

חן... העומרי הזה (הזה מנאפה) ניסה לכבות סיגריה בוערת אחרי שהיינו צריכים לעמוד במסדר... קיצר הסמל קלט אותו ואז הוא זרק את הסיגריה באמצע הפלוגה
הסמל חטף קריזה עליו!! והכריח אותו לקחת בקבוק ליטר וחצי של קולה ולמלאות אותו בבדלי סיגריה... על חשבון השעת ת"ש שלו... שנקראת אצלנו סעפ"ש
למי שתוהה מה זה סעפ"ש אז אני יסביר שזה סידורים עניינים פה שם
סתם המצאה של הנחל כנראה... :)
H.A.
אני לא ממש בטוח שזה מותר...על חשבון שעת הת"ש???
אבל אם הוא עשה את זה אז אתם יודעים איך זה
"חוקי מטכ"ל נועדו בשביל להפר אותם" :D
טוב לדעת שאתה נהנה, ככה אני מעריך שהדברים יזרמו הרבה יותר טוב בשבילך :)
DjChook
חחחח אמרתי לך הבנאדם הזוי לגמרי

אבל לא הזוי כמו שצח היה אתמול בלילה ברמת גן ;)
warpedd_
quote:
Originally posted by DjChook
חחחח אמרתי לך הבנאדם הזוי לגמרי

אבל לא הזוי כמו שצח היה אתמול בלילה ברמת גן ;)


צח תמיד הזוי
איזה צחוקים שזרקנו עליו את הביסלי המקולקל הזה בגינת מסוממים
DjChook
אחי
אתה עוד לא ראית אותו בלילה מצלצל בפעמון של איזה בית באמצע שכונה שקטה ושואל אותם אם יש שם אלונה
ואז שהאישה אומרת לא

הוא שואל אם יש לה בת
Hell_Copter
שמעתי שחיפשתם שם את אלונה... מוזר... הנוער של היום!!


דרך אגב... גם היה גיבוש ליח"טיות בימים שני עד רביעי
אני פרשתי מהגיבוש ממש כמה שעות אחרי שהוא התחיל בגלל בעיה רפואית שהייתה לי שמנעה ממני מלהמשיך... אבל בקטנה
אני לא מתרגש מזה בכלל... זה לא שממש רציתי ללכת ליח"טיות...
דווקא אני די שמח שאני בגדודים... אחלה חבר'ה יש איתי!!
בכל אופן... התחילו את הגיבוש 304 אנשים... וסיימו אותו רק 116
כל אחד שסיים אותו הוא תותח על מבחינתי... למה זה חתיכת גיבוש קשה!!
ואפילו אחד מרעננה שסיים את הגיבוש הזה וגם סיים גיבוש שייטת אמר שזה היה יותר קשה מהגיבוש שייטת...

DjChook
גם מי שסיים מטכל אמר שיחטיות של צנחנים יותר קשה
Tarantula
quote:
Originally posted by DjChook
אחי
אתה עוד לא ראית אותו בלילה מצלצל בפעמון של איזה בית באמצע שכונה שקטה ושואל אותם אם יש שם אלונה
ואז שהאישה אומרת לא

הוא שואל אם יש לה בת


חחחחחחחח
אתם פשוט חולי נפש :haha: :haha: :haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement