|
הייתי פה...........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
ואלה אחי
לאן אתה שואף להגיע ? פלסר ? |
כן אני ינסה להגיע לפלס"ר
לא שאני כזה יתאכזב אם אני לא יגיע אבל עדיין שווה לנסות
מהגדודים אי אפשר לעלות אבל מהפלס"ר אפשר לרדת
חן קבל קטע... אנחנו יושבים כזה במעגל הצוות שלי וכל אחד הציג את עצמו...
קיצר אתה קולט אני מציג את עצמי... ואז אחד תימני גבוה עם משקפיים צועק משום מקום... היית איתי באיה נאפה!!!!!!
קיצר זה ההוא שאמרת לי שמתגייס איתי... הסטלן מהאוטובוס
איזה עולם קטן |
|
|
| DjChook |
אמרתי לך
גם ראיתי אותו בדיוק שהוא עלה לאוטובוס
היה סרט כי שלושתם היו שם
ואז אני זיהיתי את התימני
אבל לא היה לי איך לפנות אליו והוא בדיוק דיבר עם אמא שלו
אז אני כזה דופק לו על הגב והוא לא מגיב
אז חבר שלו כזה מסתכל עלי אני כזה
"נראה לי שאני מכיר אותו"
אז החבר שלו אומר לי את השם שלו שאני לא זוכר
ואז אני כזה
"נראה לי שהייתי איתו באיה נאפה"
אז הוא עושה
"כן הוא היה בחופש"
ואז כזה
"איתם"
ואז אני קולט את השניים והם כבר זיהו אותי והיה חגיגה |
|
|
| Hell_Copter |
עכשיו נזכרתי שהוא כזה דיבר עם המש"קית ת"ש והוא אמר לה שהוא סימן בשאלון ת"ש שהוא בן יחיד בגלל שיש לו רק אחיות :stongue: :stongue: :stongue:
איזה בנאדם מחוק!!! |
|
|
| DjChook |
חח כן הוא נראה בנאדם טוב !
שמח שאתה מבסוט |
|
|
| Hell_Copter |
אין היה שבוע מצחיק ביותר!!!
אני אשכרה נהנה עד עכשיו...
אבל הבית זונות נראה לי נגמר...
יום ראשון מתחילים טירונות... אין יותר דקת קריאה באוהל למשך כמה שעות טובות ועבודות רס"ר מצחיקות שאתה מתחמק מלעשות...
אבל היה טוב!!
ואחלה חבר'ה... ממש מצחיקולים כולם!!! אני אהבתי!! :D
כל כך הרבה צחוקים היו שפשוט חבל על הזמן...
חן... העומרי הזה (הזה מנאפה) ניסה לכבות סיגריה בוערת אחרי שהיינו צריכים לעמוד במסדר... קיצר הסמל קלט אותו ואז הוא זרק את הסיגריה באמצע הפלוגה
הסמל חטף קריזה עליו!! והכריח אותו לקחת בקבוק ליטר וחצי של קולה ולמלאות אותו בבדלי סיגריה... על חשבון השעת ת"ש שלו... שנקראת אצלנו סעפ"ש
למי שתוהה מה זה סעפ"ש אז אני יסביר שזה סידורים עניינים פה שם
סתם המצאה של הנחל כנראה... :) |
|
|
| H.A. |
אני לא ממש בטוח שזה מותר...על חשבון שעת הת"ש???
אבל אם הוא עשה את זה אז אתם יודעים איך זה
"חוקי מטכ"ל נועדו בשביל להפר אותם" :D
טוב לדעת שאתה נהנה, ככה אני מעריך שהדברים יזרמו הרבה יותר טוב בשבילך :) |
|
|
| DjChook |
חחחח אמרתי לך הבנאדם הזוי לגמרי
אבל לא הזוי כמו שצח היה אתמול בלילה ברמת גן ;) |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחחח אמרתי לך הבנאדם הזוי לגמרי
אבל לא הזוי כמו שצח היה אתמול בלילה ברמת גן ;) |
צח תמיד הזוי
איזה צחוקים שזרקנו עליו את הביסלי המקולקל הזה בגינת מסוממים |
|
|
| DjChook |
אחי
אתה עוד לא ראית אותו בלילה מצלצל בפעמון של איזה בית באמצע שכונה שקטה ושואל אותם אם יש שם אלונה
ואז שהאישה אומרת לא
הוא שואל אם יש לה בת |
|
|
| Hell_Copter |
שמעתי שחיפשתם שם את אלונה... מוזר... הנוער של היום!!
דרך אגב... גם היה גיבוש ליח"טיות בימים שני עד רביעי
אני פרשתי מהגיבוש ממש כמה שעות אחרי שהוא התחיל בגלל בעיה רפואית שהייתה לי שמנעה ממני מלהמשיך... אבל בקטנה
אני לא מתרגש מזה בכלל... זה לא שממש רציתי ללכת ליח"טיות...
דווקא אני די שמח שאני בגדודים... אחלה חבר'ה יש איתי!!
בכל אופן... התחילו את הגיבוש 304 אנשים... וסיימו אותו רק 116
כל אחד שסיים אותו הוא תותח על מבחינתי... למה זה חתיכת גיבוש קשה!!
ואפילו אחד מרעננה שסיים את הגיבוש הזה וגם סיים גיבוש שייטת אמר שזה היה יותר קשה מהגיבוש שייטת... |
|
|
| DjChook |
| גם מי שסיים מטכל אמר שיחטיות של צנחנים יותר קשה |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by DjChook
אחי
אתה עוד לא ראית אותו בלילה מצלצל בפעמון של איזה בית באמצע שכונה שקטה ושואל אותם אם יש שם אלונה
ואז שהאישה אומרת לא
הוא שואל אם יש לה בת |
חחחחחחחח
אתם פשוט חולי נפש :haha: :haha: :haha: |
|
|
|
|