return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
הייתי פה...........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Izzy
hey buddy, hope you have an easy and fulfilling service...
hopefully it'll be over before you realize it
i'm proud of you (and all the other draft-ies)
:)
Ariels
??!!?!?!?!?!?! נח"ל


דבר איתי אני יסדר לך קומבינות בבא"ח ואחרי הטירונות בשיבוצים
LA©
quote:
Originally posted by Hell_Copter
באמת את צריכה להתבייש לך!!!!
יש לך עוד יומיים או לראות את זה ב 3 וחצי בלילה או ב 7:50 בבוקר...
דיר בלאק אנני!!!! :D


זהו!!!! הלילה אתה מעיר אותי לקראת שלוש לפנות בוקר כדיי שאני אוכל לראות שכנים שכנים!
במיוחד בשבילך =)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by LA©
זהו!!!! הלילה אתה מעיר אותי לקראת שלוש לפנות בוקר כדיי שאני אוכל לראות שכנים שכנים!
במיוחד בשבילך =)


נראה לי הייתי צריך להתעלם מההודעה ששלחת לי שאת חולה ולהעיר אותך בכל מקרה...
בכל אופן... תרגישי טוב... לפחות זה :)


אריאל במה אתה יכול לקמבן אותי בטירונות? :)
Hell_Copter
טוב נראה לי שהגיע זמני...
איך אומרים... הייתי פה!!
DjChook
איך שאומרים..

אני בדרך !
LA©
quote:
Originally posted by Hell_Copter
נראה לי הייתי צריך להתעלם מההודעה ששלחת לי שאת חולה ולהעיר אותך בכל מקרה...
בכל אופן... תרגישי טוב... לפחות זה :)


אריאל במה אתה יכול לקמבן אותי בטירונות? :)


חח איזה חמוד...גם אם היית מנסה להעיר אותי לא היית מצליח...
הייתי ממש אבל ממש חולה... חום ממש גבוה
לא יודעת מאיפה זה נפל עליי
קיצר, אני מרגישה עשר עכשיו, ואני חייבת לראות שכנים שכנים!
אני במרכז הסופ"ש... אם אתה יוצא תהיה בקשר
AnthemFreak
וואי אחי לא רשמתי פה כלום!!!
מצטער..
קיצור אחי שיעברו לך השלוש שנים האלה הכי מהר שאפשר ..
ותשמור על עצמך
תעשה חיים אם זה אפשרי בכלל
ובאמת אל תשכח תפורום.. זה בית שני שלך
לא יודע כמה זמן יהיה לך בסופי שבוע אבל לפחות שים פה פוסט שניים לראות שאתה חי אהה?
אוהב אותך אחי ובהצלחה
היה שלום חבר
:D
Rising
תאמין לי אני צריך ללכת להזדיין... לא כתבתי לך כלום

בכל מקרה מקווה שתתאקלם מהר ותעשה חיים מצ'וגעים!..
נדבר אחי....
itamarsan
פייי ליום הזה לא ציפיתי שיגיע כול כך מהר אבל עדיין רועי גיוס קל אח שלו ומקווה שיהייה רק טובבבב

Hell_Copter
חזרתי מהטיול השנתי שלי...
טיול של 3 ימים :D

כל הזיוני שכל על ההלם בקו"ם... וואלה לא מדבר אליי!!!
איזה צחוקים מטורפים היו ב3 ימים האלה... חבל על הזמן!!
ואחלה חבר'ה... יש איתי הרבה סטלנים מהתחת... ועוד חבר'ה מרעננה שהכרתי מהתחלה

קיצר ישנו יום רביעי בבקו"ם... סתם היה מעפן לישון באוהלים המסריחים שם... אבל מתרגלים... בטירונות אני ישן באותו אוהל שישנתי בו אתמול... דווקא שם היה נחמד וישנתי טוב!!

אני עדיין בטרום טירונות עד יום ראשון עוד שבוע וחצי
וביום ראשון הזה אנחנו הולכים לחתום על נשקים והכל ויש מצב גם לקבל את הנשק...
וביום שני עד חמישי יש לנו את הגיבוש יח"טיות ולפי מה שהבנתי אחריו נחזור הביתה כמעט בטוח... אז או שאני יקבל חמשוש שבוע הבא או שישי שבת...

אז כמו שאמרתי... אני מרגיש ממש טוב עד עכשיו... נקווה שימשיך ככה

עשו לנו ראיון אישי אתמול ועשה לי את הראיון לא הסמל שלי... אלא הרס"פ של פלוגה 931
קיצר דיברנו והכל והוא אחלה גבר... והוא כזה בסוף עושה לי אם אתה רואה אותי בגיבוש אני ינסה לקמבן אותך או משהו :)

קיצר נקווה שילך טוב בגיבוש!!
DjChook
ואלה אחי
לאן אתה שואף להגיע ? פלסר ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement