return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Nare ervaringen op feesten....! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Jimmy
ik zag een meisje helemaal spastisch bewegen, ze trilde enorm en moest weg gedragen worden. Dit tijdens een feest in HMH.:nervous:
Fkwebeman
TE Utrecht 2001--> Meisje dat in de chill-zaal ff gebeft wordt..

Sensation 2002--> wijf dat allemaal poep aan haar witte doorschijnende jurkje had.. BAH BAH

Sixtiesfestival --> gozer eet hamburger, moet kotsen gooit hamburger in volle asbak, rent weg, komt na kotsen weer terug en pakt hamburger weer.. :eyes:

Innercity2000--> gozer die riep dat Tiesto 'de master' was wordt door 4 marokkanen buiten de deur in elkaar geramt.. onder het mom van Rap rulez..

Sensation2002 --> gozer die helemaal door de rooie gaat als hij bier op zijn shirt krijgt. Iedereen die hem uitlachtte (omdat hij zo boos deed)/aankeek werd door hem/zijn vriendjes geslagen..
eieregooie
Op Ferry zen feestje vorige maand stond ik ff buiten de Black Box van een drankje te gieten wanneer er voor m'n neus een meisje in elkaar zakt...

Gelukkig liep ze niet alleen en werd er goed voor haar gezorgd tot de EHBO-ers er waren... Dus kon ik rustig verder van me drankje gernieten :)
Hitman
Trance Energy 2002: vent zat midden in de hard trance zaal te schijten (helemaal van de wereld natuurlijk), en zijn vrienden stonden er omheen alsof het heel normaal was.

Impulz Outdoor 2003: vent schroeft beenprothese van zijn vriendin eraf, en gebruikt deze om een goeie lijn te leggen.

Verder, al die pis- kots- en tripverhalen heb ik ook wel eens een keer gezien. Tot op zekere hoogte kan ik er wel om lachen:D
Optimus
als ik het zo lees, heb ik eigenlijk weinig ranzigs meegemaakt... ow ja, ik kwam op Dancevalley 2001 toen ik een heuvel opliep een vrouw tegen die rustig aan het schijten was:D
eieregooie
Ik ben op een feestje ook weleens een of andere vage Sjinees tegen gekomen die zich door een TA-er anaal wilde laten nemen hehe...

Freakshow...
arj1o1
helemaal geen.. maar dta komt natuurlijk omdat ik nog nooit op een groot feest ben geweest :)
basd
Oei da's al een tijdje geleden..

Blade Runner '96 in de Martinihal in Groningen.. Heb daar iemand echt zwaar schokkend en trillend op de grond zien liggen, echt helemaal de weg kwijt.. En toen was het ineens over en lag ie helemaal stil.

Stonden al genoeg mensen omheen en EHBO was erbij, dus ben maar snel doorgelopen.. Maar vergeten doe ik het niet meer. Weet overigens nog steeds niet wat er uiteindelijk met em gebeurd is..
pooley
Echt ranzig nu niet maar zaterdag op groovecity lag er buiten weer 1 ver te trippen.
Lag is een zeer rare positie, bewoog niet en ineens spastische bewegingen en wartaal.
Toen zijn een paar voorbijgangers de hulpdiensten gaan halen.
Het is wel maar vies maar je wilt waarschijnlijk niet weten wat ze allemaal gepakt hebben :)

Oh ja en nog iets, was eens een fuif met hardcore dj's (1ste keer dat er hardcore gedraaid werd hier in de zaal...) en ineens hadden die gasten hun fanclub meegebracht.
Een bus vol met neo nazis (je kent dat wel bimber met opgenaaide swastikas, combatsjoe etc)

Komen rustig binnen en beginnen direct beetje rel te schoppen.
Elkaar begroeten met de hitler groet, zingen , mensen lastigvallen.
Dan zijn de zware jongen van de streek hier ingeschakeld.
Je zag ze allemaal bellen en ineens was het zover, al die gasten hebben ze letterlijk buitengekickt (security kon niets doen ofcourse) een massa van 500 man achter die 50-60 neo nazis heen.

Vesten afpakken en opfikken, ie gasten in elkaar meppen en dan nog ff de bus molesteren

Andrenaline was wel aan het vloeien :)
magrec
Pff op capital vorig jaar een jongen die helemaal vlak lag met veel schuim op de mond.
En op impulz outdoor vorig jaar achter de blackhole tent waar een meisje in de bosjes lag met stuiptrekkingen.

Heb wel eens vaker iemand out zien gaan maar dat komt ook vaak door de hitte en meestal zijn ze binnen een minuut ook wel weer bij.

Echte grote vechtpartijen niet gezien behalve op 4 elements dit jaar waar iemand ff flink op zijn bek werd getimmerd.

Maar goed meestal zie ik de erge dingen niet en dat vind ik wel goed zo :p

Creamfields23
quote:
Originally posted by Hitman
Impulz Outdoor 2003: vent schroeft beenprothese van zijn vriendin eraf, en gebruikt deze om een goeie lijn te leggen.

^^^ WTF???

Ik heb een keer een gast voor me neer zien gaan. Hij heeft denk wel vijf minuten liggen stuiptrekken terwijl iedereen gewoon door ging of het gewoon negeerde:whip: (P.S. ik denk dat dit puur uit angst komt) Ik heb toen echt moeten schreeuwen voordat de beveiliging en het personeel in actie kwamen.

Later bleek dat ie aan de GHB had gezeten.:whip: Dwaas

Verder ben ik ook wel opgelucht dat ik die nacht dat de portier van de Matrixx werd neergeknald op tijd weg was. Dat was ook meteen de eerste en laatste keer dat ik daar ben geweest.
Dirkie
Op Qontact voorig jaar in de HMH, was er een gozer die ging ineens out voor onze voeten. Was lijkbleek en een vriend van mij die heeft EHBO die pakte hem op en voelde in zijn nek naar zijn hartslag. Als ik me goed kan herrineren had hij een hartslag van 60/70. Mijn vriend wilde hem naar de EHBO brengen maar dat wilde hij niet. Wat drugs wel niet met je doet !!

Op innercity 2000 zag ik een meisje keihard neergeslagen worden door een gozer, dat vond ik toch wel heel laag. Die gozer lag 1 minuut later nokkie nokkie op de grond. Eigen schuld!!

In Den Haag (met dat feest waar Paul van Dyk ineens afzegde (ik weet het weer Capital!!!!) was een meisje helemaal van achteren onder gekotst, was ook wel smerig!!

Voor de rest de nodige kotspartijen meegemaakt, vechtpartijen, mensen die stuiptrekkingen hebben, die met grote ronde ogen, kauwende bewegingen maken enz.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement