return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Nare ervaringen op feesten....!
View this Thread in Original format
SnuggLe
Naar aanleiding van DEZE thread op PF het volgende:

Wat is het meest aparte/schokkende/ranzige/irritantste wat jullie ooit hebben meegemaakt op een feest??

Greetz,
SnuggLe
Muppet
Tijdens mysteryland 2002 was er enorme gast die totaal van de kaart was, dronken/stoned. En die was dus echt eng! Begon tegen iedereen aan te duwen en te slaan en daarna stond hij weer helemaal stil tegen een paal aan, ik ben meteen 20 meter uit de beurt gegaan, maar verder niet echt veel enge dingen meegemaakt,


Greetz Muppet
New Wave
Ah wat toevallig, ik las inderdaad net effe die topic op PF.
Ik zag je naam namelijk staan en wilde effe kieken wat jij te zeggen had :p

Ik heb zelf weinig nare dingen meegemaakt.
1 Ding heeft mij zelf ontzettend indruk op mij gemaakt.
Het is misschien al uitgekauwd en der zijn al zat verhalen over geschreven maar ik doe het toch even :)

Het hele gebeuren rond de terugreis van Dance Valley 2001 waar ik mensen zwaar heb zien flauw vallen, 1000 ambulances heb zien rijden en me zelf liever dood had gewenst, alles deed namelijk pijn, staan, zitten, lopen.

Toen ik met Josta in 2002 naar DV ging kwamen we er langs en moest ik wel moeite doen om niet te janken....ze vroeg nog: "gaat het een beetje" ze was toen nog lief, de schat ;) (k) :)
Alles wat er om je heen zag was wat Bram in zijn begin post zei: aparte/schokkende/ranzige/irritantste

Apart omdat je niet zo maar met 200 man bij een snackbar staat en waar iedereen schreeuwd om hulp, niet krijgt, flauw valt en pijn heeft..vooral de stilte die op de plaats was.....je hoorde alleen de regen. Als er mensen schreeuwden dan wist je hoelaat het was...dan was der weer 1 flauw gevallen....brrrr

Schokkend omdat je mensen in moeilijkheden ziet maar er geen hulp was.

ranzig kwa omgeving, nat, koud, drassig, zanderig, blubberig yakkie.

Irritant was dat die hulpdiensten niet kwamen.
Ik heb nog een politieagent verrot gescholden (meestal doe ik dat niet :p ) omdat ze moesten opschieten.
1 uur kwamen we bij dat winkeltje en pas om 7:00 zaten we in een verwarmde brandweerhulp-tent. 7:45 stonden we op station Sloterdijk.
Nog steeds te triest dit..........
AlFerox
heb toevallig vanmiddag die hele thread zitten doorlezen.. echt te ziek sommige verhalen! vooral die verhalen over vechtpartijen enzo, triest dat dat toch weer moet gebeuren elke keer.. :(

zelf heb ik gelukkig nooit echt schokkende dingen gezien.
wel mensen die zo ver de weg zijn dat ik denk: brrrr
maar niet mensen die compleet out gaan of onder het bloed zitten ofsow
SnuggLe
Wat ik me alleen afvraag, flame me for it, gebeurt dit nou onevenredig veel op hardcore/hardstyle feesten, of komt dit doordat er op PF meer mensen zitten die van dat soort feesten houden?

Moeilijke vraag, zit veel in als je die beantwoord krijgt, maar dat red je toch niet...zijn ideeen die mensen hebben maar kan je niet waarmaken of dat wel/niet zo is.
AlFerox
quote:
Originally posted by SnuggLe
Wat ik me alleen afvraag, flame me for it, gebeurt dit nou onevenredig veel op hardcore/hardstyle feesten, of komt dit doordat er op PF meer mensen zitten die van dat soort feesten houden?

Moeilijke vraag, zit veel in als je die beantwoord krijgt, maar dat red je toch niet...zijn ideeen die mensen hebben maar kan je niet waarmaken of dat wel/niet zo is.


nou ik heb er een beetje op zitten letten bij het doorlezen van die thread.. maar de meeste vechtpartij-verhalen spelen idd op hardcorefeesten, dus je zou het wel denken ja!

pff, sommige verhalen zijn echt bizar hoor! is voor mij een goede reden om hardcore-feesten te mijden. haardstijl-feesten hoeven voor mij om die reden ook niet.
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Wat ik me alleen afvraag, flame me for it, gebeurt dit nou onevenredig veel op hardcore/hardstyle feesten, of komt dit doordat er op PF meer mensen zitten die van dat soort feesten houden?


Mwhehe, we hoeven je niet voor alles te flamen hoor Brammetje :)

Maar als je het inderdaad bekijkt dan lees je dat alleen op HC of HS feesten dit soort spul gebeurt.
Maar misschien is het zo dat 99% van de mensen op PF naar de feestjes gaat waar wij als TAer niet naartoe gaan.
Misschien dat we het daarom niet zien.

Ik heb trouwens nog nooit iemand out zien gaan, of zien kotsen ofzo.
Misschien heb je wel gelijk, maar misschien ook niet.
Er zijn vast kotsende en out-gaande mensen op een TE of een Innercity.
De EHBO is altijd redelijk druk op een groot feest.
Maar als ik het zo lee sop PF dan lijkt het inderdaad dat op HS/HC feestjes vaak mensen naar de klote gaan.
Joost008
Heb de thread op PF ook door zitten lezen, 'helaas' is de server daar nu down dus kan ff nie verder lezen.
Maar echt sick sommige van die verhalen. Heb zelf wel eens lichte vechpartijtjes gezien op feesten.

En heb het laatst ook weer meegemaakt dat op het einde van Revolution tijdens Cross wat lui weer ruzie zochten en tegen een maat van me plastic glas ed. aanschopten...we zijn maar weggelopen.
Kan ik me btw wel zo kwaad om maken dat soort lui die zich dan op het laatst vervelen ofzo en maar proberen beetje te gaan rellen. :whip::whip::whip:
Raymond
Op een paar agressieve of figuren die helemaal de weg kwijt zijn na heb ik niet echt veel mee gemaakt :D
Blik
bij TiC stond ik naast een gast die helemaal stil stond, keihard te zweten, zat een beetje voor zich uit te staren, zag je opeens een paar slierten kots uit zijn mond komen. Ondertussen wel gewoon doorgaan met bier, flugel en wodka drinken natuurlijk

voor de rest valt het wel mee

Cosmic
quote:
Originally posted by Blik
bij TiC stond ik naast een gast die helemaal stil stond, keihard te zweten, zat een beetje voor zich uit te staren, zag je opeens een paar slierten kots uit zijn mond komen. Ondertussen wel gewoon doorgaan met bier, flugel en wodka drinken natuurlijk

voor de rest valt het wel mee


Ja, ik voelde me echt brak toen























:haha:
Blik
quote:
Originally posted by Cosmic
Ja, ik voelde me echt brak toen

:haha:


dus jij bent tussen de 30 en 40 jaar? ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement