return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Nare ervaringen op feesten....! (pg. 3)
View this Thread in Original format
HiGH_NrG
Op defqon1 en dancevalley veel vage mensen gezien bij de EHBO...die echt op het punt stonden om out te gaan. En dan kom ik daar voor zonnebrandcreme en een pleister :rolleyes:
M5
In de categorie irritant:

Afgelopen mysteryland kocht ik food-muntjes. Zou nog wat geld terug krijgen. Maar toen keek dat kassafiguur al naar achter zo van volgende! Ik vroeg heel rustig hey ik krijg nog wisselgeld. En dat figuur maar volhouden dat ie dat tegelijkertijd met de muntjes gegeven had. NIET DUS. Na een paar minuutjes over en weer gepraat werd er een supervisor oid bijgeroepen. Hij vragen aan de gozer wat er aan de hand was, hij vertelde dat hij ABSOLUUT zeker was dat hij mij geld terug gegeven had. :rolleyes:

Even later kwam ie bij mij vragen hoe het zat en ik vertelde dus dat ik absoluut zeker was dat het niet zo was en dat ze de kas dan maar even moesten opmaken :D . Dat kon allemaal niet enzow, maar ik moest ff zaken leegmaken of ik het wisselgeld niet toevallig daar inhad zitten. Toen even later kreeg ik alsnog mijn geld (15 EUR) terug van die supervisor.

Dus als jullie volgende keer wat willen verdienen op Id&t feestje dan gewoon stug volhouden ;)
DJ_Massive
nou niets ranzigs.. op mn tot nu toe 2 feesten..:rolleyes:

maar was wel ff schrikken toen ik eXos tegenkwam op TiC :p
K.nattick
In de kleine 50 'big ones' die ik heb mogen meemaken heb ik gelukkig slechts een paar vechtpartijen gezien. Da's nog altijd een paar te veel, I know. Het meest schokkende? Mwah, schokkend is niet het goede woord...op Sensation 2001 een vrouw die op d'r knieën gaat en d'r vriend begint te pijpen. Op trance energy vorig jaar februari liep er een meid rond - helemaal van de kaart - zichzelf vingerend. Op Qontact datzelfde jaar zag ik haar weer hetzelfde doen. Verder nog wat 'outs' en kotspartijen, blijkt erbij te horen (hoe jammer ook).:eyes:
Original
Tering wat een verhalen op die site... niet normaal

best vreemd maar ik heb nog nooit op een feest iemand zien kosten wel zag ik op de afgelopen Qlimax een gozer die zijn kaak uit de kom had gekouwd ofzo (zag er iig heel vaag uit), alleen had ie het zelf niet in de gaten volgensmij.
Was ook nog een vechtpartij maar daar ben ik maar weggelopen.

2 of 3x vechtpartij meegemaakt, een hele nare op Mysteryland 2002. sta ik te bellen omdat ik iedereen kwijt was...niets aan de hand, ineens zie ik in me ooghoek een ijzeren hek vliegen dus ik kijk naar rechts en jahoor recht op een gozer zijn kanus (die stond ong. 50 cm bij me vandaan).. toen brak echt de pleuris uit, overal om me heen stonden ze op elkaar in te maaien. security gast die half dood werd getrapt.
een of andere speedkikker komt op me af rennen (ze sloegen echt op alles wat bewoog, ja ook meisjes moesten het ontgelden) dus ik een stapje naar rechts en ik trek een hek een stukje naar links, die gozer knalt er met volle vaart tegen aan staat op en begint op iemand anders in te rammen, op dat moment kwam een vriend van me eraan en zijn we op veilige afstand gaan staan en nog wat securety gewaarschuwd. het duurde nog wel een half uur voordat het afgelopen was. (je word op zon mement echt helemaal uit de feest stemming gerukt)..gelukkig draaide armin daarna een lekker setje om t ff te vergeten :D:D

voor de rest af en toe mensen out zien gaan (vooral meisjes).laatst nog op revolution. kwam gelukkig weer bij.

Innercity 2001: Stond iemand tegen een ander aan te pissen bij de toiletten waarop die zei: "ik dacht dat je verkoeling nodig had:p"

ook een keer op een feest:
Gozer van 15/16 stond te janken, een maat van me vraagt wat is er aan de hand is, antwoord: ik ben me drugs verloren:haha:

De laatste dingen zijn meer leuke dan nare ervaringen eigenlijk.
Maar over het algemeen gebeuren er minder nare dingen op feesten dan in de plaatselijke discotheek/kroeg.

Erg jammer dat er soms van die agresieffe lui rondlopen, en van die mensen die zo ver heen zijn dat ze niet meer weten wat ze doen..:confused:
magrec
quote:
Originally posted by Original

2 of 3x vechtpartij meegemaakt, een hele nare op Mysteryland 2002. sta ik te bellen omdat ik iedereen kwijt was...niets aan de hand, ineens zie ik in me ooghoek een ijzeren hek vliegen dus ik kijk naar rechts en jahoor recht op een gozer zijn kanus (die stond ong. 50 cm bij me vandaan).. toen brak echt de pleuris uit, overal om me heen stonden ze op elkaar in te maaien. security gast die half dood werd getrapt.
een of andere speedkikker komt op me af rennen (ze sloegen echt op alles wat bewoog, ja ook meisjes moesten het ontgelden) dus ik een stapje naar rechts en ik trek een hek een stukje naar links, die gozer knalt er met volle vaart tegen aan staat op en begint op iemand anders in te rammen, op dat moment kwam een vriend van me eraan en zijn we op veilige afstand gaan staan en nog wat securety gewaarschuwd. het duurde nog wel een half uur voordat het afgelopen was. (je word op zon mement echt helemaal uit de feest stemming gerukt)..gelukkig draaide armin daarna een lekker setje om t ff te vergeten :D:D



Hehehe toen kwam er ook zo'n ME busje het terrein op ja. Ambulance en zooi enzo tsja tis wat af en toe.
jp
quote:
Gozer van 15/16 stond te janken, een maat van me vraagt wat is er aan de hand is, antwoord: ik ben me drugs verloren


roflmao!
:stongue:
moogwai
Al die verhalen in de PF thread :eyespop: :eyespop:
Ik heb zelf eigenlijk nooit zoiets meegemaakt op een wat groter feest. Het lijkt me vrij duidelijk dat er op hardcore feesten wel wat erger is, ik heb van een klasgenoot ook al menig verhaal gehoord.

quote:
Originally posted by Original
De laatste dingen zijn meer leuke dan nare ervaringen eigenlijk.
Maar over het algemeen gebeuren er minder nare dingen op feesten dan in de plaatselijke discotheek/kroeg.


Idd.. zaterdag was het weer raak. Net zoals altijd trouwens in die toko, maar deze keer hadden waren er een paar vrienden bij betrokken. Ik was met een paar vrienden wat aan het eten, zie ik ik ineens twee vrienden van me naar buiten worden gezet, allebei redelijk toegetakeld. Er was dus ff een flinke vechtpartij geweest... maar niemand wist eigenlijk wat er nu precies aan de hand was, behalve dus wat irritaties... :conf:
New Wave
Mwhehhe als je discotheken ook mag meerekenen dan heb ik der nog wel zat :p

In de discotheek waar ik werkte heb ik gezien:

-Mensen die glas in hun gezicht gestoken kregen.
-100den kotsende mensen (ik moest vaak de kots opruimen :p)
-Mensen die door ruiten vielen en met dikke sneeen in hun armen werden afgevoerd.
-Grote vechtpartijen tussen boeren en mollukers of marrokanen, dat alles inclusief ME, politie honden en politie te paard
-Een hele dikke vrouw die genomen werd door een heel klein marrokaantje ( ik mocht in de vrouwenwc komen, ik moest daar ook het glas weg halen :p dan zie je soms rare dingen :p)
enzenzenzenz :p
Partyhardy!
ik heb gelukkig vaak een zesde zintuig om vervelendheden en ongeregeldheden etc. compleet aan me voorbij te laten gaan! :tongue2 :cool: :)
Wél ontmoet ik af en toe mensen die het "party-gevoel" niet begrijpen en dus door je heen willen lopen, chagrijnig kijken, niet makkelijk converseren, niet enthousiast zijn, staan te dringen bij bar/toilet kortom in mijn ogen beter thuis hadden kunnen blijven.........

Blik
quote:
Originally posted by Partyhardy!
staan te dringen bij bar


dit snap ik wel dat mensen dit doen, iedereen wil zo snel mogelijk die dansvloer weer op natuurlijk
DJ D-Man
Echt bizarre dingen heb ik niet mee gemaakt, maar wel 'gewone' dingen zoals een gast die bij TiC om kwart voor 7 's ochtends het laatste restje coke van zijn handen staat te snuiven, of iemand die op z'n dooie gemak z'n pillen staat te tellen...

Wel zag ik op een feest van school een keer een gastje van een jaar of 15 heel wazig voor zich uit kijken. Even later kotste hij met een enorme boog de 3 mensen voor hem helemaal onder :nervous:. Die gast is meteen afgevoerd, en die andere 3 konden naar huis om schone kleren aan te trekken.:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement