|
Foto's TA met DJ's (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
| Hey Jasper, waar is die foto van jou en Tiësto genomen? :) |
|
|
| Passiva |
| Lijkt op Tiesto's studio. |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Passiva
Lijkt op Tiesto's studio. |
dus anders geformuleerd; hoe komt Jappio in de studio van Tiësto? :tongue3 |
|
|
| arj1o1 |
| kan er wel eentje makne met collusion aka solicitous :p |
|
|
| Chicane |

Mij & Airwave op Wildlife begin dit jaar, gemaakt door AHP, thnx :D |
|
|
| Stegay |
| quote: | Originally posted by Chicane
Mij & Airwave op Wildlife begin dit jaar, gemaakt door AHP, thnx :D |
ik heb wel slecht gemikt daar zeg. moet je ook maar geen biertjes geven he :) |
|
|
| Fkwebeman |
Lache tread dit..
:stongue:
Die foto van RV is lol..
heb zelf alleen wat vage foto's met mij en een draaiende dj in de verte..
handtekeningen jagen doe ik eigenlijk ook niet, geen zin in. Laat die dj maar lekker draaien.. :rolleyes: |
|
|
| Passiva |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
der zit een klein jongetje achter tiesto zen hoofd:stongue: |
LOL! Zie ik nu pas. Zal dan Tiesto's studio niet zijn :D |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by Passiva
LOL! Zie ik nu pas. Zal dan Tiesto's studio niet zijn :D |
Je weet het niet.
Dj's zullen toch ook wel gebruik maken van hun 'rolling stones' fame? (zie Dj Jean) :toothless |
|
|
| SnuggLe |
Nou, ik heb er in ieder geval GENOEG!
Ik zal eens pogen ze allemaal te zoeken.
Komen ze:

Met Dana op Qlimax

Met Tiesto op Lowlands

Met Timo Maas op Lowlands..LELIJKE duitser!

Met Darren Emerson op Lowlands...(i think he's gay!)

Met Cor Fijneman op Impulz

Met DJ Joop op Qlimax

Met Ferry Corsten op Mysteryland

Met Sander Kleinenberg in de Q

Met Eye-Riz op Addiction ;)
Die met RV en Antiphus kon ik nie vinden :)
Verder genoeg foto's VAN dj's gemaakt heel dichtbij, Carl Cox in de Asta, Michel de Hey, Digweed vet op 4Elements, Kai Tracid recht van voren vanaf 2 centimeter op Sensation Black etc etc.
De mooiste vind ik toch wel die ik van Armin heb gemaakt op Mysteryland en die van Digweed...oh, en die van Tiesto op Lowlands:

Armin van Buuren, Mysteryland

Digweed op 4 Elements

Tiestoooooooo op Lowlands

Tiesto, GKGG
Sorry dat ik ze er neer zet, maar ben trots op mijn foto's :D
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| SnuggLe |
Eh..even offtopic:
WIE of WAT heeft wat te maken met http://www.cvkko.nl???
Ik krijg iedere keer een popup van deze site dat ik een wachtwoord /login name moet doen....!!!!!!!!!
Lijkt alsof ik gehacked wordt....! |
|
|
| Fkwebeman |
pfff..
ik wist niet dat Timo Maas er zoo uit zag.. niet te best laten we maar zeggen. :D
en die foto van chicane.. per ongeluk op gedrukt --> hahahaha midgetporn, mag ik vragen wat je daar mee hebt? :p
en best coole foto's hoor Snuggle! |
|
|
|
|