|
Foto's TA met DJ's (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
DJ Jean zag ik ooit op Mysteryland, dus ik liep erachter aan, omdat ik natuurlijk ZEKER met mijn held op de pica wilde. Alleen liep hij toen onder de VIParea langs ineens, waar hij midden onder ging pissen :)
Maareh..Jasper, hoe kom je daar zo ineens?
En die foto van RV is echt cool man! :D
Rv, nog succes zaterdag! |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Eh..even offtopic:
WIE of WAT heeft wat te maken met http://www.cvkko.nl???
Ik krijg iedere keer een popup van deze site dat ik een wachtwoord /login name moet doen....!!!!!!!!!
Lijkt alsof ik gehacked wordt....! |
dat is site van mijn carnavals clubje. gehackt wordt je dus zker niet. vraag het nu ff na aan de webmastah, hoe het precies zit.
Raar dat je die pop up krijgt want wij hebben geen popups op de site en het login gedeelte werkt nog ook niet, althans alleen een test versie werkt maar die staat op een ander adres |
|
|
| Jappio |
Dat was in Bumper's in Lloret in 2001 ofzo :) hij stond daar te draaien, en dat meisje, denise vroeg of we op de foto mochten, dus ik met fototoestel klaar en toen kwam er een bodyguard die zei owww laat mij maar kan jij er ook bij staan :)
dat was een beetje de story achter deze foto ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Jappio
Dat was in Bumper's in Lloret in 2001 ofzo :) hij stond daar te draaien, en dat meisje, denise vroeg of we op de foto mochten, dus ik met fototoestel klaar en toen kwam er een bodyguard die zei owww laat mij maar kan jij er ook bij staan :)
dat was een beetje de story achter deze foto ;) |
Jij bent stoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!
...zouden alle meiskes van 15 zeggen op de tiesto.com site :D
Tering, wat ik allemaal al wel niet gezien heb bij mijn werk bij mensen die koste wat het kost op de foto met een dj moesten... Bv met 3 vrouwen op Sensation Black die NAT werden van Kai Tracid. En hordes vrouwen die bij Tiesot wilde komen :S |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by SnuggLe

Armin van Buuren, Mysteryland
|
Dit vind ik ook echt een vette foto.. geeft precies aan hoe de sfeer daar toen was!! Ik sta daar ook ergens vooraan in de massa uit m'n dak te gaan :) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Jij bent stoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!
...zouden alle meiskes van 15 zeggen op de tiesto.com site :D
Tering, wat ik allemaal al wel niet gezien heb bij mijn werk bij mensen die koste wat het kost op de foto met een dj moesten... Bv met 3 vrouwen op Sensation Black die NAT werden van Kai Tracid. En hordes vrouwen die bij Tiesot wilde komen :S |
mja dit is denk ik 2 of 3 jaar geleden nu, tiesto was toen wel bekend maar nog niet zo'n popster als hij nu is. Heb toen ook nog een minuut of 10 met m staan praten over allerlei zaken.
Ik vind het echt jammer dat dat tegenwoordig niet meer kan, maar goed :) |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
en die foto van chicane.. per ongeluk op gedrukt --> hahahaha midgetporn, mag ik vragen wat je daar mee hebt? :p |
lol, gewoon melige site.. van die geile dwergen allemaal daar, en Airwave is ook niet moeders langste :D |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by Chicane
lol, gewoon melige site.. van die geile dwergen allemaal daar, en Airwave is ook niet moeders langste :D |
Tactisch beantwoord.. tactisch.. :D |
|
|
| M_Peror |
Heb er niet zoveel als sommigen... twee maar... en eentje daarvan staat al op pagina 1 bovenaan. :)
De andere is deze:
Armin van Buuren, Engeltje en ik op Lovefields in augustus dit jaar

Met dank aan een willekeurig langslopende sympathieke duitser met fotocamera die we trouwens afgelopen vrijdag in de Asta onverwacht weer tegen het lijf liepen. |
|
|
| Little Theseus |
| quote: |

Tiestoooooooo op Lowlands
|
Kzal nooit vergeten hoe ik hier met spanning in een overvolle tent stond te wachten op Tiesto en ineens die Snuggle tijdens de laatste plaat van Timo Maas met de platenkoffer van Tiesto dat podium op komt wandelen :wtf: |
|
|
| emmabiatch |
zal ook nog ff enkele foto's opzoeken...
[IMG]http://groups.msn.com/_Secure/ 0SQDKAnQVrwA8gPcajPCSV5Ed47YbPzKM8rW5BvW4bp4xevhP!K9vKS5vzRBA*GVdFSLFcZWDDw3MqNr55N5oiTihgdfOfg3tWzq
Va5!XqhSLDs8q2B966A/DSC01996.JPG?dc=4675440524391943079[/IMG]
met mijn favoriete dj: armin ! (op 16 years illusion)
Het lukt niet :conf: :conf: :conf: wat doe ik verkeerd:conf: :conf: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Kzal nooit vergeten hoe ik hier met spanning in een overvolle tent stond te wachten op Tiesto en ineens die Snuggle tijdens de laatste plaat van Timo Maas met de platenkoffer van Tiesto dat podium op komt wandelen :wtf: |
Bastiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan! KEREL! :)
Ik kom binnenkort een keer langs man!
Dat was wel lachen ja op Lowlands, van tevoren nog even een praatje met Thijs gemaakt. Had weg moeten rennen met zijn platenkoffer :) |
|
|
|
|