|
Foto's TA met DJ's (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Dat was wel lachen ja op Lowlands, van tevoren nog even een praatje met Thijs gemaakt. Had weg moeten rennen met zijn platenkoffer :) |
Je had hem moeten neuken! |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by Remy D
Je had hem moeten neuken! |
dat had alleen tin gedaan! :disbelief |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by franzelare
dat had alleen tin gedaan! :disbelief |
en remy zelf uiteraard:D |
|
|
| jp |
| Iemand nog op de foto geweest? |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by jp
Iemand nog op de foto geweest? |
man!!! :whip: :whip:
ik ga niet op de foto... en al helemaal niet met welke dj dan ook.... (ze mogen goddomme blij zijn dat ze met mij op de foto staan....!! (en ook dat is vlgs mij nog niet gebeurt....)
leuker zijn de verhaaltjes over de dj's (al dan niet met jezelf....:D)
wel wat leuke anekdotes verzameld in de afgelopen jaren..:D |
|
|
| eieregooie |
| Ik sta vast wel ergens op de foto met Galen :D |
|
|
| New Wave |
| Ik sta nog op de foto met Antiphus :p Maar dat is nog oldschool fotopapier. :p |
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | Originally posted by jp
Iemand nog op de foto geweest? |
ohh..my..god.... :stongue:
Duidelijk dus. |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Dj_Day-V
ohh..my..god.... :stongue:
Duidelijk dus. |
Vergeet het maar, daar red je het niet mee |
|
|
| Mindphaser |
:toocool: :toocool: :toocool: :toocool: :toocool: :toocool:
 |
|
|
| jp |
| Wat doet Ruud van Nistelrooij daar tussen? :D |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by jp
Wat doet Ruud van Nistelrooij daar tussen? :D |
:toothless :toothless |
|
|
|
|