|
Orkidea @ weekender - eftersnack (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
kan sammanfatta för min del....trött som aset i fötter och leder, jävligt nice musik även fast det aldrig riktigt kom till klimax :)
jag e nöjd :)
fast fan gate va du där, såg inte röken av dig... |
|
|
| NordLight |
Morning!
Mycket trevlig kväll igår. Det var skoj att se så många (för mig) nya ansikten. Lite för många drinkar vart det dock..det får bli inre tjänst på soffan idag.
Greetz
NordLight |
|
|
| WhiteRussian |
Jag hade riktigt kul igår!
Blev inte mycket dansande dock eftersom NordLight söp mig plakat istället.
Tack igen! ;)
Riktigt kul att snacka med de TA jag inte pratat så mycket med förut, ni vet vilka ni är, :).
Tillbaks till studierna... |
|
|
| Can |
| ja jävlar det va skojj som fan igår! Mats haha asså du måste bjudit typ alla på sprit igår!!!! vågar du kolla hur mycke du INTE har kvar på ditt konto? ;) jag har en bild på dig när du sover vid scenen ;) men jag postar den inte ;) |
|
|
| dbl |
inte rättvist... ville ju också ha varit där..
va skit längesen jag va på nått nu... måste se till att komma iväg på nån fest snart.. |
|
|
| Amplifire |
| quote: | Originally posted by Can
jag har en bild på dig när du sover vid scenen ;) men jag postar den inte ;) |
Haha! Ja fy fan, det var härligt att ta igen sig lite, haha. :crazy: |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by Vizay
fast fan gate va du där, såg inte röken av dig...
|
Jepps visst var jag där. Men det är ju rätt svårt att se någon som man inte vet hur den ser ut ;)
Dock rök det nog en hel del om mig.. Fick i mig en hel del livsfarliga pinnar igår. Helt tjock i halsen idag. Aja, går ändå inte ut så ofta så man får ju ta och göra det ordentligt när man väl gör det ;) |
|
|
| DjAviander |
| Med risk för att låta dum, men vart ligger "Weekender"? |
|
|
| Gate 42 |
Fokused / Weekender körs på Göta Källare som ligger på Folkungagatan på söder i Stockholm.
Kolla på www.fokused.net för lite mer info om klubben och sånt. |
|
|
| Zliten |
Ja orkidea var riktigt grym... :clown:
Och när har slutar med Orkidea mixen på Flight då blir man glad..
Mitt betyg 3/5 :disbelief |
|
|
| SteveTranz4ever |
Det verkar som dom flesta var lite på lyset denna kvällen... Det var en otroligt rolig kväll då jag fick chansen att träffa många SWETAs och lite annat folk... Snackade även med Orkidea i vanlig ordning och det verkade som inte hans album kommer att släppas i Sverige men det är jag inte säker på... hur som haver så fick jag ett ex. av han som han också signerade... riktigt kul och snällt av han men okej... jag fick hans selected works och han fick mina selected works också... var iof Fokused han var ute efter :)
Ja ja... hoppas vi får se fler kvällar som denna... kram på er alla som jag träffade :) |
|
|
| Vizay |
| gate jag har faktiskt sett bild på dig på tc så helt hemlig e du inte ;) |
|
|
|
|