return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 
Orkidea @ weekender - eftersnack
View this Thread in Original format
staz
orkar inte skriva nåt nu,, är d.ö.d. men skriver nåt imorrn..hade jävligt skoj iaf. kul med nya ansiktet också som vanligt.

undrar bara, var ljudet lägre än vanligt eller har jag fått hörselskador?
Aendy
quote:
Originally posted by staz
undrar bara, var ljudet lägre än vanligt eller har jag fått hörselskador?


Det tyckte jag oxå. När det var ca 25 min kvar hände det dock något med ljudet och det lät som det brukar (eller så släppte något lock jag hade för öronen pga min feta förkylning :) )
staz
nej det e sant, sista halvtimmen höjde de nog.. men annars tyckte jag att hela kvällen var relativt hörselvänlig.. använde bara öronproppar sista 30. big up för det.

nu återstår det bara att förbjuda rökning.
snöt mig när jag kom hem o näsan var full av aska.. e ju som att gå runt i en gaskammare på varenda klubb i stockholm.. mer eller mindre.
följ usa & kanadas exempel!
mindshooter
Mycket fet kväll!

Sluslik luna - Sun
Ferry Corsten - Right of way
Flight 643 (Orkidea mix)

mums :)
JayBee
Jo det var en trevlig kväll. jag hadde skit kul i alla fall och specielt kring 2 tiden. jag märkte dock inte av något med volymen.

ska bli kul att kolla på mina bilder sen fast jag tror att jag drack för mycket så de kanske blir lite suddiga.
Aendy
quote:
Originally posted by JayBee
Jo det var en trevlig kväll. jag hadde skit kul i alla fall och specielt kring 2 tiden. jag märkte dock inte av något med volymen.


Vad faen, var du där? Då kanske vi inte hade fel trots allt när vi trodde det var du som höll på att skrämma upp DJ:n vid ett tillfälle...
zamson
quote:
Originally posted by mindshooter
Mycket fet kväll!

Sluslik luna - Sun
Ferry Corsten - Right of way
Flight 643 (Orkidea mix)

mums :)


Du glömde.... BEAUTIFUL ;) och det var cpdrag när alla stod o hoppa till Touched by the Sun och Envio rocka me oss :D

EDIT: en till låt som rocka fett... Jens - Relooped (Marco V..)

quote:
Originally posted by JayBee
Jo det var en trevlig kväll. jag hadde skit kul i alla fall och specielt kring 2 tiden. jag märkte dock inte av något med volymen.

ska bli kul att kolla på mina bilder sen fast jag tror att jag drack för mycket så de kanske blir lite suddiga.


var du där???? :p



Riktigt skön kväll! Var full som en kastrull... Har ont i fötterna...polaren lurade mig att gå hem till Råsunda.. det var ganska långt.
Amplifire
Helvete... :toothless

Bra drag, nice musik och alldeles för mycket sprit! :nervous:
Gate 42
quote:
Originally posted by Amplifire
Helvete... :toothless

Bra drag, nice musik och alldeles för mycket sprit! :nervous:


Haha! Du hade fått i dig en del när jag träffade dig vid baren i alla fall. Dock som vi sa då så är det väl tveksamt att du kommer ihåg det ;)

Men tack för drinken i alla fall, den satt fint.

Kvällen var kalasnice, dock fick man i sig lite mycket så det blev inte så mycket dans. Stod mest och tittade på och hängde i baren.

Kom hem kl 6 i morse och var helt slut i fötterna efter att ha fått gå en halvmil för att bussarna inte går hela vägen hem på natten(morgonen).
envio
tokfet kväll!!!

blev dock lite för mycket drinks.. vilket borde förklara mitt framförande på scen :D

mindshooter
quote:
Originally posted by envio
tokfet kväll!!!

blev dock lite för mycket drinks.. vilket borde förklara mitt framförande på scen :D


haha....vi stod borta vid baren o gissade vem det kunde vara som stod o flaxade vid spelarna, för så brukar aldrig orkidea göra.
Tog skitlång tid sen vare nån som kom på att de va din låt som gick i högtalarna, "ahaaaa...."

Nu har man sett envio live två ggr iaf ;)
JayBee
hehehe oj jaha var det här orkidea eftersnack sorry trodde det var hemma i sängen eftersnack :) faen! jag ville oxo komma jävla influensa! :toothless :toothless :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement