|
Orkidea @ weekender - eftersnack (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| zamson |
som steve sa.. det var najs o träffa så många SWETAs! Måste ju säga att jag haft en helt underbar helg. Vill tacka Parham för drinken han bjussa på i fredags, även om det var den som utlöste "en drink för mycket" :toothless
hoppas vi ses snart igen allihopa! ni är ett härligt gäng med människor |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by zamson
som steve sa.. det var najs o träffa så många SWETAs! Måste ju säga att jag haft en helt underbar helg. Vill tacka Parham för drinken han bjussa på i fredags, även om det var den som utlöste "en drink för mycket" :toothless
hoppas vi ses snart igen allihopa! ni är ett härligt gäng med människor |
I hear ya !
 |
|
|
| zamson |
steve...skön bild det där :D galet full man ser ut..eller ja just det...jag var ju det
:stongue:
ni som kollar in bildern ahittar en grym bild på mig när jag har händerna i luften haha |
|
|
| impulze |
Impulze (hjärta) zamson :)
[IMG]http://www.liquidsunset.org/photo_archive/Weekender_(2003-11-30-185414)/11-28-weekender-25.jpg[/IMG] |
|
|
| Glorie |
| grymt sköna bilder steve :) en jäääääla massa på David.. hehe |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by Vizay
gate jag har faktiskt sett bild på dig på tc så helt hemlig e du inte ;) |
Haha! Ja den bilden jag har där är ju bara för söt. Kändes ungefär som jag rökt så mycket i fredags också. Var helt slut i halsen i lördags :D
Får väl se om du ser till mig nästa gång vi är där då ;) |
|
|
| AC. |
Riktigt lyckad kväll på GK som vanligt :)
Träffade en massa nya annsikten också, alltid lika kul.
Orkidea levde upp som vanligt! Dansade dock väldigt lite mot vad jag brukar göra av någon anledning men jag fick iaf svänga loss till beautiful bla...
Någon som har någon aning om vilken den nästa sista låten var som han spelade? Var enktigt skön låt iaf... |
|
|
| mindshooter |
DJ Tiesto - FLight 643 (Orkidea mix)
om jag inte minns fel? |
|
|
| AC. |
Neja, inte riktigt.
DJ Tiesto - Flight 643 [DJ Orkidea's Wintergalactic Remix] som den så fint heter på hans album spelades som sista låt. Inte näst sista som jag är så ivrig att få reda på vilken det är :conf: |
|
|
| staz |
| quote: | Originally posted by Glorie
grymt sköna bilder steve :) en jäääääla massa på David.. hehe |
postar han här på TA lr nåt? |
|
|
|
|