return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 
LIVE on air ikväll! Gatecrasher NEC [2003-11-29] (pg. 2)
View this Thread in Original format
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by ScuL
hmm vad spinnar de nu? hehe :D inte trance iaf :)

om det börjar kl21 så har du kanske glömt att tiden är en timme senare i England :) asså det skulle börja kl22? ;)

De jävla idioterna har "tagit en paus". :whip: :whip: Precis när adrenalinet börjat pumpa. :(
DjAviander
Tack för tipset :D! Men varför i he=%&te funkar det inte??!
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by DjAviander
Tack för tipset :D! Men varför i he=%&te funkar det inte??!

www.galaxy105.co.uk fungerar inte för mig heller, men det gör 102...

fungerar inte det heller så testa att tanka hem senaste versionen av mediaplayer från microsofts sida. En annan nisse hade samma problem, och det löste det :)
DjAviander
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
www.galaxy105.co.uk fungerar inte för mig heller, men det gör 102...

fungerar inte det heller så testa att tanka hem senaste versionen av mediaplayer från microsofts sida. En annan nisse hade samma problem, och det löste det :)

Det vill fortfarande inte funka :(

Men skulle någon spela in och isf lägga upp under "Livesets"?
mjz
är det slut nu eller? media player-möget man får upp producerar ingen musik...
DjAviander
quote:
Originally posted by mjz
är det slut nu eller? media player-möget man får upp producerar ingen musik...

det enda min media-mög får upp är ju iaf, långt ifrån trance/dance.. snarare RNB...
mjz
quote:
Originally posted by DjAviander
det enda min media-mög får upp är ju iaf, långt ifrån trance/dance.. snarare RNB...

läskigt... men lyckligtvis finns det stödgrupper för folk som blivit utsatta för rnb... ;)
DjAviander
quote:
Originally posted by mjz
läskigt... men lyckligtvis finns det stödgrupper för folk som blivit utsatta för rnb... ;)

:( *shrug* speciellt när man längtar efter dunkande trance från Gatecrasher och får upp "moddafaaking PI AJ EM PI" med någon 50 öres pantburk... :disbelief :disbelief
Glorie
Det lilla man fick höra från Matt Hardwick lät i alla fall.. sehr gut :D Trevligt att det var en positiv första lyssning, eftersom jag inte hört mannen lira förut. Tror att streamen börjar vid midnatt igen, eftersom Galaxy hade ett avbrott för RnB.
DJ_Laszlo
WTF?!?!?! :whip: :whip: :whip: :whip: De har kört den här jävla R&B och hip-hop smörjan i en och en halv timma nu!

Jävla idioter..! :whip: :whip:

sipowitz
Jag har letat runt lite...

"
QUOTE (formetodothis @ Nov 29 2003, 10:24 PM)
Gatecrasher event is on galaxy 101 what time does it start

at 11 "

"Timetable for Nec
21:00-22:00 Matt Hardwick
22:00-23:00 Gabriel & Dresdon
23:00-23:10 ATRC* live PA
23:10-00:30 DJ Tiësto
00:30-02:00 Paul Van Dyk
02:00-02:10 PVD + Vega 4* Live PA
02:10-03:00 Armin Van Buuren
03:00-04:00 Scott Bond
04:00-05:00 Ferry Corsten
05:00-06:00 Judge Jules"

Tänk på att det är en timmes lagg sv/uk tid :-)

Inte 100'a på att dessa ovan stämmer, men det jag har lyckats hitta iallafall...
mjz
tackar, riktigt matnyttig info det där... :)

em.. hörni grabbar (och tjejer) tranceairwaves verkar sända det också... 160kbps stream åtminstone... :)

edit: http://www.ets-global.org/ också för den delen...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement