return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 
LIVE on air ikväll! Gatecrasher NEC [2003-11-29] (pg. 3)
View this Thread in Original format
DJ_Laszlo
Härlich!

Fast dilemmat kvarstår: Om en och en halv timma börjar hockey. Trogen lyssnare av Canadiens matcher sedan många år tillbaks...hoppas verkligen någon nisse spelar in detta. ;)
mjz
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Trogen lyssnare av Canadiens matcher sedan många år tillbaks...hoppas verkligen någon nisse spelar in detta. ;)

hmm... canadiens-panthers matchen eller gatecrasher? ;)
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by mjz
tackar, riktigt matnyttig info det där... :)

em.. hörni grabbar (och tjejer) tranceairwaves verkar sända det också... 160kbps stream åtminstone... :)

edit: http://www.ets-global.org/ också för den delen...

Kan inte någon nisse rippa...PLEASE! :sadgreen:
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by mjz
hmm... canadiens-panthers matchen eller gatecrasher? ;)

lol...GC så klart...jag tror det kommer ha högre lyssnarvärde i morgon eller om en vecka... :)

fast nu när tranceairwaves också sänder - i 160 kbps dessutom - så blir valet desto mycket svårare...

Nåväl...ESPN's Scoreboard får väl duga...:rolleyes:
mjz
näpp, har ingen utrustning för det på den här datorn (samt endast en hårt utnyttjad 1mbps lina), men jag är rätt säker på att nån tomte rippar det iaf...
DjAviander
quote:
Originally posted by mjz
näpp, har ingen utrustning för det på den här datorn (samt endast en hårt utnyttjad 1mbps lina), men jag är rätt säker på att nån tomte rippar det iaf...

Nån MÅSTE rippa!
DJ_Laszlo
Förbannade jävla reklamhelvete!
mjz
japp, brittisk reklam är till och med sämre och mer irriterande än tysk... nåt jag trodde var omöjligt...
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by mjz
japp, brittisk reklam är till och med sämre och mer irriterande än tysk... nåt jag trodde var omöjligt...

yepp...de kanadensiska reklamsnuttarna låter precis likadant under hockeymatcherna som jag brukar lyssna på...när de försöker få med 2000 ord på en femtonsekunders snutt så låter det bara för jävligt...
mjz
hmm... nu tyckte dom tydligen att det var en bra ide med en liten paus, är inte live från NEC just nu iaf... :(

Jarjar
Ingen som rippade ATRC? :eyespop:
Läste tråden först idag :(
mjz
quote:
Originally posted by Jarjar
Ingen som rippade ATRC? :eyespop:
Läste tråden först idag :(

pojkarna på galaxy klantade sig rätt ordentligt så det blev nog aldrig sänt... :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement