return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 
LIVE on air ikväll! Gatecrasher NEC [2003-11-29] (pg. 4)
View this Thread in Original format
Endre

är det nån som rippa tiesto setet?
Zliten
Helst vill man ju ha hela setet...

Men Tiesto är största prioritering :nervous:


Hoppas någon har rippat det tills kvällen är över ... :D
x-dream
Kan slänga upp denna till steve senare ikväll sen om någon är sugen....

DJ_Tiesto-Live_at_Crasher_2003_(Birmingham_UK)-SAT-11-29-2003
Endre
quote:
Originally posted by x-dream
Kan slänga upp denna till steve senare ikväll sen om någon är sugen....

DJ_Tiesto-Live_at_Crasher_2003_(Birmingham_UK)-SAT-11-29-2003


yez plz. nån som har en login att låna ut för att ladda den där? hörde att han spela min remix på tbts, måste höra.
x-dream
Den ligger i min uploadmapp...

Endre: Du får skicka ett PM till steve så får du nog ett login/pass....:)
Endre
quote:
Originally posted by x-dream
Den ligger i min uploadmapp...

Endre: Du får skicka ett PM till steve så får du nog ett login/pass....:)


men argh, det var ju inte hela setet, spelade inte galaxy in hela?
Glorie
http://www.tranceaddict.com/forums/...15&pagenumber=1

den som har denna låt:

Matt Hardwick feat. Smith & Pledger - Day One (Above & Beyond's Big Room Remix)

kontakta mig!!!! :D
sipowitz
quote:
Originally posted by Glorie
http://www.tranceaddict.com/forums/...15&pagenumber=1

den som har denna låt:

Matt Hardwick feat. Smith & Pledger - Day One (Above & Beyond's Big Room Remix)

kontakta mig!!!! :D


Tjo!

Den jag har är tyvärr inte above & beyound remixen... för jag antar att det specifikt den du ville ha?

Edit: Jag hittade den på hårddisken nu. Har tankat upp den på steve's ftp, ligger under upload\sipowitz :-)
Glorie
quote:
Originally posted by sipowitz
Den jag har är tyvärr inte above & beyound remixen... för jag antar att det specifikt den du ville ha?


i det här fallet hade det inte spelat nån roll vilken mix ja fick, eftersom jag ville höra om det var den grymmelåten ja hörde från settet :) och enligt spellistan jag postade i länken där, ska det vara denna!!!Känner inte riktigt igen den dock.. men hmm, de e nog den ändå :D

det här var första låten, nästa behövde ID (enligt min länk) det finns en liten risk att grymmelåten e den ID-låten....men men

denna låt e ju jäkligt bra i vilket fall :D tack som bara den :D du e grrrryyyyym. har inte kommit in på en viss speciell hub på galet många timmar... :whip: du ska få en kram som tack nästa gång vi ses

:tongue2
sipowitz
quote:
Originally posted by Glorie
i det här fallet hade det inte spelat nån roll vilken mix ja fick, eftersom jag ville höra om det var den grymmelåten ja hörde från settet :) och enligt spellistan jag postade i länken där, ska det vara denna!!!Känner inte riktigt igen den dock.. men hmm, de e nog den ändå :D

det här var första låten, nästa behövde ID (enligt min länk) det finns en liten risk att grymmelåten e den ID-låten....men men

denna låt e ju jäkligt bra i vilket fall :D tack som bara den :D du e grrrryyyyym. har inte kommit in på en viss speciell hub på galet många timmar... :whip: du ska få en kram som tack nästa gång vi ses

:tongue2


Hoho danke :-)

Förresten den låten du egentligen letar efter heter nog
Duderstadt - Sunrise. Det är nummer 2 som hardwick spelade....

Verkar dock som steve stängt ner sin ftp för natten så kan inte slänga upp den tyvärr.

/me som håller på och nattstädar lägenheten... moving back to malmoe! Ingen bbb innan vdsluppkopplingen blir installerad dock :-(

DjAviander
Men ingen som fick med hela alltihopa? Eftersom att Galaxy sög på att sända radio....:whip:

Jag är spec. intresserad av Ferry, PvD, AvB och Judge..
Tiesto är ju också intressant men eftersom att jag har så mycket av honom redan så..:toocool:

Liven av ATRC är jääääääävligt intressant också :)
Glorie
quote:
Originally posted by sipowitz
Förresten den låten du egentligen letar efter heter nog
Duderstadt - Sunrise. Det är nummer 2 som hardwick spelade....


what? hur kan du det? :D det kunde ju inte ens han som skrev tracklisting-tråden ju, som hade haft hjälp av tre duktiga id-proffs?!?!?.. aja, jag hoppas att det e den och att du kan ladda upp den sen. vore Guuuuuuuld :D weeeeeeeeeeeee! tack martin!

quote:
me som håller på och nattstädar lägenheten... moving back to malmoe! Ingen bbb innan vdsluppkopplingen blir installerad dock :-(


men du bodde ju redan i malmö ju??!?!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 
Privacy Statement