|
LIVE on air ikväll! Gatecrasher NEC [2003-11-29] (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Endre |
är det nån som rippa tiesto setet?
|
|
|
| Zliten |
Helst vill man ju ha hela setet...
Men Tiesto är största prioritering :nervous:
Hoppas någon har rippat det tills kvällen är över ... :D |
|
|
| x-dream |
Kan slänga upp denna till steve senare ikväll sen om någon är sugen....
DJ_Tiesto-Live_at_Crasher_2003_(Birmingham_UK)-SAT-11-29-2003 |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by x-dream
Kan slänga upp denna till steve senare ikväll sen om någon är sugen....
DJ_Tiesto-Live_at_Crasher_2003_(Birmingham_UK)-SAT-11-29-2003 |
yez plz. nån som har en login att låna ut för att ladda den där? hörde att han spela min remix på tbts, måste höra.
|
|
|
| x-dream |
Den ligger i min uploadmapp...
Endre: Du får skicka ett PM till steve så får du nog ett login/pass....:) |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by x-dream
Den ligger i min uploadmapp...
Endre: Du får skicka ett PM till steve så får du nog ett login/pass....:) |
men argh, det var ju inte hela setet, spelade inte galaxy in hela?
|
|
|
| sipowitz |
Tjo!
Den jag har är tyvärr inte above & beyound remixen... för jag antar att det specifikt den du ville ha?
Edit: Jag hittade den på hårddisken nu. Har tankat upp den på steve's ftp, ligger under upload\sipowitz :-) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by sipowitz
Den jag har är tyvärr inte above & beyound remixen... för jag antar att det specifikt den du ville ha? |
i det här fallet hade det inte spelat nån roll vilken mix ja fick, eftersom jag ville höra om det var den grymmelåten ja hörde från settet :) och enligt spellistan jag postade i länken där, ska det vara denna!!!Känner inte riktigt igen den dock.. men hmm, de e nog den ändå :D
det här var första låten, nästa behövde ID (enligt min länk) det finns en liten risk att grymmelåten e den ID-låten....men men
denna låt e ju jäkligt bra i vilket fall :D tack som bara den :D du e grrrryyyyym. har inte kommit in på en viss speciell hub på galet många timmar... :whip: du ska få en kram som tack nästa gång vi ses
:tongue2 |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by Glorie
i det här fallet hade det inte spelat nån roll vilken mix ja fick, eftersom jag ville höra om det var den grymmelåten ja hörde från settet :) och enligt spellistan jag postade i länken där, ska det vara denna!!!Känner inte riktigt igen den dock.. men hmm, de e nog den ändå :D
det här var första låten, nästa behövde ID (enligt min länk) det finns en liten risk att grymmelåten e den ID-låten....men men
denna låt e ju jäkligt bra i vilket fall :D tack som bara den :D du e grrrryyyyym. har inte kommit in på en viss speciell hub på galet många timmar... :whip: du ska få en kram som tack nästa gång vi ses
:tongue2 |
Hoho danke :-)
Förresten den låten du egentligen letar efter heter nog
Duderstadt - Sunrise. Det är nummer 2 som hardwick spelade....
Verkar dock som steve stängt ner sin ftp för natten så kan inte slänga upp den tyvärr.
/me som håller på och nattstädar lägenheten... moving back to malmoe! Ingen bbb innan vdsluppkopplingen blir installerad dock :-( |
|
|
| DjAviander |
Men ingen som fick med hela alltihopa? Eftersom att Galaxy sög på att sända radio....:whip:
Jag är spec. intresserad av Ferry, PvD, AvB och Judge..
Tiesto är ju också intressant men eftersom att jag har så mycket av honom redan så..:toocool:
Liven av ATRC är jääääääävligt intressant också :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by sipowitz
Förresten den låten du egentligen letar efter heter nog
Duderstadt - Sunrise. Det är nummer 2 som hardwick spelade....
|
what? hur kan du det? :D det kunde ju inte ens han som skrev tracklisting-tråden ju, som hade haft hjälp av tre duktiga id-proffs?!?!?.. aja, jag hoppas att det e den och att du kan ladda upp den sen. vore Guuuuuuuld :D weeeeeeeeeeeee! tack martin!
| quote: | | me som håller på och nattstädar lägenheten... moving back to malmoe! Ingen bbb innan vdsluppkopplingen blir installerad dock :-( |
men du bodde ju redan i malmö ju??!?! |
|
|
|
|