return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
חבר חדש (pg. 2)
View this Thread in Original format
arik
ברוך הבא אני אריק
תהנה לך
אל תתבייש לשאול!
Dman
היי טלי..נעים מאוד. טוב באמת שיש בנות כאן..בדיוק רציתי לשאול..

ואריק אני אנצל את ההזדמנות ואשאל...מה קורה עם החתימה שלך? מה זה אמור להביע? ;)
nFaivel
אני נדב ואני מאגניב:D :crazy: :tongue3
ronsh
quote:
Originally posted by Dman
נהריה


שלום
אני רון

ברוך הבא...


סוף סוף מישהו קרוב אלי...
חחחח
H.A.
quote:
Originally posted by warpedd_
ברוך הבא לפורום שלנו
קמתי היום ב5 בבוקר וממש משעמם לי אז אני עונה להודעות
:p


היי, אני אמיר
ברוך הבא
גם אני קמתי היום ב-5 בבוקר (4:55!!!), אבל לעבוד
:D
(חזרתי לפני שעתיים :P)
Flotser
ברוך הבא!
אני מיכאל וקוטר האשכים שלי הוא 49 ס"מ
KrazyDJs
quote:
Originally posted by nFaivel
אני נדב ואני מאגניב:D :crazy: :tongue3


שחכנו לציין שיש גם דיסלקטים בפורם
[ עלעל ערך נדב ]

אם הוא שואל משהו, תסביר לו פעמיים
שהוא יבין
:p
Flotser
quote:
Originally posted by KrazyDJs
שחכנו לציין שיש גם דיסלקים בפורם
[ עלעל ערך נדב ]


מה זה דיסלקים??
:p:p:wtf:
ADiSH
אני רון
:tongue2
DJ_Yuval
ברוך הבא לפורום !!!!!!!!!!!!!!!!11

קוראים לי... אממ
תנחש:eek: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:

Sm0keMachine
ברוכים הבאים אחי!!!
אני ירון, אחד מותיקי הפורום..... :)

תהנה פה..



נ.ב. תגיד לא עבר כבר זמנם של ברוקלין באונס?
:rolleyes:
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Flotser
מה זה דיסלקים??
:p:p:wtf:


ששש!! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement