|
חבר חדש (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| arik |
ברוך הבא אני אריק
תהנה לך
אל תתבייש לשאול! |
|
|
| Dman |
היי טלי..נעים מאוד. טוב באמת שיש בנות כאן..בדיוק רציתי לשאול..
ואריק אני אנצל את ההזדמנות ואשאל...מה קורה עם החתימה שלך? מה זה אמור להביע? ;) |
|
|
| nFaivel |
| אני נדב ואני מאגניב:D :crazy: :tongue3 |
|
|
| ronsh |
| quote: | Originally posted by Dman
נהריה
|
שלום
אני רון
ברוך הבא...
סוף סוף מישהו קרוב אלי...
חחחח |
|
|
| H.A. |
| quote: | Originally posted by warpedd_
ברוך הבא לפורום שלנו
קמתי היום ב5 בבוקר וממש משעמם לי אז אני עונה להודעות
:p |
היי, אני אמיר
ברוך הבא
גם אני קמתי היום ב-5 בבוקר (4:55!!!), אבל לעבוד
:D
(חזרתי לפני שעתיים :P) |
|
|
| Flotser |
ברוך הבא!
אני מיכאל וקוטר האשכים שלי הוא 49 ס"מ |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by nFaivel
אני נדב ואני מאגניב:D :crazy: :tongue3 |
שחכנו לציין שיש גם דיסלקטים בפורם
[ עלעל ערך נדב ]
אם הוא שואל משהו, תסביר לו פעמיים
שהוא יבין
:p |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
שחכנו לציין שיש גם דיסלקים בפורם
[ עלעל ערך נדב ]
|
מה זה דיסלקים??
:p:p:wtf: |
|
|
| DJ_Yuval |
ברוך הבא לפורום !!!!!!!!!!!!!!!!11
קוראים לי... אממ
תנחש:eek: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| Sm0keMachine |
ברוכים הבאים אחי!!!
אני ירון, אחד מותיקי הפורום..... :)
תהנה פה..
נ.ב. תגיד לא עבר כבר זמנם של ברוקלין באונס?
:rolleyes: |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Flotser
מה זה דיסלקים??
:p:p:wtf: |
ששש!! :D |
|
|
|
|