|
חבר חדש (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Dman |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
ברוכים הבאים אחי!!!
אני ירון, אחד מותיקי הפורום..... :)
תהנה פה..
נ.ב. תגיד לא עבר כבר זמנם של ברוקלין באונס?
:rolleyes: |
תודה אחי..
עבר, נכון, אבל אין עליהם..
יש להם כמה טראקים פצצתיים..
Lound and pround (dj Isacc remix)
שיר בן זונה..אחד האהובים עליי.
ואם כבר הזכרתי אז
Isacc
גיד'י מטורף..מת על הדברים שלו!!!
מכירים? |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Dman
היי טלי..נעים מאוד. טוב באמת שיש בנות כאן..בדיוק רציתי לשאול..
ואריק אני אנצל את ההזדמנות ואשאל...מה קורה עם החתימה שלך? מה זה אמור להביע? ;) |
חחחח זה המוד המפלצת שלנו שינה לי את החתימה
כי עיצבנתי אותו
אל תשים לב אליה!!
ויש כאן הרבה בנות
וכולם חמודות 10
עלכיפכיפאק |
|
|
| Dman |
אז את
Isacc
אתה לא מכיר?:D |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by DjChook
Isaac ! |
LOL! |
|
|
| arik |
01-brooklyn_bounce-all_hands_up__promo_mix-usf
איזה צחוקייה בידיוק ראיתי את זה |
|
|
| Dman |
| quote: | Originally posted by arik
חחחח זה המוד המפלצת שלנו שינה לי את החתימה
כי עיצבנתי אותו
אל תשים לב אליה!!
ויש כאן הרבה בנות
וכולם חמודות 10
עלכיפכיפאק |
וואלה אריק אחי..עכשיו אני רגוע..;) |
|
|
| Rising |
| ברוך הבא אחי! :) :) :) |
|
|
| cluBBer |
אני ולדי הקלאבר
תהנה , לפחות כמוני |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by NyKoN
היי
אני פיסטוק (עם הבית)
וכדאי שתתחיל ללקק לי כי אני אוטוטו המוד החדש
:P
תבלה בפורום שלנו שנוגע אך ורק בטראנס (בטח... :rolleyes: )
בתקווה לימים טובים יותר
:P
שלך
חביתוש... אה... פיסטוק
EDIT
שתדע שמה שחן אמר זה נכון
שמעתי אפילו שהוא בחר ברועי לכמה ימים מוטרפים באיה נאפה |
על גופתי אתה תהיה פה מוד |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Scorchio
על גופתי אתה תהיה פה מוד |
אפשר לארגן לך משהו אם אתה רוצה |
|
|
|
|