return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
חבר חדש (pg. 3)
View this Thread in Original format
Dman
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
ברוכים הבאים אחי!!!
אני ירון, אחד מותיקי הפורום..... :)

תהנה פה..



נ.ב. תגיד לא עבר כבר זמנם של ברוקלין באונס?
:rolleyes:


תודה אחי..
עבר, נכון, אבל אין עליהם..
יש להם כמה טראקים פצצתיים..
Lound and pround (dj Isacc remix)
שיר בן זונה..אחד האהובים עליי.

ואם כבר הזכרתי אז
Isacc
גיד'י מטורף..מת על הדברים שלו!!!

מכירים?
DjChook
Isaac !
arik
quote:
Originally posted by Dman
היי טלי..נעים מאוד. טוב באמת שיש בנות כאן..בדיוק רציתי לשאול..

ואריק אני אנצל את ההזדמנות ואשאל...מה קורה עם החתימה שלך? מה זה אמור להביע? ;)

חחחח זה המוד המפלצת שלנו שינה לי את החתימה
כי עיצבנתי אותו
אל תשים לב אליה!!

ויש כאן הרבה בנות
וכולם חמודות 10
עלכיפכיפאק
Dman
אז את
Isacc
אתה לא מכיר?:D
arik
quote:
Originally posted by DjChook
Isaac !

LOL!
arik
01-brooklyn_bounce-all_hands_up__promo_mix-usf
איזה צחוקייה בידיוק ראיתי את זה
Dman
quote:
Originally posted by arik
חחחח זה המוד המפלצת שלנו שינה לי את החתימה
כי עיצבנתי אותו
אל תשים לב אליה!!

ויש כאן הרבה בנות
וכולם חמודות 10
עלכיפכיפאק


וואלה אריק אחי..עכשיו אני רגוע..;)
Rising
ברוך הבא אחי! :) :) :)
Shahar
אההה אחי
cluBBer
אני ולדי הקלאבר

תהנה , לפחות כמוני

Scorchio
quote:
Originally posted by NyKoN
היי
אני פיסטוק (עם הבית)

וכדאי שתתחיל ללקק לי כי אני אוטוטו המוד החדש
:P

תבלה בפורום שלנו שנוגע אך ורק בטראנס (בטח... :rolleyes: )
בתקווה לימים טובים יותר
:P

שלך
חביתוש... אה... פיסטוק

EDIT
שתדע שמה שחן אמר זה נכון
שמעתי אפילו שהוא בחר ברועי לכמה ימים מוטרפים באיה נאפה



על גופתי אתה תהיה פה מוד
NyKoN
quote:
Originally posted by Scorchio
על גופתי אתה תהיה פה מוד


אפשר לארגן לך משהו אם אתה רוצה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement