return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
חבר חדש (pg. 5)
View this Thread in Original format
Dman
חח..

אנשים שוב תודה על קבלת הפנים
אני חייב להגיד משהו, כי אחרת הדיון הזה מתפתח ואני בכלל לא פה.

בכל מקרה, גם צריך להתחיל להשתתף קצת בפורום
אבל אין לי זמן..
תאוריה, נהיגה, עבודה, בית ספר, ראבק..!!!

טוב אז לפחות תהנו מהאתר הזה:
http://www.vaginarts.com/vart/Eindex.html
אני קורא לו אומנות נשית..
אני מזהיר, ילדים מתחת לגיל 13..להתרחק

יום טוב לכולם!
DjChook
אתר מוזר
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Dman
בכל מקרה, גם צריך להתחיל להשתתף קצת בפורום
אבל אין לי זמן..
תאוריה, נהיגה, עבודה, בית ספר, ראבק..!!!



!!!בונה אם אני לוחם בצבא כל יום ומספיק לכתוב כאן אז גם אתה יכול:rolleyes:
Tarantula
לוחם??
אתה???:haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Tarantula
לוחם??
אתה???:haha: :haha: :haha: :haha: :haha:


את לא אמורה להקשיב לטלפון של עראפת עכשיו?
:wtf:
Origin
quote:
Originally posted by DjChook
אתר מוזר

אני מסכים
KrazyDJs
דימה..
היית פעם במקרה חבר ב
www.signup.co.il
?
AnthemFreak
בא לשכונה בחור חדש.........
Dman
quote:
Originally posted by KrazyDJs
דימה..
היית פעם במקרה חבר ב
www.signup.co.il
?


אני עדיין, אבל הפורום שם מת
כן אני איש מחשבים..תקרא בהתחלה. כתבתי במה אני עובד

למה?
HyPeRSoNiC
אכן אתר מוזר :wtf:

KrazyDJs
quote:
Originally posted by Dman
אני עדיין, אבל הפורום שם מת
כן אני איש מחשבים..תקרא בהתחלה. כתבתי במה אני עובד

למה?


היה מוכר לי השם דימה מוטל
אני זוכר שהעיפו אותך..או מישהו עם אותו שם כמו שלך מהפורום
בגלל שהצפת שם :D

ואם אתה בכלל זוכר אנשים משם, אני
Elior
Dman
quote:
Originally posted by KrazyDJs
היה מוכר לי השם דימה מוטל
אני זוכר שהעיפו אותך..או מישהו עם אותו שם כמו שלך מהפורום
בגלל שהצפת שם :D

ואם אתה בכלל זוכר אנשים משם, אני
Elior


!לא העיפו אותי ולא הצפתי...יפה שאתה זוכר בכל זאת
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement