return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Tiesto door het lint (pg. 3)
View this Thread in Original format
Apoptosis
quote:
Tiesto stond daar ongeïnteresserd te draaien kkapte een trackk gewoon af om de volgende op te zetten, probeerde 1 maal geforceerd te dansen achter de draaitafel toen hij over zen eigen voeten struikelde en op zen bek ging! En tien minuten voor het einde van zen set zette hij een lange schijf op en meneer was weg!


Hahahaha, dit is echt het toppunt van dit prachtonzinverhaal!!! :stongue:
Optimus
hahaha, ja met de duim die eraf was gezaagd was wel :haha:
Chicane
Zijn set wat uitgezonden is op de radio klonk goed gewoon, niks mis tijdens traffic en geen stop.
Jappio
Alle keren dat ik tiesto heb zien draaien had ie onwijs veel interactie met het publiek, kan me niet voorstellen dat ie dat dan nu niet had.

Maja er zal best een kern van waarheid in kunnen zitten; waar rook is is vuur :)
tor8024
er is toch iets van aan, denk ik..

quote:
Originally posted by M.I.K.E. (http://www.mike.be/)
Yo guys..and girls..
i know from a well-known source it's true what happened last weekend..
You have to aware..
When success takes you up to the limits..
As fast it will take you back from were it came!!

i was quite surprised when i heard it..

Tijs changed in away when i met him recently..
Hopefully he will be back to his senses on friday..
And i know he will ;)
raoel
Het zal wel weer opgeblazen zijn.
Ben benieuwd of dat Tiësto zelf een verhaal naar buiten brengt.
zou wel slim zijn, want nu worden de roddels alleen maar groter en dat is niet goed voor je imago; voor je het weet komt het zelfs in RTL boulevard :P

Maar misschien kan die vent van "niets dan de waarheid" er achter aan gaan.
arj1o1
gewoon een paar weken rust....
eieregooie
quote:
When success takes you up to the limits..
As fast it will take you back from were it came!!


Wil ie daar niet juist mee zeggen dat het allemaal opgeblazen wordt en dat "het publiek" hem wil zien vallen nu hij zo populair is?
ambs
ik was bij de NEC, ik stond helemaal vooraan en kan jullie vertellen dat het niet opgeblazen/onzin is!

Tiesto was boos, en brak de arm gewoon van de draaitafel af en flikkerde die zo naar achter... daarna ging hij nog eens die draaitafel heel hard de kabels eruit rukken alsof hij die ook ging gooien... en dat kussentje waar de draaitafel opstond werd ook naar achter gedonderd....

Tiesto was mijn #2 maar dit vond ik echt niet kunnen... daarna was er ook nog maar 1 draaitafel en 2 cd spelers voor de dj's na hem... Armin was er ook niet blij over maar heeft zich niet als een baby gedragen... mn respect voor tiesto was toen ook volledig weg... als het niet was dat vriendinnen van me me heel graag morgen bij invited wouden zien, zou ik ook tegen tiesto zeggen om me reed te kussen...

als #1 dj van de wereld *kuch kuch* kan je zoiets gewoon niet maken
Biohazard
Hij gaat Oakenfold achterna wat betreft zijn houding.Bovendien heb ik het nu wel gehad met hem, kom op zijn producties dit jaar waren om te janken, en kwa DJen slaat hij de plank te vaak mis. het is tijd dat hij een break gaat nemen!

Raymond
quote:
Originally posted by Biohazard
Hij gaat Oakenfold achterna wat betreft zijn houding.Bovendien heb ik het nu wel gehad met hem, kom op zijn producties dit jaar waren om te janken, en kwa DJen slaat hij de plank te vaak mis. het is tijd dat hij een break gaat nemen!

En we moeten niet vergeten dat hij ook maar een mens is en wel eens z'n dag niet heeft.......

Hij baalde al dat hij te laat kwam en als dan de apperatuur ook nog te wensen over laat, tja! Nummer 1DJ van de wereld legt een enorme druk op je schouders, en de verwachting is altijd hoog. Ik zou zeggen Tijs "Have a break, Have a Kit-Kat" :D
basvh
quote:
Originally posted by ambs
ik was bij de NEC, ik stond helemaal vooraan en kan jullie vertellen dat het niet opgeblazen/onzin is!

Tiesto was boos, en brak de arm gewoon van de draaitafel af en flikkerde die zo naar achter... daarna ging hij nog eens die draaitafel heel hard de kabels eruit rukken alsof hij die ook ging gooien... en dat kussentje waar de draaitafel opstond werd ook naar achter gedonderd....

Tiesto was mijn #2 maar dit vond ik echt niet kunnen... daarna was er ook nog maar 1 draaitafel en 2 cd spelers voor de dj's na hem... Armin was er ook niet blij over maar heeft zich niet als een baby gedragen... mn respect voor tiesto was toen ook volledig weg... als het niet was dat vriendinnen van me me heel graag morgen bij invited wouden zien, zou ik ook tegen tiesto zeggen om me reed te kussen...

als #1 dj van de wereld *kuch kuch* kan je zoiets gewoon niet maken


je kan dit vanaf meerdere kanten bekijken.

je kan het idd zoals ambs bekijken. dat hij als baby gedraagt

maar aan de andere kant. Tiesto heeft heel veel voor gatecrahser gedraaid. Hij zal daar de mensen goed kennen. Er zal misschien wel meer aan de hand zijn geweest. Misschien ruzie met organisatie? Je weet het niet.

Ook vind ik dat het gewoon bagger is dat het geluid en dat soort dingen uitvalt. Hoe lang geven ze nou feesten in de UK?? volgens mij was er in 1988 daar al een 15000 man rave. Hoe kan het zijn dat zo een organisatie de zaakjes qua geluid niet op orde heeft. Zeker op een mainstage moet alles tip top in orde zijn en moeten er genoeg reserve draaitafels en cd spelers zijn. Vaak zat met yoji meegemaakt dat opgevoerde turntables weigerde en dat hij op de laatste groeven van de ene plaat nog net met de gerepareerde draaitafel kon overmixen.

En als ik het verhaal van de 1e pagina lees duurde het ook een tijdje voordat de sound engineers erwaren. Die gasten moet GVD naast stage staan en als de dj een kick geeft moeten ze er meteen staan.

En wat Raymond ook zegt misschien had ie een baal dag.

Of misschien is het een combi van al die dingen die ik hierboven heb genoemt
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement