return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Tiesto door het lint (pg. 5)
View this Thread in Original format
Remy D
Ach ja, als het waar is maakt het mij verder ook niet uit. Weet van mezelf als alles op een moment tegen zit kan je ook dingen doen die je eigenlijk liever niet doet. Zoals bijvoorbeeld een joystick stukgooit omdat het spelletje steeds niet lukt. Maar dat heeft ieder mens en dat het Tiesto nou net gebeurt op zo'n feest is dat klote. Maar dat mensen meteen gaan zeggen dat ie helemaal de verkeerde kant op gaat enzo en dat zijn producties zo verschrikkelijk slecht zijn en dat er zelf iemand is die hem meteen gaat weren vind ik echt SUPERZIELIG en kan ik alleen maar zeggen dat je een smerige gelegenheids gebruiker bent!!


OFTEWEL ALS HET GOED GAAT ZIE JE MIJ MAAR OWEE ALS HET FF MINDER IS!! Jammer van de mensen die wel weten wie ik bedoel!!!!
DjRV
ken het verhaal verder niet wat er feitelijk is gebeurt,was er niet bij.
wel weet ik dat het enorm inhouden is voor een dj als de apperatuur het meedere malen vergeeft. Met een boeking word er een contract afgesloten waar waaronder instaat dat alles goed moet werken en der moet aan de eisen voldaan worden (eisen van zowel de organisatie kant als de DJ kant). Kinda frustrerend als hier compleet niet aan gehouden word. Ook weet ik niks van eventueel achtergrond ruzie's die er misschien speelde. Dunno. Beetje zwakbegaafd om hiero neer te zetten dat je het helemaal met tiesto hebt gehad en blablablablablablabla. Ga lekker de ballenbak in :P
DjRV
quote:
Originally posted by Remy D

OFTEWEL ALS HET GOED GAAT ZIE JE MIJ MAAR OWEE ALS HET FF MINDER IS!! Jammer van de mensen die wel weten wie ik bedoel!!!!


nep-hooligans :p
Jimmy
Ach ja, we hebben allemaal wel eens off-day niet? Ook de allerbesten, so give that guy a break...;)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Remy D
Ach ja, als het waar is maakt het mij verder ook niet uit. Weet van mezelf als alles op een moment tegen zit kan je ook dingen doen die je eigenlijk liever niet doet. Zoals bijvoorbeeld een joystick stukgooit omdat het spelletje steeds niet lukt. Maar dat heeft ieder mens en dat het Tiesto nou net gebeurt op zo'n feest is dat klote. Maar dat mensen meteen gaan zeggen dat ie helemaal de verkeerde kant op gaat enzo en dat zijn producties zo verschrikkelijk slecht zijn en dat er zelf iemand is die hem meteen gaat weren vind ik echt SUPERZIELIG en kan ik alleen maar zeggen dat je een smerige gelegenheids gebruiker bent!!


OFTEWEL ALS HET GOED GAAT ZIE JE MIJ MAAR OWEE ALS HET FF MINDER IS!! Jammer van de mensen die wel weten wie ik bedoel!!!!


Helemaal mee eens.....
Tis natuurlijk wel kut dat het net op zo'n feest gebeurt.

Btw, had effe wat geopend in het Engelse forum hierover, check:

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=145948
Jesse
quote:
Originally posted by Remy D
Ach ja, als het waar is maakt het mij verder ook niet uit. Weet van mezelf als alles op een moment tegen zit kan je ook dingen doen die je eigenlijk liever niet doet. Zoals bijvoorbeeld een joystick stukgooit omdat het spelletje steeds niet lukt. Maar dat heeft ieder mens en dat het Tiesto nou net gebeurt op zo'n feest is dat klote. Maar dat mensen meteen gaan zeggen dat ie helemaal de verkeerde kant op gaat enzo en dat zijn producties zo verschrikkelijk slecht zijn en dat er zelf iemand is die hem meteen gaat weren vind ik echt SUPERZIELIG en kan ik alleen maar zeggen dat je een smerige gelegenheids gebruiker bent!!


OFTEWEL ALS HET GOED GAAT ZIE JE MIJ MAAR OWEE ALS HET FF MINDER IS!! Jammer van de mensen die wel weten wie ik bedoel!!!!


TRUE! Je kon het niet beter verwoorden!
basvh
quote:
Originally posted by Jesse
TRUE! Je kon het niet beter verwoorden!


jah afentoe komen er best wel wijze dingen uit de mond van remy.

Remy de Wijze:p
Subsonik
quote:
Originally posted by ambs
ik was bij de NEC, ik stond helemaal vooraan en kan jullie vertellen dat het niet opgeblazen/onzin is!

Tiesto was boos, en brak de arm gewoon van de draaitafel af en flikkerde die zo naar achter... daarna ging hij nog eens die draaitafel heel hard de kabels eruit rukken alsof hij die ook ging gooien... en dat kussentje waar de draaitafel opstond werd ook naar achter gedonderd....


waarschijnlijk heeft hij aleen het element erafgeschroefd omdat er een andere opmoest, oftewel nix gesloopt

en over die kabels...lijkt me niet echt logisch, je kan de kabels niet achter uit een technics trekken, die zitten er namelijk ingegoten
DjRV
quote:
Originally posted by ambs
Tiesto was mijn #2 maar dit vond ik echt niet kunnen... daarna was er ook nog maar 1 draaitafel en 2 cd spelers voor de dj's na hem...


nog even hierover; als je als organisatie als Gatecrasher niet een enorme stapel technics als reserve hebt staan ben je vrij triest. Lijkt me dus ook beetje onzin dit verhaal,elke boeruh organisatie heeft reserve draaitafels.:rolleyes:
ambs
ok, is goed mensen, ik verzin het allemaal want dat leek me grappig :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

kijk, als het armin was geweest die het had gedaan, was ik nog steeds net zo disgusted geweest... zoiets flik je gewoon niet op een feest. ik stond vooraan, heb het toch wel ECHT met m'n eigen ogen gezien, was helemaal nuchter dus ook niet aan het hallucineren, en m'n vrienden hebben het ook gezien....

m'n respect voor tiesto werd al heel snel veel minder, maar dit was echt het druppeltje die de emmer deed overlopen... dat maak je gewoon niet... ja, gatecrasher had extra draaitafels moeten hebben, maar dat hadden ze blijkbaar niet... beide tiesto en gatecrasher zijn fout, maar tiesto had zich wel professioneler kunnen gedragen

Fkwebeman
quote:
Originally posted by DjRV
nep-hooligans :p


oftewel

Glory-seekers..

'kijk kijk kijk, ík ben bij Tiesto geweest, goed he..'

(en eigenlijk het eerste uur je afgevraagd waarom hij nog steeds traffic niet draaide.. :rolleyes: )
Blik
quote:
Originally posted by ambs
m'n respect voor tiesto werd al heel snel veel minder, maar dit was echt het druppeltje die de emmer deed overlopen... dat maak je gewoon niet... ja, gatecrasher had extra draaitafels moeten hebben, maar dat hadden ze blijkbaar niet... beide tiesto en gatecrasher zijn fout, maar tiesto had zich wel professioneler kunnen gedragen


ik vind dat je het als organisatie helemaal niet kan maken om te weinig draaitafels te hebben. Wat RV zegt, de DJ tekent een contract waarin de organisatie ook zegt dat ze hun spullen 100% in orde moeten hebben. En dat hadden ze dus overduidelijk niet. Dan zou ik als (gerespecteerd) DJ ook heel boos zijn en er de pest in hebben. En je weet niet wat er voor de rest gespeeld heeft dus ik vind niet dat je hem meteen af moet vallen.

De organisatie had zich ook wel wat professioneler mogen gedragen...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement