|
Tiesto door het lint (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Biohazard |
| quote: | Originally posted by Raymond
En we moeten niet vergeten dat hij ook maar een mens is en wel eens z'n dag niet heeft.......
Hij baalde al dat hij te laat kwam en als dan de apperatuur ook nog te wensen over laat, tja! Nummer 1DJ van de wereld legt een enorme druk op je schouders, en de verwachting is altijd hoog. Ik zou zeggen Tijs "Have a break, Have a Kit-Kat" :D |
Inderdaad, maar sommige dingen flik je gewoon niet als DJ met zo een status. Ik vind het disrespectloos tegenover de andere DJs en zwaar onprofessioneel dat hij dit flinkt!
Al die prijzen zijn naar zijn hoofd gestegen, en hij heeft last van het 'opgeblazen ego' syndroom waar Mr. Oakenfold ook aan heeft geleden. |
|
|
| jp |
| Ach, The Prodigy sloopte vroeger ook de hele bende tijdens hun live optredens... ;) |
|
|
| Teknikol |
| haha btje jammer als ambs niet lult, hij is wel een soort boegbeeld van het dj gebeuren atm. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Biohazard
disrespectloos |
hmm... :p |
|
|
| Biohazard |
| quote: | Originally posted by eieregooie
hmm... :p |
Ach het vak NLs doe ik niet meer sinds de 1e dus... ;) |
|
|
| snitz |
| Tijs had gewoon een bad-hair-day. Nu zal zijn aandeel in sterrenbeurs wel dalen denk ik zo:D |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by Biohazard
Inderdaad, maar sommige dingen flik je gewoon niet als DJ met zo een status. Ik vind het disrespectloos tegenover de andere DJs en zwaar onprofessioneel dat hij dit flinkt!
Al die prijzen zijn naar zijn hoofd gestegen, en hij heeft last van het 'opgeblazen ego' syndroom waar Mr. Oakenfold ook aan heeft geleden. |
wat ben jij ook een nerd zeg
al dat gespeculeer... schiet je ook geen reet mee op...je weet niet eens waarom tiesto dat deed, misschien zit er idd wel veel meer achter
en dan gaan zeggen 'al die prijzen zijn naar zijn hoofd gestegen' .. onzin, 1 keer (mogelijk) in de fout gaan en gelijk maar van tiesto de zondebok maken?
holland forum begint echt weer kneuzenforum te worden |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
wat ben jij ook een nerd zeg
BLAAT
holland forum begint echt weer kneuzenforum te worden |
Wat BLAAT betreft heb je gelijk imo, maar deze twee opmerkingen slaan natuurlijk ook weer als een tang op een varken :p |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Wat BLAAT betreft heb je gelijk imo, maar deze twee opmerkingen slaan natuurlijk ook weer als een tang op een varken :p |
sorry ei ik liet me ff gaan :clown:
dat laatste neem ik terug ja , eerste moet ik nog ff over nadenken :p
;) |
|
|
| Fkwebeman |
Eigenlijk zou ik wel ff willen weten wat het verhaal aan de andere kant van de turntables is..
we lezen nu alleen datgene wat de bezoekers e.d. hebben gezien, maar wat is het verhaal van de man zelf of andere personen die er dichtbij waren? (als we dat ooit horen/lezen)
Maar mocht het absoluut waar zijn.. dan vind ik het niks voor hem, alsof er ineens een andere Tijs stond, hij komt op mij altijd zo sympathiek over..
geen sex gehad ofzo? :toothless |
|
|
| arj1o1 |
| zon verhaal krijg je waarschijnlijk nooit te horen, nu weet toch bijna niemand het verhaal en tiesto blijft een grote hype:rolleyes: |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Wil ie daar niet juist mee zeggen dat het allemaal opgeblazen wordt en dat "het publiek" hem wil zien vallen nu hij zo populair is? |
ik denk het niet, hij zei eerst dat het verhaal klopte..
volgens mij bedoelt hij dat het niet te verwonderen is als de #1 van de wereld door het lint gaat (al die belangstelling, stress, druk, enz.)
maar ik kan verkeerd zijn, Engels is niet M.I.K.E.'s sterkste punt.. :p |
|
|
|
|