|
!!!!!!!!!!!!!!!!! ב-ו-ש-ה לפורום הישראלי
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
היה לי אתמול יומולדת 20 ואפילו מזל-טוב אחד לא קיבלתי פה
:( :( :( :( :( :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
שלא תעיזו להפוך את זה לטרד של מזל טוב
עלק אני פותח טרד של מזל טוב לעצמי...
ועוד לחשוב שאני פה שנתיים
:whip: :whip: :eek: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :( :whip: |
|
|
| AnthemFreak |
מזל טוב?:D
חפיף אחי... קורה...
אל תתעצבן
אני כבר היו לי שני ימי הולדת מאז שנרשמתי ולא פתחו לי שום דבר..
חפיף..
למרות שביקשת שזה לא יהיה תרד היומולדת..
שיהיה לך מזל טוב.. עד 120 ותעשה חיים
:) |
|
|
| warpedd_ |
בד"כ רועי אחראי לזה
אבל עכשיו הוא אוכל חול אז בקטנות
מזל טוב לרונן ליומולדת 20
לכל הצעירים ולכל מי שלא יודע רונן הוא אחד מותיקי ויקירי הפורום
והוא גם גרפיקאי חובב ומת על טראנסים
:D |
|
|
| DjChook |
טריליאן לא יודע מתי לאנשים יש יום הולדת אז אין לי אפשרות לדעת :(
בכל מקרה זה מזכיר לי משהו מצחיק שפתחתי טרד לכבוד
NEMESIS
שהיה פה פעם ופתחתי את זה
ר-ו-נ-ן מזל טוב
ואז רועי שינה את זה ל
ג-י-א מזל טוב
זה הרג אותי :)
ולא שואל אותך. מזל טוב |
|
|
| HyPeRSoNiC |
ואללה אם הייתי מכיר אותך יותר טוב והייתי יודע מתי יש לך יום הולדת, הייתי פותח לך טרד
בכל מקרה, מזל טוב, עד 120
תעשה חיים אחי!!!! :D :D |
|
|
| Flotser |
וואלה אחי מזל טוב!!!!
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| NyKoN |
אמרת אין לך אייסיקיו אז איך ציפית שנדע?
:/
מזל"ט בכל מקרה אח שלו
ומצטערים |
|
|
| ADiSH |
חחחח
גם לי היה ביום שישי
אבל לא משנה.. אף אחד לא מכיר אותי פה..:rolleyes: |
|
|
| Shahar |
חחחחחח תהיו בריאים איך כל אחד זורק תאחריות...
מזל טוב נשמה! :eyes: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Shahar
חחחחחח תהיו בריאים איך כל אחד זורק תאחריות...
מזל טוב נשמה! :eyes: |
לא קשור לזריקת אחריות
באמת לא ידענו :rolleyes: |
|
|
| DjChook |
אדיש תאשים את מוש
ומזל טוב גם לך |
|
|
|
|