|
Goede voornemens 2004? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Djeebie
- Holland TA's eindelijk eens te ontmoeten :) |
LoL, JIJ? :D |
|
|
| Teknikol |
Ja ik heb er best wel veel..
1- Rijbewijs halen
2- Baantje zoeken(!!)
3- Meer naar feesten, alleen 2 days of kaos dit jaar:(
4- Mn relatie eens wat houdbaarder maken
5- Een keertje een opleiding langer als 2 maanden volgen, oftewel
over gaan!
Flippe, waar is je "zware jongen" avatar nou:eyes: :( :( :( |
|
|
| Dj Lex |
Zit al vanaf vanmiddag te bedenken wat ik voor voornemens ik heb en kan gewoon nix bedenken :S
Maakt ook niet uit want houdt me er toch nooit aan |
|
|
| Little Theseus |
| Wat mijn goede voornemen ook is, ik maak het waar of niet :) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Oke, nu we toch over lijstjes enzo gaan beginnen, dan kunnen we het nu OOK wel gaan hebben over goede voornemens.
Mijn voornemens voor 2003 waren:
- niet meer roken (...was al gestopt..)
- aardiger zijn voor mijn vriendin
- geen tequilla meer drinken
- meer feesten in het buitenland bezoeken
Na 20 minuten in het nieuwe jaar waren de eerste 3 voornemens al verneukt, door de tequilla dus. Was al zo dronken dat ik perongeluk ook tequilla dronk. Toen moest ik dus roken en had ik dikke rellen met Anke :D
|
:D Dat weet ik nog wel ja :) Moet trouwens zeggen dat ik zelf ook niet helemaal meer bij de les was.
Voor mezelf heb ik ook wel een paar goede voornemens:
- weer eens stoppen met roken (weet zeker dat dat ook dit jaar weer gemakkelijk gaat lukken)
- stage afronden (eind januari) en afstuderen (oktober / november ongeveer)
- veel meer uren in het draaien steken
- meer naar de feestjes in en rond Enschede gaan (er komen er steeds meer, niet altijd mijn stijl maar toch gezellig). OSM en Toxic blijf ik wel VER vandaan trouwens.
- weer minstens 1 keer naar een feest in het buitenland (hopen dat Mayday weer haalbaar is, anders verzinnen we wel wat)
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Plannen om voor iets van 2 jaar in Kaapstad te gaan wonen..
|
Dat is wel vet.. Echt een gave stad is dat.. Moet je ook zeker de 96 Degrees (een club daar) checken.. Inclusief verduisterd gedeelte voor alles wat het daglicht nietkan verdragen.. Lijkt me prima voor jou geschikt. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Optimus
darkroom?:D |
Zoiets.. grote ruimte tussen de dansvloer en het balkon, geen ramen en de uitgang naar het balkon is afgeschermd met grote gordijnen (tenminste, zo was het 2.5 jaar geleden), enige beetje licht kwam van een aquarium.. Wel grappig, heb me laten vertellen dat er van alles gebeurt..
En aangezien ik toen geen zin had om dat uit te zoeken, stuur ik graag Tosti op pad. Lijkt me de goede persoon daarvoor. |
|
|
| Chicane |
Sinds RTL5 dat programma uit heeft gezonden over wegpiraten waarbij vorige keer een motorrijder aangehouden werd die ergens 180 reed waar je 50 mocht ofzo heb ik mezelf maar voorgenomen dat record niet te verbeteren alhoewel die fireblade van me ontembaar is ;)
Dus na enig nadenken:
- Meer KM's maken: dit jaar was een topjaar met me werk. Lekker veel km's gemaakt, veel gezien, veel geleerd, volgend jaar nog meer
- Meer aan de snelheid houden met zowel auto als motor, 130 is meer dan genoeg, 180 wordt beetje duur ;)
- Zouteloze opleiding maar eens proberen af te maken
Plus nog een aantal prive dingen |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
En aangezien ik toen geen zin had om dat uit te zoeken, stuur ik graag Tosti op pad. Lijkt me de goede persoon daarvoor. |
LoL...Tosti :D
Hhehehehehe! |
|
|
| New Wave |
| Ik doe niet aan voornemens omdat het toch niet lukt bij mij. :) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
LoL...Tosti :D
Hhehehehehe! |
hij's al eens bedacht..maarre..ALLES beter dan dat eeuwige Josti :)
ennu..ja is goed. ik ga er wel ff polshoogte nemen :D Doe ik wel een veeartsenhandschoen aan :D |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
ennu..ja is goed. ik ga er wel ff polshoogte nemen :D Doe ik wel een veeartsenhandschoen aan :D |
Lijkt me zeker geen overbodige luxe.
Nee maar effe serieus, is echt een vette tent (in ieder geval die ene avond dat ik er was). Er staat een stukje buiten de stad ook nog een megadiscotheek, en aan het strand zijn ook nog wel erg leuke tentjes te vinden.. Ben de namen daarvan alleen wel kwijt. |
|
|
|
|