|
Goede voornemens 2004?
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Oke, nu we toch over lijstjes enzo gaan beginnen, dan kunnen we het nu OOK wel gaan hebben over goede voornemens.
Mijn voornemens voor 2003 waren:
- niet meer roken (...was al gestopt..)
- aardiger zijn voor mijn vriendin
- geen tequilla meer drinken
- meer feesten in het buitenland bezoeken
Na 20 minuten in het nieuwe jaar waren de eerste 3 voornemens al verneukt, door de tequilla dus. Was al zo dronken dat ik perongeluk ook tequilla dronk. Toen moest ik dus roken en had ik dikke rellen met Anke :D
Maar de rest van het jaar is het wel gelukt hoor :)
Enneh, het feesten in het buitenland is wel grotendeels gelukt. Mayday, Godskitchen Global Gathering waren erg cool. Heb nu wel veel verschillende feesten afgelopen (kleine, grote, binnen-buitenland, verschillende stijlen etc).
Nu mijn voornemens voor komend jaar weet ik nog zo net niet.
Heb er wel een paar in gedachte:
- afstuderen voor de zomervakantie
(- goede baan vinden als ik afgestudeerd ben)
- Een extrema-feest bezoeken (die mis ik nog :)) en wederom in het buitenland feesten (WMC? GKGG? Mayday?)
- Draaitafels kopen!!!
Verder weet ik het nog nie. Ik zeg iedere keer wel 'ik wil gezonder leven' blabla, maaraj, dat wil ik altijd wel. Meer sporten minder alcohol en gezonder eten. Tsja, dat zal hem wel niet worden :)
Wat zijn jullie voornemens, hoe gaat jullie 2004 eruitzien?? |
|
|
| magrec |
eens een keer beginnen met fitness....;)
Een weekend london en dan naar fabric of bedrock @ heaven.
zoiets en kijken of ik mijn studie kan afronden... |
|
|
| Stegay |
ben sinds drie dagen gestopt met roken.. vind het voorlopig al genoeg :mad:
van bijna een pakje per dag naar nul sigaretten... zonder pleisters, lasers etc..
:nervous: |
|
|
| Freezel |
- HBO diploma halen
- Ingeloot worden bij Universiteit
- Appartement krijgen
- Tripje naar de USA en EK in Portugal
- Nog meer feesten bezoeken |
|
|
| moogwai |
| Ik kan er zelf nog niet 1,2,3 een bedenken, behalve dat ik niet zoveel geld moet uitgeven in 2004 want ik ontvang geen studiefinanciering meer :( |
|
|
| jp |
Goede voornemens?
-M'n liefdesleven/relatie nog verder verbeteren (aanzoek...?) 
-Geld sparen voor extravagante uitstapjes/aankopen (U.S.A/Zwitserland)
-Droombaan vinden (entertainment) :toocool:
-Nog gezonder eten en nog minder slechte substanties in mijn lichaam pompen (veel sla en fruit dus) :o
-Minder spammen en onzin uitkramen op het internet (dus meer tv kijken) ;)
De rest is prive :) |
|
|
| Raymond |
-Afstuderen
-Meer feesten bezoeken
-Meer neuken
-Mijn haar niet meer zo lang laten groeien (vrouwen gaan er over zeuren enzo):D |
|
|
| BaRTeZ |
ben niet echt van de goede voornemens, maar toch:
- mijn P halen
- beginnen met rijbewijs
- kamer zoeken
- meer van het studentenleven genieten :)
- evt werk zoeken |
|
|
| Optimus |
NOG MEER PILLEN!
:haha: :stongue: :happy2: :stongue:
met dank aan Remy-D voor deze grandioze uitspraak vorig jaar op Qontact:p |
|
|
| Optimus |
nu serieus:
*rijbewijs maar es halen
*meer trancefeesten bezoeken:D |
|
|
| Flippe |
uuhm..
ik doe eigenlijk niet zo aan voornemens,toch maar een paar noemen dan:
- Niet beginnen met roken (das nog es wat anders dan stoppen)
- Gezond blijven (ook al heb je dat zelf niet altijd helemaal in de hand)
Dat was het denk ik wel! |
|
|
| arj1o1 |
voornemens 2004:
-feesten
-diploma vwo |
|
|
|
|