|
Goede voornemens 2004? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
hij's al eens bedacht..maarre..ALLES beter dan dat eeuwige Josti :)
ennu..ja is goed. ik ga er wel ff polshoogte nemen :D Doe ik wel een veeartsenhandschoen aan :D |
Wat zeg je Josti?
:p |
|
|
| Miss Proximus |
mja, 96 degrees was dicht op de zaterdagavond dat ik ernaartoe zou. daarna ben ik boos met de taxi terug naar het hostel gegaan, omdat de rest een jaren 80 tent in ging, en ik naar een underground techno tent wilde, maar zij niet.
verder niet op stap geweest daar, ivm vele uitstapjes en vroeg op enzo.
anyway...terug naar de korte termijnplannen die iedereen denkt te kunnen gaan waarmaken ;) |
|
|
| DJ PRESTO |
mijn goede voornemens::::
school afronden.
een goede start maken op mijn nieuwe opleiding.
dit jaar mijn auto niet in de prak rijden maar gewoon heel houden.
niet stoppen met roken
en meer kan ik dr nie bedenken... |
|
|
| Partyhardy! |
Mijn goede voornemens;
Nog meer goede feesten bezoeken! :crazy:
Leuke stageplaats vinden :cool:
Rijbewijs eindelijk eens halen :D
En tot slot; beginnen met produceren! :) |
|
|
| arj1o1 |
| veeeeeeeeel feesten bezoeken |
|
|
| MaGiK54 |
| Nog meer van het leven gaan genieten, want het kan elke dag over zijn. |
|
|
| jp |
Heeft iedereen zich aan z'n voornemens gehouden?
-M'n liefdesleven/relatie nog verder verbeteren Failed
-Geld sparen voor extravagante uitstapjes/aankopen Failed
-Droombaan vinden Dat gaat lukken
-Nog gezonder eten en nog minder slechte substanties in mijn lichaam pompen Helemaal gelukt
-Minder spammen en onzin uitkramen op het internet Totaal mislukt
2/5 :happy2: |
|
|
| Freezel |
Eens ff kijken wat ervan is gelukt:
| quote: | Originally posted by Freezel
- HBO diploma halen Nee
- Ingeloot worden bij Universiteit Nee
- Appartement krijgen Nee
- Tripje naar de USA en EK in Portugal Nee
- Nog meer feesten bezoeken Ja |
1 op 5 dus ;) |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by raoel
Ik ben niet zo'n type dat ik echt voornemens ga nemen echter heb ik toch wel enkele DO's voor komend die ik 2 persé wil bereiken:
- mijn P halen van werktuigbouwkunde, ben ik pas geleden aan begonnen na 2 jaar bouwkunde te hebben gestudeerd.
- afvallen: onder de 70kg komen, is nu iets van 77 ofzow :eek:
Dan nog 2 voornemens omdat we toch bezig zijn:
- mijn vrienden zo ver krijgen om eens meer te gaan feesten.
- Veel oefenen met het DJ-en en op kleine feestjes gaan draaien oid. |
P halen is nog niet gelukt, was toch lastig omdat ik later aan de studie ben begonnen, maar het is nog maar één vakje en een verslag dat ik nog in moet halen.
Gewicht, tja, heb er eigenlijk niet hard voor gewerkt. Te veel gedraaid, te veel gezopen, minder gaan sporten als ik widle doen.
Desondanks zit ik nu toch wel op iets van 72 of 73 (vorige week).
Meer feesten zat er niet in, maar wel een ander feest. Frequence overgeslagen, wederom naar Tiësto en binnenkort naar DV winter edition.
Het Dj-en. Pas geleden mijn eerste gig-je gehad (3 uur lang b2b gedraaid. Volgende week vrijdag voor het eerst 2 uur lang alleen draaien. Toch iets wat ik echt gehaald heb! |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Jappio
Mja doorgaan op de huidige manier :) gaat goed
heb niet zo'n heel verrot leven alles bij elkaar :) nog steeds niet |
gaat dus ook wel lekker ;)
al had ik nog wel wat privé doelen waarvan ik de helft ongeveer heb gehaald. Doelen die meegaan naar volgend jaar: clubrecord gooien met speer :) |
|
|
| BaRTeZ |
Ik kan mijn lijstje zo weer gebruiken voor 2005
wat een kut jaar :)
| quote: |
ben niet echt van de goede voornemens, maar toch:
- mijn P halen
- beginnen met rijbewijs
- kamer zoeken
- meer van het studentenleven genieten
- evt werk zoeken
|
|
|
|
| SnuggLe |
- afstuderen voor de zomervakantie: FAILED heel hard
(- goede baan vinden als ik afgestudeerd ben) Failed dus ook, maar wel goed bezig!
- Een extrema-feest bezoeken GOT THAT ONE!
- wederom in het buitenland feesten Jep! Passed!
- Draaitafels kopen!!! FAILED!..maar dat heeft te maken met 1 en 2 |
|
|
|
|