|
[Tiesto @] Extrema the Festival 2001 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
doet me denken aar de Revolution CD en de magik 7 CD, wie heeft daar meer last van........:rolleyes: |
Ja d8 ik ook al. Is eigenlijk niet leuk meer. Hij kan net zo goed gewoon Magik 7 er in sodemieteren en die af laten spelen.
Hij moet nodig is nieuwe platen gaan kopen, want dit kan echt niet vind ik. Blijft maar diezelfde platen draaien. |
|
|
| DJ_Siesta |
jah ikke, die darkside of brighside is gelik aan magik 7 bijna, staat heel erg goedkoop
en dan ook nog iets van 60,- piek vragen voor die revolution cd, egt heel dom |
|
|
| Blik |
| Hij blijft nog wel mijn favo DJ, alleen begint PvD daar ook heel dicht bij te komen, samen met onze ferry en AvB |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
Hij blijft nog wel mijn favo DJ, alleen begint PvD daar ook heel dicht bij te komen, samen met onze ferry en AvB |
Ja bij mij ook. PvD stond ook een klote set te draaien op Loveparade vond ik persoonlijk. AvB heeft veel afwisseling in ze sets en daar houdt ik van. Wil nieuwe platen horen. Ferry komt niet echt in de buurt. Is wel leuk, maar niet de klasse van Tiesto, AvB en PvD. |
|
|
| DJ_Siesta |
1.Ferry Corsten
2.Armin van Buuren
3.Tiesto
4.Paul van Dyk
5.Mauro Picotto
6.Roog
7.Rank 1 (alslive act, als dj zijn ze sucks)
8.Andre Tannerberger (ATB)
9.Vincent de Moor
10.Marco V |
|
|
| Dj Lex |
| Ik moet wel toegeven dat Ferry de beste producer is. System F en Gouryella zijn natuurlijk geweldig. :D |
|
|
| Blik |
| wat ik zo goed aan PvD vind is dat hij gewoon ook superveel afwisseling heeft, alleen draait hij meestal nog wel een paar eigen producties, Ferry kan alles draaien, hij kan redelijk hard beuken (voor zijn doen) maar hij kan ook zwaar progressive draaien, AvB is eigenlijk alleen maar progressive, en dan natuurlijk de goeie progressive......:) Tiesto draait de laatste tijd alleen maar dezelfde liedjes, wat natuurlijk gewoon klote is........ |
|
|
| rellivisit |
| Die vage remix van flight en kosheen is wel uitgebracht op plaat. Draaide de dj in de Pascha ook. Kan wel achter de titel komen als iemand wil, maar zo geweldig vond ik die plaat nie. Meer verneuken van flight eigenlijk. En toch is het elke keer weer lekker om 10 in 1 op een party te horen, ook al issie standaard in elke set aanwezig. Ow en aquabest, bijna FREQUENCE, stomp stomp. Voor degenen die Deadly Force - Last Resort de bom vinden, zeker heen gaan, komt zeker voorbij!! |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by rellivisit
Die vage remix van flight en kosheen is wel uitgebracht op plaat. Draaide de dj in de Pascha ook. Kan wel achter de titel komen als iemand wil, maar zo geweldig vond ik die plaat nie. Meer verneuken van flight eigenlijk. En toch is het elke keer weer lekker om 10 in 1 op een party te horen, ook al issie standaard in elke set aanwezig. Ow en aquabest, bijna FREQUENCE, stomp stomp. Voor degenen die Deadly Force - Last Resort de bom vinden, zeker heen gaan, komt zeker voorbij!! |
Dat is geen remix, dat is een bootleg, kheb em wel voor je. Maar hij is ook wel op het internet te vinden.
Kosheen vs. DJ Tiesto - Hide You On Flight 643 |
|
|
| rellivisit |
| Ik heb hem ook als bootleg, maar in de pascha had de dj hem op plaat van een bepaalde artiest met een heel andere titel. Hij is volgens mij ook echt uit door iemand anders met medewerking van tiesto of zo. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by rellivisit
Ik heb hem ook als bootleg, maar in de pascha had de dj hem op plaat van een bepaalde artiest met een heel andere titel. Hij is volgens mij ook echt uit door iemand anders met medewerking van tiesto of zo. |
ohh, dat is dan nieuw voor me, dat wist ik nog nie. |
|
|
| Dj Lex |
Oke sorry hoor, maar kan iemand me ff vertellen wat een bootleg is?
Wel leuk nummer trouwens. |
|
|
|
|