return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
[Tiesto @] Extrema the Festival 2001
View this Thread in Original format
Divine9
WH0000000000000000000000000000000000000000000000

Wat heeft tiesto een superset neergezet op Extrema.. GVVVVVVVDDD
Ik kom er net vandaan (11uur sochtends tot 12 vanavond)

Een van z'n beste sets die ik gehoord heb... En het publiek (including me) ging helemaal uit hun dak..
Ik heb gehoord dat 538 wat sets gaat uitzenden, dus ik hoop dat ze de complete set van tiesto gaan uitzenden, want damn.... wat was ie masssssteeer..
Empathy
hmm..Extrema. Was dat nog wat dan? Ik had nog nooit van dat hele feest gehoord.
Muppet
Weet je al een paar nummers die hij gedraaid heeft????

Greetz Muppet
Blik
quote:
Originally posted by Empathy
hmm..Extrema. Was dat nog wat dan? Ik had nog nooit van dat hele feest gehoord.


was in Best (Aquabest volgens mij, wat dat ook mag zijn)

Het had een best vette line-up dacht ik, maar ja, als het smiddags begint tot 12 uur snachts.........is toch stukken minder
Dj Lex
En die sets zijn dus nu nog niet te verkrijgen, want het is best een tijd geleden dat ik iets heel goeds gehoord heb van Tiesto.
Blik
quote:
Originally posted by Dj Lex
En die sets zijn dus nu nog niet te verkrijgen, want het is best een tijd geleden dat ik iets heel goeds gehoord heb van Tiesto.


nou die 2 jaar anniversary set van club <> was toch echt wel wreed, das nog niet zo lang geleden
Dj Lex
quote:
Originally posted by Blik


nou die 2 jaar anniversary set van club <> was toch echt wel wreed, das nog niet zo lang geleden


ja dat klopt, maar die heb ik maar 1 keer kunnen luisteren. Comp crash, waardoor ik alles kwijt was.
Divine9
quote:

hmm..Extrema. Was dat nog wat dan? Ik had nog nooit van dat hele feest gehoord.


http://festival.eztrema.nl
ongeveer 15000 bezoekers.

quote:

Weet je al een paar nummers die hij gedraaid heeft????
Greetz Muppet


Nummers die in z'n set (2uur) zaten :

Tiesto - urban train
tiesto vs kosheen - flight 643 (een of andere vage, maar wel coole remix)
Members of mayday - 10 in 1
Utah Saints - Lost Vagueness
Jan Johnston - Flesh (tiesto remix)
DJ Montana - The Bridge in The Park
CJ Bolland - The Prophet (1ne laatste nr)
Faithless - we come one (laatste nr)

en nog een boel andere tracks ofcoz, waarvan ik de naam ben vergeten of die ik nog niet kende.


quote:

was in Best (Aquabest volgens mij, wat dat ook mag zijn)


Aquabest is recreatiegebied met een groot meer+strand ;)
Hele mooie locatie in iedergeval.
Bekijk het kaartje op de site maar eens.

En het feit dat het overdag was maakte het er niet minder leuk op. In de techno tent en de progressive tent was het zoiezo toch donker :)
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Divine9


http://festival.eztrema.nl
ongeveer 15000 bezoekers.



Nummers die in z'n set (2uur) zaten :

Tiesto - urban train
tiesto vs kosheen - flight 643 (een of andere vage, maar wel coole remix)
Members of mayday - 10 in 1
Utah Saints - Lost Vagueness
Jan Johnston - Flesh (tiesto remix)
DJ Montana - The Bridge in The Park
CJ Bolland - The Prophet (1ne laatste nr)
Faithless - we come one (laatste nr)

en nog een boel andere tracks ofcoz, waarvan ik de naam ben vergeten of die ik nog niet kende.




Aquabest is recreatiegebied met een groot meer+strand ;)
Hele mooie locatie in iedergeval.
Bekijk het kaartje op de site maar eens.

En het feit dat het overdag was maakte het er niet minder leuk op. In de techno tent en de progressive tent was het zoiezo toch donker :)



tsal wel weer zo'n stanaard set zijn van tiesto, zoals de meeste
Muppet
Is de set al ergens te krijgen????


Greetz Muppet

Dj Lex
Ja idd Siesta dat zijn echt weer de standaard nummers van Tiesto. Vind het een beetje jammer dat die sets van hem laatste tijd allemaal op elkaar lijken.
Blik
doet me denken aar de Revolution CD en de magik 7 CD, wie heeft daar meer last van........:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement