|
[Tiesto @] Extrema the Festival 2001 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Empathy |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Oke sorry hoor, maar kan iemand me ff vertellen wat een bootleg is?
Wel leuk nummer trouwens. |
Een bootleg is een plaat die niet officieel uitgebracht wordt. 't is alleen bedoeld voor de dj om te draaien. |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Empathy
Een bootleg is een plaat die niet officieel uitgebracht wordt. 't is alleen bedoeld voor de dj om te draaien. |
Oh ok bedankt he.
Kwam dat woord al vaker vor, maar ben niet zo in al die dj-termen.
:D |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
9.Vincent de Moor
|
dies toch geen dj, alleen producer, hij wil toch nooit voor publiek draaien??? |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
1.Ferry Corsten
2.Armin van Buuren
3.Tiesto
4.Paul van Dyk
5.Mauro Picotto
6.Roog
7.Rank 1 (alslive act, als dj zijn ze sucks)
8.Andre Tannerberger (ATB)
9.Vincent de Moor
10.Marco V |
mooie top 10 hoewel bij mij toch zeker AvB bovenaan zou staan, ik luister nu naar zijn set van afgelopen vrijdag op id&t radio en die is zoooo lekker! echt heerlijk.
Wat betreft Rank1, dat die alleen goed zijn als live act.... ze zijn zeker goed als live act maar ook super goed alleen vind ik. Ik heb Piet Bervoets op Slam Fm horen draaien en dat was echt vet! iets "darker" als een tiesto of AvB (dus richting global underground) maar ook weer afgewisseld met bekende nummers maar daar dan weer heerlijke remixen van zoals in die set bijvoorbeeld de remix van oliver klein van flight 643, dat vind ik echt de beste remix around van flight 643, echt heerlijk! :D Benno de Goeij heb ik maar 1 keer gehoord dus daar kan ik niet over oordelen. |
|
|
| Dj Lex |
| Hey waar heb je die set van vrijdag vandaan dan? |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Hey waar heb je die set van vrijdag vandaan dan? |
www.raremusicfinder.com
iedere week verzorgd Gravehard daar de Armin van Buuren sets van vrijdag op id&t radio van armin's programma "a state of trance". super chill dus! :D (Gravehard bedankt! ;) ) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Empathy
Een bootleg is een plaat die niet officieel uitgebracht wordt. 't is alleen bedoeld voor de dj om te draaien. |
HAHAHAHAHA:p :p :p , ik weet of dit een geintje is maar anders vind ik het wel een erg domme post, vergeef mij. Een BOOTLEG zijn 2 bestaande waar zeg maar 1 nieuwe plaat van wordt gemaakt. Dus helemaal dan elkaar gemixt(wel in de studio dan he:p )
Dus Lex dat is een Bootleg;) |
|
|
| TranceFool |
| Je ziet het meestal ook aan de titel:) |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
www.raremusicfinder.com
iedere week verzorgd Gravehard daar de Armin van Buuren sets van vrijdag op id&t radio van armin's programma "a state of trance". super chill dus! :D (Gravehard bedankt! ;) ) |
Hoe download je daarvan??????????????
Als ik zoek in de database vind ik hem maar krijg ik niet de mp3
Greetz Muppet |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by TranceFool
HAHAHAHAHA:p :p :p , ik weet of dit een geintje is maar anders vind ik het wel een erg domme post, vergeef mij. Een BOOTLEG zijn 2 bestaande waar zeg maar 1 nieuwe plaat van wordt gemaakt. Dus helemaal dan elkaar gemixt(wel in de studio dan he:p )
Dus Lex dat is een Bootleg;) |
Ehm, wat jij nu beschrijft is een Synergy. Een bootleg is wel degelijk een plaat uitbrengen zonder toestemming van de producer en/of platenmaatschappij.
grtz,
TNG |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by tango
Ehm, wat jij nu beschrijft is een Synergy. Een bootleg is wel degelijk een plaat uitbrengen zonder toestemming van de producer en/of platenmaatschappij.
grtz,
TNG |
HUH, dit meen je toch niet, ik weet toch wel 99% zeker (voor jou post 100%) dat dat 2 platen door mekaar zijn en ik dacht dat een andere benaming daarvoor was een synergy. Kan iemand Tango's zijn post bevestigen, want ik kan het eigenlijk niet geloven. Dit heb ik namelijk al een paar jaar gedacht (wil niet zeggen dat het waar is dan):p |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by TranceFool
HAHAHAHAHA:p :p :p , ik weet of dit een geintje is maar anders vind ik het wel een erg domme post, vergeef mij. Een BOOTLEG zijn 2 bestaande waar zeg maar 1 nieuwe plaat van wordt gemaakt. Dus helemaal dan elkaar gemixt(wel in de studio dan he:p )
Dus Lex dat is een Bootleg;) |
Ok nou is het duidelijker geworden :conf: :conf: :conf: |
|
|
|
|