|
forum description: del två (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
| quote: | Originally posted by mindshooter
jamen det är juh DET som är min poäng, om vi kan ha med Adam, IKEA, och köttbullar...varför kan vi då inte ha med antiloop, på grunden att dom faktiskt inte gör Trance utan typ dansmusik? |
ah precis, därför tror jag att vi ska ha alla med så att alla är glad :) det blir iaf inte för långt (tyskland's beskrivning är längre);) |
|
|
| Glorie |
nu e jag med på noterna...det du skrev tolkade jag felaktigt och i stället som ett påhopp.
---
det e grymt jämt mellan alla tre alternativ. alltså är en kompromiss en utmärkt lösning. :)
iaf, om vi lägger alla kort på bordet och inte väger in alla argument om vad som är trance och vad som inte är trance, så tar jag mig friheten att säga att alla håller med om att redan uppräknade producenter är elektronisk musik alltså kan vi slå till med:
Europe - Sweden
Home of Adam Beyer, Airbase, Antiloop, Envio, IKEA and swedish meatballs
haha, känns som jag ligger på hårt nu :D
Köps det av alla? (varför har jag på känn att vissa e emot airbase? fattar verkligen inte det... nåja |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by Glorie
nu e jag med på noterna...det du skrev tolkade jag felaktigt och i stället som ett påhopp.
---
det e grymt jämt mellan alla tre alternativ. alltså är en kompromiss en utmärkt lösning. :)
iaf, om vi lägger alla kort på bordet och inte väger in alla argument om vad som är trance och vad som inte är trance, så tar jag mig friheten att säga att alla håller med om att redan uppräknade producenter är elektronisk musik alltså kan vi slå till med:
Europe - Sweden
Home of Adam Beyer, Airbase, Antiloop, Envio, IKEA and swedish meatballs
haha, känns som jag ligger på hårt nu :D
Köps det av alla? (varför har jag på känn att vissa e emot airbase? fattar verkligen inte det... nåja |
jag köper det inte. ska vi vara demokratiska så ska den vinnande kandidaten vinna. och då behöver vi inte ta till kompromisser |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by RebeL9
jag köper det inte. ska vi vara demokratiska så ska den vinnande kandidaten vinna. och då behöver vi inte ta till kompromisser |
mouhahaha... vilken hårding :):stongue: nene... skit i kompromisser då.. tyckte bara det inte gjorde någon skada när 50 % av de som tagit ställning ville ha med Airbase... ett namn mer eller mindre skadar ju inte.. men men... gillar man inte airbase så gör man inte... hoho
Ska vi säga att vi stänger röstningen om några dagar och uppmanar alla som INTE röstat att göra det nu snart :) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by RebeL9
jag köper det inte. ska vi vara demokratiska så ska den vinnande kandidaten vinna. och då behöver vi inte ta till kompromisser |
det är så jämt mellan både alternativer att det känns odemokratiskt att utsluta en av de alternativer. så är kompromisset bäst..
och jag tror också att vi borde inte snacka om det längre och bara genomföra det :D |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by ScuL
det är så jämt mellan både alternativer att det känns odemokratiskt att utsluta en av de alternativer. så är kompromisset bäst..
och jag tror också att vi borde inte snacka om det längre och bara genomföra det :D |
Kör så det ryker, ryker det inte så kör ändå:toothless
Det alternativ som har flest röster är självklart det som ska stå som vinnare...Inget snack om saken..omröstning är omröstning! |
|
|
| ScuL |
jag ska fixa en deadline.
inatt kl 01:00 är det fyra dagar efter jag började med trådet.
så vad resultatet blir ska vi genomföra :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by ScuL
jag ska fixa en deadline.
inatt kl 01:00 är det fyra dagar efter jag började med trådet.
|
har det väntats tre år med att ändra den där texten, tycker jag gott vi kan låta frågan ligga uppe åtminstone en vecka, alltså tre dagar till :) |
|
|
| mindshooter |
Nu är det fixat, den som klagar nu får smisk på och karate i ögat |
|
|
| ScuL |
yay!
äntligen :D
tack kenny |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Nu är det fixat, den som klagar nu får smisk på och karate i ögat |
hihihhi fan va bäst :p |
|
|
| reveal |
Trots att jag inte bryr mig speciellt mycket, så är jag nöjd :)
Måste ändå klaga lite :p
Nationaliteter stavas ALLTID med inledande versal i engelska, således ska det stå "...and Swedish meatballs", annars är det inte korrekt engelska :) |
|
|
|
|