return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Alex en Maxima krijgen een...
View this Thread in Original format
jp
Om niet achter te blijven bij de komende Oranje hype leek het me verstandig hier ook een poll te houden over het toekomstige kindje...
Freezel
Ik denk dat het een meisje wordt, waarom? geen idee :D
DJ_Massive
:disbelief
tor8024
Jommeke?
jp
Het wordt trouwens een meisje want Bea kreeg alleen maar jongens en het slaat een generatie over.

En Alex heeft niet zulk sterk zaad ;)
SnuggLe
Een mongooltje?
Remy D
een miskraam :(
BaRTeZ
ik ga voor een tweeling. Morgen komen ze eruit.

1 jongen eerst, daarna een meisje

(dus die jongen is de troonopvolger)
DJ_Massive
quote:
Originally posted by Remy D
een miskraam :(


zo vader zo zoon he :rolleyes:
BaRTeZ
[offtopic]

van wat voor een soort muziek zou alex houden?!

en als ze een zoon krijgen, zou ie dan naar trance mogen luisteren? (of erger, een feest bezoeken?!)

:D

DJ_Massive
quote:
Originally posted by BaRTeZ
[offtopic]

van wat voor een soort muziek zou alex houden?!

en als ze een zoon krijgen, zou ie dan naar trance mogen luisteren? (of erger, een feest bezoeken?!)

:D


trance.. vast in strijd met de monarchische regels van het koninklijk huis :p
Flippe
Ik denk n Siamesetweeling
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement