|
Alex en Maxima krijgen een...
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Om niet achter te blijven bij de komende Oranje hype leek het me verstandig hier ook een poll te houden over het toekomstige kindje... |
|
|
| Freezel |
| Ik denk dat het een meisje wordt, waarom? geen idee :D |
|
|
| jp |
Het wordt trouwens een meisje want Bea kreeg alleen maar jongens en het slaat een generatie over.
En Alex heeft niet zulk sterk zaad ;) |
|
|
| BaRTeZ |
ik ga voor een tweeling. Morgen komen ze eruit.
1 jongen eerst, daarna een meisje
(dus die jongen is de troonopvolger) |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by Remy D
een miskraam :( |
zo vader zo zoon he :rolleyes: |
|
|
| BaRTeZ |
[offtopic]
van wat voor een soort muziek zou alex houden?!
en als ze een zoon krijgen, zou ie dan naar trance mogen luisteren? (of erger, een feest bezoeken?!)
:D |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
[offtopic]
van wat voor een soort muziek zou alex houden?!
en als ze een zoon krijgen, zou ie dan naar trance mogen luisteren? (of erger, een feest bezoeken?!)
:D |
trance.. vast in strijd met de monarchische regels van het koninklijk huis :p |
|
|
| Flippe |
| Ik denk n Siamesetweeling |
|
|
|
|