return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
*IAN VAN DAL*<>-=Chanoka party=-<>
View this Thread in Original format
divx-master
חנוכה 2003 - TLV

יוום שלישי 23.12.03
מועדון הTLV נמל ת"א הישן


Main room :

DJ ROEI FLINER
DJ ROBERT GITELMAN
DJ OFER NISIM

<>==IAN VAN DAHL==<>

----------------------------------------

C-room :

DJ DROR
----------------------------------------

THE NEW MINIME :

DJ DORI TRISTER
DJ OMRI SILVER

===-המסיבה מיודעת לכיתות יא יב בלבד !!!!-====
במסיבה הזאת הובטטח קהל טוב !! איכותי ולא צפוף !
1500 כרטיסים מקסימום יכנסו למקום !
מי שלא יהנה יוחזר לו הכסף !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

לפרטים ... מכירה מוקדמת ... בירורים ויחצון צרו קשר..

באייסי .. 156508929

או בפלא .. 067729888

אלון .
divx-master
טוב אנשים אני רוצה עכשיו להבהיר.. פה משו
סתכלו אני כבר 3 שנים יחצן של הטי אל וי נוער
ואתמול פעם ראשוננה בחייים שלי !!! שהייתה ישיבה כלללית של הצווות !

כל היחצנים באוו פשוטט כולם !!

והייתה שיחה ממש רצינית על השם הגרוע שיש לטי אל וי
ועל כל הערסים שבאים לשם
אז בעקבות זה פוטרו המון הממון המון יחצנים !

נשארו באמתת !!! רק איזה 10 יחצנים ראשיים שכל אחד הבטיחח ונשבע שיביא רק קהל טוב !!!

המסיבה הזאת מיועדת לכיתות יא יב
יום אחרי יש מסיבה לט' י' ככה שכל הזוועה יבוא לשם

בכל מקרה אם מישו מעוניין להגיע אני מבטיחחח לו !! שהוא יהנה ושהקהל שיהיה בפניםם יהיה מעולללה !! רקקקקקק אבל רקקק קהל יפה !

כמו כן מספר הכרטסיים הצטמצם ל - 1500 ! אחרי כרטיס 1500 המקום נסגר .. והשערים נחסמים לקהל !

ככה שגם אל יהיה צפוף !
בכל מקרהה.. אני יכול לתת ערבות על מי שבא ומי שלא יהנה ויגיד לי שהקהל היה מגעיל אני נשבע להחזיר לו את הכסף
DjChook
zava :(
Shahar
שמע אם זה היה יוהן אז הייתי שמח ממה שכתבת אפילו שזה נוער אבל זה
ian van dahl....
איכס..

ואיזה הפקה מביאה למסיבות נוער כל החיים את רועי פלינר ועמרי סילבר?! חחחחחחח.....
HyPeRSoNiC
יש מצב
כמה עולה כרטיס?
warpedd_
נראה נחמד

אבל זה מסיבת נוער
פאק אני כבר בן 19 עוד מעט
מה לי ולפוקימונים
:nervous: :nervous:
divx-master
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
יש מצב
כמה עולה כרטיס?


ברטיס עולה 65..


חח וווארפד.. חח אתה לא באמת נראהלי מתאים אחי
divx-master
quote:
Originally posted by Shahar
שמע אם זה היה יוהן אז הייתי שמח ממה שכתבת אפילו שזה נוער אבל זה
ian van dahl....
איכס..

ואיזה הפקה מביאה למסיבות נוער כל החיים את רועי פלינר ועמרי סילבר?! חחחחחחח.....


חח שמע אחי מה אני יכול להגיד לך אני הכי הכי הכי מצטער שלא הביאו את יוהן ..

הביאו את ואן דל בגלל שהו מושך קהל של בנות

ויהון מושך פחות או וירת קהל מעורער (ערסים)1

אבל יוהן הובטח לי בפורים !!!1
skelz
שמע.. בדוגרי
אם מישהו יבוא זה יהיה בגלל עופר ניסים ורוברט גיטלמן
כי בתאכלס.. כל הבליינים למינהם יודעים מי הם
אנשים מעריצים את עופר ניסים.. הוא בשבילהם התקליטן האולטימטיבי
עומרי סילבר וכל השאר לא מעניינים..
Ian Van Dahl?
הוא יצא מהאופנה.. ממזמןןן

קיצור אלון אחי.. אל תפגע
אבל בשיא הכנות
Johan Gielen חרוש כבר
זה חוזר על עצמו פעם אחרי פעם וזה נהיה משעמם
סבבה.. הם הביאו את טייסטו
אבל זה כבר גם נהיה מגעיל
הגיע הזמן לגוון..
לא?
Origin
????באמת יצא...אבל מיזה יוהן לכל הרוחות Ian Van Dahl

Vortex_SA
quote:
Originally posted by Origin
????באמת יצא...אבל מיזה יוהן לכל הרוחות Ian Van Dahl


:eek:

זה היה מפתיע...
johan gielen
מ
svenson & gielen
מכיר??
KrazyDJs
דודו, הגזמת..
ובכלל כל מי שחושב כמוך..

אל תתלוננו על
DJיים
שבאים מחו"ל

גם אם הם יבואו 10 פעמים
זה עדיין כבוד שהם בכלל באים לכאן
וכל הכבוד לכל ההפקות שמביאות אותם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement