|
TA's CS kväll?
|
View this Thread in Original format
| Endre |
TC hade en sån här grej, vet jag.
hmm, så hur många kör? är någon intresserad? vem skulle kunna förse oss med en stabil lina? etc.etc.etc.
|
|
|
| zamson |
CS :)
har inte spelat på ett halvår..men men kan väl installera o va me o spela :)
zliten kan säkert drämma upp en server han har 10mbit |
|
|
| JayBee |
| jag har cs skivan här någonstans, har inte heller lirat på ett halvår. hmm... men när hadde ni tänkt er lira? |
|
|
| DJ_Laszlo |
| Jag har aldrig i hela mitt liv spelat CS - tänker inte göra det heller för annars kommer jag förmodligen aldrig mer se dagsljus. :nervous: |
|
|
| Endre |
får se hur många som är intresserade först, vi vår väl bli en 10 pers minst iallafall.
eller? vad tror ni
|
|
|
| Aendy |
Jag kan tänka mig att spendera en kväll med sådant... två problem... 1)har aldrig spelat (fast learner) 2)Har inte CS.
Jag kan alltid vara kanonmat/lockbete/decoy whatever... |
|
|
| Smekbar |
kan väl osso tänka mig vara med.. har dock inte spelat sen innan sommaren... kommer bli intressant iom v1.6 :)
får installera liret igen.. |
|
|
| Kongo_kim |
| Min polare känner Heaton. Kan kanske be han be Heaton spela åt mig ;) |
|
|
| ShyTrance |
| jag e med :cool: :D 1.6 väl ? |
|
|
| RebeL9 |
| måste det vara skitspel som CS? Varför inte QW, Q3 eller till och med UT? |
|
|
| dbl |
| har inte spelat på år o dar typ, men om jag orkar updatera det så kan jag la ta o vara med kanske |
|
|
|
|