return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Charly Lownoise & Mental Theo liefhebber, check dit!!!!!
View this Thread in Original format
TranceFool
Liefhebbers van deze goeie ouwe tijd moeten dit ff checken, coole update van ouwe traxx, hier is et toch allemaal een beetje mee begonnen he:p :p
http://mphase.dr.ag/

Latuurrzzz....
Henkie_henk
Ooops ga ik perongeluk naar de hardtrance section :P

welke section staat lownoise stuff?? :)


Dat nummer onder hardtrance section van lars palmas.. is ook wel aardig hard :p woeeeeiiii... tutututttttttuuuuu
DJ_Siesta
ik ben nu al die nummers van audiogalaxy aant downen van mental teho enzo

zwaar relaxt
hier haal ik goede herinneringen mee op :-)
!_PeTrUs_!
Ik heb toen der tijd nog het single'tje gekocht van Wonderfull Days. Sommige stukjes er uit blijven gewoon leuk...

Nu op naar de Party Animals!!!
Henkie_henk
T was toch gewoon happy hardcore of niet??

haha al die blije stemmetjes.. bam bam bam! cool lol..
TranceFool
Ja idd, vroeger altijd van die hoge stemmetjes en dan zo'n heel blij melodietje, het leek of ze van dat gas hadden ingeslikt waar je zo'n gekke stem van krijgt.
O he dat brengt mij op een idee, over gas inademen gesproken. Jullie kennen vast allemaal die gastoeters nog wel die ze op het EK in Nederland hadden. Zegt een gozer moet je dat gas inademen kan je lachen. Nou ik wilde wel lache, hehe, dus ik uitproberen, maar daar krijg je een vage stem van joh, echt niet normaal, ik schrok me tering van mezelf:p :p :p Als je nog zo'n ding hebt moet je het es uitproberen, echt lachuuhh, het is alleen wel onwijs smerig.
New Wave
gheghe, ejh ik heb nog een leuk plaatje in mijn locker staan gheghe

party animals - Have You Ever Been Mellow (Thunderdome-Edit).mp3


LATA
magrec
haha wonderfulldays is echt een phat nummer....

charlottenburg is ook een leuk album...LIVE AT LONDON is ook zo'n halve klassieker.
Dj Lex
quote:
Originally posted by New Wave
gheghe, ejh ik heb nog een leuk plaatje in mijn locker staan gheghe

party animals - Have You Ever Been Mellow (Thunderdome-Edit).mp3


LATA


Zo dat was pas een vet nummer. Vind ik nog steeds wel goed, alleen luister ik er nooit meer naar.
Die van mental theo en Charly Lownoise is natuurlijk geweldig. Dat is een klassieker. :D
DJ_Siesta
ik lui nu ff naar, maar na 1 x luisteren heb je het wle gehad.
wel gafe nummers, lekker om op te springnichten :-)

moogwai
quote:
Originally posted by magrec
haha wonderfulldays is echt een phat nummer....

charlottenburg is ook een leuk album...LIVE AT LONDON is ook zo'n halve klassieker.
\

Ja wonderfull Days is zeker een topper.. een van mijn alltime-favourieten.... Charlottenburg is ook een van mijn albums die ik het vaakst heb gedraait.. echt een leuk album.

Oh ja. ik kreeg net nieuws dat Wonderfull Days een 2001 versie krijgt !!! Geproduceert door Ramon Roelofs (Charly Lownoise) en Cosmic Gate... inclusief een Pulsedriver remix :)

Ik ben erg benieuwd
Blik
quote:
Originally posted by moogwai
\

Ja wonderfull Days is zeker een topper.. een van mijn alltime-favourieten.... Charlottenburg is ook een van mijn albums die ik het vaakst heb gedraait.. echt een leuk album.

Oh ja. ik kreeg net nieuws dat Wonderfull Days een 2001 versie krijgt !!! Geproduceert door Ramon Roelofs (Charly Lownoise) en Cosmic Gate... inclusief een Pulsedriver remix :)

Ik ben erg benieuwd


ben je van de wereld afgeweest ofzo, check Shadowzone maar eens, daar staat die al een tijdje
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement