|
Dj Black Dragon @ Ets Global Radio 9/12/03
|
View this Thread in Original format
| Black-Dragon |
היי חברס...שוב אני :)
מהיום אני מתחיל בסטים חודשיים תחת הכותרת
ISRAEL'S ADDICTION TO TRANCE
הפעם הזו אני אתן את הסט הראשון..ואני רוצה שגם אתם מי שמוכן ויעשה סט ממש טוב בסביבות השעה וחצי אז שישלח לי וגם את הסטים שלכם ישמעו
אז חברס היום:
DJ BLACK DRAGON - ISRAEL'S ADDICTION TO TRANCE 001
TONIGHT AT 20:40 (LIVE) ON ETS-GLOBAL RADIO.
160 KBPS STREAM
ENJOY
נ.ב
שגיא אם אתה תכנס ותשמע אני עושה לך יחצון ענק
רק תשמע. |
|
|
| Biondo |
כולי אוזן
:toothless |
|
|
| LA© |
WELL - I promised you before you posted this thread that I'm going to listen to your set, and I keep my promises -
SO therefore, I'm going to listen to your set no matter what :p
Best of luck!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Origin |
yea ... good luck !:D
But why in English ....just curious |
|
|
| Black-Dragon |
היא פשוט מעדיפה אנגלית יותר נוח לה וזה בשבילי :)
אני אוהב את האנגלית שלה |
|
|
| Origin |
היא...... טוב לדעת
היא .....כאילו לא מי אצלינו ?(ישראל)???ו |
|
|
| Vortex_SA |
| אללה כולם לשמוע היום :) תצפו למשהו טוב... |
|
|
| Black-Dragon |
חחח באמת תצפו למשהו טוב היום...והיא מישראל אחי :)
היא רק אוהבת לרשום באנגלית |
|
|
| LA© |
| quote: | Originally posted by Origin
היא...... טוב לדעת
היא .....כאילו לא מי אצלינו ?(ישראל)???ו |
אני משלכם!! ישראלית גאה!
אין כמו ישראל…
תאמינו לי!
סתם עצלנית.. תאמת, יותר קל לי באנגלית, אבל אני יודעת שבפורום שונאים את זה... אז אני משתדלת לכתוב בעברית.. לא תמיד יוצא |
|
|
| Origin |
סבבה...אני מבין אותה ...עיברית שפה קשה.....חחחחחח
תכלס גם אני לא ממש אוהב לירשום בעיברית |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אני אשמע!!!!!!!!!!
:D:D:D:D:D:D |
|
|
| KrazyDJs |
כמו שאמרתי לך כבר
אני ישמע גם :p
עכשיו רק מי עוזר להרכיב טראקליסט ? :D |
|
|
|
|