return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Dj Black Dragon @ Ets Global Radio 9/12/03
View this Thread in Original format
Black-Dragon
היי חברס...שוב אני :)
מהיום אני מתחיל בסטים חודשיים תחת הכותרת
ISRAEL'S ADDICTION TO TRANCE
הפעם הזו אני אתן את הסט הראשון..ואני רוצה שגם אתם מי שמוכן ויעשה סט ממש טוב בסביבות השעה וחצי אז שישלח לי וגם את הסטים שלכם ישמעו

אז חברס היום:
DJ BLACK DRAGON - ISRAEL'S ADDICTION TO TRANCE 001
TONIGHT AT 20:40 (LIVE) ON ETS-GLOBAL RADIO.
160 KBPS STREAM

ENJOY

נ.ב
שגיא אם אתה תכנס ותשמע אני עושה לך יחצון ענק

רק תשמע.
Biondo
כולי אוזן

:toothless
LA©
WELL - I promised you before you posted this thread that I'm going to listen to your set, and I keep my promises -
SO therefore, I'm going to listen to your set no matter what :p


Best of luck!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Origin
yea ... good luck !:D

But why in English ....just curious
Black-Dragon
היא פשוט מעדיפה אנגלית יותר נוח לה וזה בשבילי :)

אני אוהב את האנגלית שלה
Origin
היא...... טוב לדעת
היא .....כאילו לא מי אצלינו ?(ישראל)???ו
Vortex_SA
אללה כולם לשמוע היום :) תצפו למשהו טוב...
Black-Dragon
חחח באמת תצפו למשהו טוב היום...והיא מישראל אחי :)
היא רק אוהבת לרשום באנגלית
LA©
quote:
Originally posted by Origin
היא...... טוב לדעת
היא .....כאילו לא מי אצלינו ?(ישראל)???ו



אני משלכם!! ישראלית גאה!
אין כמו ישראל…
תאמינו לי!

סתם עצלנית.. תאמת, יותר קל לי באנגלית, אבל אני יודעת שבפורום שונאים את זה... אז אני משתדלת לכתוב בעברית.. לא תמיד יוצא
Origin
סבבה...אני מבין אותה ...עיברית שפה קשה.....חחחחחח
תכלס גם אני לא ממש אוהב לירשום בעיברית

HyPeRSoNiC
אני אשמע!!!!!!!!!!
:D:D:D:D:D:D
KrazyDJs
כמו שאמרתי לך כבר
אני ישמע גם :p

עכשיו רק מי עוזר להרכיב טראקליסט ? :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement