return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
מזללללל טווווווובבבב לטלי!!!!!!!!
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
בעיקרון התאריך היה אתמול, ואני חיכיתי שמישהו יפתח על זה טרד
אבל כנראה שאף אחד לא זוכר

שיהיה לך המון מזל טוב, שתיהי מאושרת בכל מה שתעשי, ובלה בלה בלה, כל הדברים הרגילים......

וזהו!!! תיהני מגיל 18! שמעתי שזה אחלה גיל......


:D :D :D :D :D :D :D :D
KrazyDJs
מזל"טובבב טלי..
עד 121...
AnthemFreak
מזל טוב אחות!
:)
DjChook
מה אתה משחק אותה
תודה כמו גבר ששכחת וזהו

מזל טוב טל'וש !!!
Dman
18 איזה כיף...
אני כל כך מחכה לזה.

הרבה מזל טוב טלי..שיהיה בשמחות
תחגגי יפה ותזכרי
HAPPY birthday
ה"שמח" זה חשוב..

מזל"ט..
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by DjChook
מה אתה משחק אותה
תודה כמו גבר ששכחת וזהו

מזל טוב טל'וש !!!


לא שכחתי.....
ואני לא משחק אותה......
תודה רבה..... :D
ADiSH
מזל טוב..:p
nFaivel
מזל טוב אישה גדולה:D
Dj Black
מזל"ט
:toothless
TinkerbeL
תודה אנשים :)
איזה כיף להיות בת 18, סוף סוף אני חוקית!!!

ובכל זאת כשיצאתי אתמול לא הזמנתי אלכוהול אבל כיף להגיד שיכלתי אם הייתי רוצה :D

AnthemFreak
חחחחחחחח איזה חננההה
skelz
מזל טוב טלי! :)
עד 140!! :)
(BPM )
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement