|
+)) Gil Shwartz the Rising Legend ((+
|
View this Thread in Original format
| Biondo |
Gil Shwartz you better carve those tow words on your blody Forheads becouse from now on this young talant is more then a wanna-be house music producer star, he is a Rising Legend!
אז ככה,
,כמו שידוע לכם
גיל שלנו הוא יוצר מאוד מאוד מוכשר!!...
וסוף סוף הגיעו זמני החשיפה שלו בעולם המוזיקה האלקטרונית....!!
למי שיצא לשמוע היום רדיו בי יו, תוכנית של יורם ואזאנה,
ניגנו שם את החידוש שהוא עשה לשיר אמסטרדם
הגיע הזמן שגילוש שלנו יגיע לפיסגה!!
והוא הולך לכבוש אותה בסערה!!
אז חברה תנו כבוד לאח היקר שלנו גיל שוורץ!!
אני אוהב אותך בן אדם עלה והצלח! |
|
|
| AnthemFreak |
חחחחחח אלי תעבוד קצת על השגיאות כתיב שלך באנגלית
גיל...
כבוד!:) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
פששששששששששששששש
כל הכבוד גיל!!!!!!!
עלה והצלח
ואל תשכח אותנו כשתשחה בכסף, תהילה ובחורות, אה? ;) |
|
|
| LA© |
Yup! Not only that he's a rising legend, he's also known world-wide!
If one of my Canadian friends came up to me and asked me who Gil Shwartz is because he downloaded some good tracks he produced...
it means a lot! It's NUTZ peeps!
I've been talking to Gil on ICQ, he lives about 10 ing mins away from me hahaha....
And before we all know, he's going to hit the decks at every known huge club around the world...
GOOD LUCK Gil! You have the talent it takes... and that's the key! |
|
|
| nFaivel |
| אחי מהתחלה שהגעתי לפורום אמרתי לך שאתה תותח:D |
|
|
| KrazyDJs |
פייי כבוד גיל ! כבוד!!
הרבה הצלחה...
תן להם בראש!! |
|
|
| Segev |
| תותח אחי כל הכבוד עלה והצלח!!! |
|
|
| warpedd_ |
אהה זה שלך??
חחחחח
בדיוק הייתי באיזה חנות בגדים ושמעתי את זה
אני אומר כזה לחבר שלי שניה אני יחזור הביתה אני יבדוק בפורום איך קוראים לזה..
גיל כל הכבוד שיחקת אותה |
|
|
| Sm0keMachine |
מגניב ביותר!
:cool:איפה אני יכול להוריד את השיר הזה שהיה ברדיו ? |
|
|
| Rising |
| עופר ניסים כבר ירד לו אז הייתי אומר שהוא היה כבר למעלה!! |
|
|
| Gil Shwarts |
תודה חבר'ה
אני מקווה להמשיך במגמה הזאת...
יש לי כמה טריקים בשרוול
בקרוב נשתמש בהם :)
ואורן, מה???
חחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
|
|