|
Wat wil je NIET horen als je op een feest bent? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| DJ PRESTO |
ik weet niet of jullie het hier mee eeens zijn... maar als ik uitga dan hoor ik toch elke keer weer dat stomme kut nummer van meatloaf met paradise by the dashbord light ... of hoe je het ook schrijft... daar word je toch gaar van ofnie.. dat wil volgens mij niemand horen en toch hoor je het iedere keer weer.... een kennis heb zelfs de cd doormidden gebroken van de dj waar dat nummer op stond maar jah heb ook nix geholpen want ik hoor t kut nummer nog steeds....
is toch om te huilen???:mad: |
|
|
| franzelare |
| het gezeur van tin de hele tijd!! :whip: |
|
|
| JunKX |
MEATLOAF - PARADISE BY THE DASHBOARD LIGHT
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
(Een vriend van mij die DJ is heeft die CD ook al eens in 2en gebroken DJ Presto. Zelfde kerel misschien? Waar woon je precies?)
En DJ Tiesto - Traffic heb ik nou al zo ontiegelijk vaak gehoord dat ik er bijna spontaan een bloedneus van krijg in de kroeg :thepirate |
|
|
| SnuggLe |
Jean, Gielen en G-Spott, die wil ik niet horen.
Verder ook geen palmtoppie nerds die gaan discussieren of deze track wel of neit uit is op mp3, en of ze hem wel of niet kennen. op!
Oh, en als laatste: mensen die nrs aan willen vragen of zeiken dat er meer GeBeuQt moet worden :S |
|
|
| Donna |
| ppl met een lulkick als ik die zelf nie heb of ppl die me zeggen me kop te houden als ik een lulkick heb |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Donna
ppl met een lulkick als ik die zelf nie heb of ppl die me zeggen me kop te houden als ik een lulkick heb |
Dus jij wilt Peter het liefst niet tegen komen op een feest :p? |
|
|
| Hitman |
- R&B
- skihut
- boozywoozy, klubbheads, jan wayne en dat soort bagger
- Frans Bauer, Andre Hazes en andere Nederlandstalige kutmuziek
- hee hoo/oe oe
- hardstyle
- Gielen die niet weet hoe een mengpaneel werkt (oa Impulz)
- andere mongolen die mijn zaterdagavond, waar ik de hele week zo hard voor werk, naar de klote helpen :whip: |
|
|
| TimeportE |
| mmm er zijn er wel wat, maar dan ga ik meestal gewoon eff stil staan en me biertje drinken om dan daarna keihard door te kunnen knallen.. :) |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Phat B aprés-ski/carnavalsavond (ja sorry, kben en blijf Brabander:clown: maar wees gerust deze afwijking probeer ik zoveel mogelijk te voorkomen maar af en toe moet da ff)
|
idd soms moet dat gewoon. Verstand op nul.Een minimum van 20 bier in een zo kort mogelijke tijd naar binnen werken.En maar hossen. Jullie niet brabanders snappen het gewoon niet. Het is echt leuk hoor!! |
|
|
| Flippe |
| quote: | Originally posted by Hitman
- R&B
- skihut
- boozywoozy, klubbheads, jan wayne en dat soort bagger
- Frans Bauer, Andre Hazes en andere Nederlandstalige kutmuziek
- hee hoo/oe oe
- hardstyle
- Gielen die niet weet hoe een mengpaneel werkt (oa Impulz)
- andere mongolen die mijn zaterdagavond, waar ik de hele week zo hard voor werk, naar de klote helpen :whip: |
Kun je dan tegenwoordig nog ergens heen gaan? |
|
|
| robin |
| quote: | | Gielen die niet weet hoe een mengpaneel werkt (oa Impulz) |
tell us :D
wat ik niet wil horen.. ehm.. "al het bovenstaande" |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by basvh
idd soms moet dat gewoon. Verstand op nul.Een minimum van 20 bier in een zo kort mogelijke tijd naar binnen werken.En maar hossen. Jullie niet brabanders snappen het gewoon niet. Het is echt leuk hoor!! |
Ach,kom oorspronkelijk uit een dorp in zaanstad waar ze eens per jaar "kermis" hebben,dat houdt in,een draaimolen,schiettent en een paar botswagens en verder draaid het eigenlijk allemaal om de 3 kroegen cq skihutten die op niet al te lange afstand van elkaar liggen.
Dan zit je 6 dagen lang van smorgens 9 a 10 uur tot maximaal 2 uur snachts of totdat je neervalt ofcuz in de kroeg,en drink je bier in meters etc. totdat je over je nek moet en daarna weer opnieuw kunt gaan beginnen.
"vroegah" vond ik dit geweldig,wist nie beter,maar ben blij dat dit tot 1 van de weinige dingen behoord waar ik WEL volwassen in ben geworden...
Want tering,wat een stel ongelovelijk domme aso boeren met of zonder klompen bij elkaar zeg..
Ben blij dat ik wat dat betreft t licht gezien heb en er lekker over ben gaan zeiken;)
En Carnaval vond/vind ik wat dat betreft nog vele malen erger in deze catagorie,maar daar zijn meningsverschillen voor,de 1 vind t vreselijk dom en simpel,de ander gaat er compleet van uit zn pan met een toeter op zn kop;) |
|
|
|
|