|
Wat wil je NIET horen als je op een feest bent? (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
3000 posts, whohoooooooooooo!:eyes: :D ;) :nervous: :crazy: :tongue2 :eyes: :eyespop: :tongue3 :crazy: |
Jij vuile arj1o1 :p
| quote: | Originally posted by basvh
blaat |
Generaliseren en overdrijven is ook een kunst... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Jij vuile arj1o1 :p
|
LOL, nee joh, ZO'N grote spammer ben ik nie! |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
LOL, nee joh, ZO'N grote spammer ben ik nie! |
Whehe... ga es slapen ofsow :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Whehe... ga es slapen ofsow :p |
Eh, ik denk dat JIJ moet gaan slapen Ei!
Ik ben net wakker, ik ga zo weer werken! |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Jij vuile arj1o1 :p
|
wat een uitspraak :D |
|
|
| Donna |
Bas pall,daar heb jij ook helemaal gelijk in,in de stad lopen de "tongklikkende" marrokanen en andere op-allah-geilende fakers,die gewent zijn een chick net als een geit van achteren te nemen zonder dat ze daarover mekkert.
Zitten de met in de nek vastgekleefde matjes,bouwvakkers cq stratenmakers op hun knietjes in t zand onder de rokjes te gluren van elk individu met evt een vagina.
Vragen de korpsballen met poen zich af wat je kost per uur,en is BasBiceps sterk verontwaardigd dat je bij t zien van zijn allesovertreffende spiermassa je broek nog aanhoud...
Maar wat de boeren als groot nadeel hebben is dat ze dat vreselijk dom klinkende accentje bij hebben en daar blijkbaar nog trots op zijn ook...
Dan is het ook nog t feit dat er in de oh zo vriendelijke pitoreske dorpjes meer verkrachtingen en gore afslachtpartijtjes plaatsvinden in "the maisvelden of terror",waar Wes Craven zn vingers bij zou aflikken en er een nieuwe reeks Freddy Kruegers over zou kunnen maken.
Maar slechts een deel ervan komt in de publiciteit dus t valt minder op,maar das handig voor de kerk want zo kunnen ze lekkah doorgaan met t verkrachten van kids en ander minderjarig volk...
Sjahhh maar dat alles is beter dan lekkah bij iemand thuis waar je niemand verder lastigvalt je aftertje te houden,sex te hebben waar beide partijen zin in hebben en dus geen moorden hoeft te plegen en met je schop de tuin in te gaan om t lijk te begraven,een tuin heb je immers niet in de stad.
In de stad gebeurd zat ellende,daarom woon ik r ook niet,ik woon ook niet in een dorp,ik woon in een gebied ertussenin,the twilightzone.
Ook dat zuigt,maar hey,de hele wereld zuigt,ik maak gewoon mn eigen keuze en heb mn eigen mening over boeren en stedelingen nadat ik met beide lagen der bevolking te maken heb gehad.
Thats all |
|
|
| Phat B |
| quote: | Originally posted by Donna
...In de stad gebeurd zat ellende,daarom woon ik r ook niet,ik woon ook niet in een dorp,ik woon in een gebied ertussenin,the twilightzone.
Ook dat zuigt,maar hey,de hele wereld zuigt...
|
ertussenin is ook de juste oplossing Donna.
een verstedelijkt dorp of een dorps stadje dus, niet in de randstad maar ook niet te ver in de provincie, met niet te veel buitenlanders maar ook niet te veel boeren, patsers of ballen...
...en toen werd ik wakker:nervous:
ach ja, je moet blijven dromen om het leven leuk te blijven vinden:toothless |
|
|
| Donna |
Sweet Dreamz are innocent;)
En nee,innocence is no excuse,maar een excuse is ook wel t laatste waarnaar ik zoek in this life.
Ik zeg altijd maar : or Delete me |
|
|
| Phat B |
| nou worden we wel heel filosofisch...;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Donna
Sweet Dreamz are innocent;)
En nee,innocence is no excuse,maar een excuse is ook wel t laatste waarnaar ik zoek in this life.
Ik zeg altijd maar : or Delete me |
He Don, in welke trip ben jij beland de afgelopen dagen? :)
(Ik neem wel poppers mee 3 januari ;) :D) |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Generaliseren en overdrijven is ook een kunst... |
jah klopt dat was ik ook. maar als men zegt dat hier alleen maar kotsende, zuipende, neukende, stompzinnige boeren rondlopen dan is dat ook 1 hele grote generalisatie en overdrijving.
maar goed ik vind het verschil tussen verschillende dorpen en steden altijd wel lachen. Ieder dorp of stad heeft wel zijn eigen normen en waarden en tradities. sommige heel leuk sommige heel stom. Er wordt altijd gesproken van een verenigd europa, maar hoe kan je hiervan spreken als je ziet dat in dit kleine kikkerlandje al veel verschil is tussen bijv noord en west NL |
|
|
| BaRTeZ |
I Like It Loud.... ik krijg nog steeds moordneigingen als ik dat nummer hoor, en als mensen dan gaan "stampen" (krijg t bijna niet uit mijn toetsenbord :)) en ook nog eens vet hard gaan meegalmen...
snel ff bier halen voor dat ik de tent afbreek :)
RnB en Skihut mogen ze ook afschaffe :) |
|
|
|
|