|
Wat wil je NIET horen als je op een feest bent? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| basd |
| quote: | Originally posted by Donna
Ach,kom oorspronkelijk uit een dorp in zaanstad waar ze eens per jaar "kermis" hebben,dat houdt in,een draaimolen,schiettent en een paar botswagens en verder draaid het eigenlijk allemaal om de 3 kroegen cq skihutten die op niet al te lange afstand van elkaar liggen.
|
Komt me zeer bekend voor :)
Een kilometer of vijftig noordelijker gaat het precies hetzelfde! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Donna
Ach,kom oorspronkelijk uit een dorp in zaanstad waar ze eens per jaar "kermis" hebben,dat houdt in,een draaimolen,schiettent en een paar botswagens en verder draaid het eigenlijk allemaal om de 3 kroegen cq skihutten die op niet al te lange afstand van elkaar liggen.
Dan zit je 6 dagen lang van smorgens 9 a 10 uur tot maximaal 2 uur snachts of totdat je neervalt ofcuz in de kroeg,en drink je bier in meters etc. totdat je over je nek moet en daarna weer opnieuw kunt gaan beginnen.
"vroegah" vond ik dit geweldig,wist nie beter,maar ben blij dat dit tot 1 van de weinige dingen behoord waar ik WEL volwassen in ben geworden...
Want tering,wat een stel ongelovelijk domme aso boeren met of zonder klompen bij elkaar zeg..
Ben blij dat ik wat dat betreft t licht gezien heb en er lekker over ben gaan zeiken;)
En Carnaval vond/vind ik wat dat betreft nog vele malen erger in deze catagorie,maar daar zijn meningsverschillen voor,de 1 vind t vreselijk dom en simpel,de ander gaat er compleet van uit zn pan met een toeter op zn kop;) |
Dat met die kroegen hadden wij met een discotheek:)
Daar hebben we ook alles in meters, boeren, kotsen en weer overnieuw beginnen.
Hadden jullie geen marokkanen, ME, politie te paard en flinke rellen?
Altijd gezellig dat stappen in boere dorpjes :) |
|
|
| Biohazard |
| Ja dat is ook zo iets ergs, carnaval *kots :nervous: |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by New Wave
Hadden jullie geen marokkanen, ME, politie te paard en flinke rellen?
|
Marokkanen....CHECK
ME....NO CHECK
Politie te paard....CHECK
FLinke Rellen....CHECK
+
Hells angels die uitsmijters zijn en iedereen in elkaar rossen die grote bek hebben....CHECK
Maar jah een klein dorpje heeft toch wel zijn charme. Hangt toch echt nog een groeps gevoel in zulke dorpjes |
|
|
| MennoB |
| Wat ik dus op een feest niet wil horen is dat "OE" "OE" wat je altijd hoort schreeuwen op TE :D . En een MC die om de minuut iets schreeuwd wat steeds het zelfde is hoef ik ook niet te horen :D |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by basvh
Marokkanen....CHECK
ME....NO CHECK
Politie te paard....CHECK
FLinke Rellen....CHECK
+
Hells angels die uitsmijters zijn en iedereen in elkaar rossen die grote bek hebben....CHECK
Maar jah een klein dorpje heeft toch wel zijn charme. Hangt toch echt nog een groeps gevoel in zulke dorpjes |
Mja en de ene zatte boer vindt dat ie de chick van de andere zatte bierboer mag neuken in de steeg naast de kroeg,de chick zelf vindt t allemaal wel gezellie al die aandacht en geniet daarna nog ff van beide heikneuters tegelijk als ze erover op de vuist gaan.
Mjaaa dik groepsgevoel met ontiegelijk veel charme op t platteland,tis geweldig |
|
|
| Eagle` |
jasperina de jong - de wandelclub
super lied :D |
|
|
| Phat B |
| quote: | Originally posted by Donna
Mja en de ene zatte boer vindt dat ie de chick van de andere zatte bierboer mag neuken in de steeg naast de kroeg,de chick zelf vindt t allemaal wel gezellie al die aandacht en geniet daarna nog ff van beide heikneuters tegelijk als ze erover op de vuist gaan.
|
just ja. De vrouwkes geilen alleen maar op de aandacht en denken er niet bij na dat ze alle geile zatte boeren op hun dak krijgen die geen grenzen kennen.:whip: :nervous:
hier in West-Brabant gaat t trouwens niet per meter maar per krat...:eyes: zatte boeren, geef mij maar de stad:toocool: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Donna
Mja en de ene zatte boer vindt dat ie de chick van de andere zatte bierboer mag neuken in de steeg naast de kroeg,de chick zelf vindt t allemaal wel gezellie al die aandacht en geniet daarna nog ff van beide heikneuters tegelijk als ze erover op de vuist gaan.
Mjaaa dik groepsgevoel met ontiegelijk veel charme op t platteland,tis geweldig |
waanzinnig volkje toch :p |
|
|
| Flippe |
Er is niks mooiers dan boeren! ;)
haha, neej maar ik woon liever in een klein dorpje dan in een stad! Dorpje is veel gezelliger! |
|
|
| SnuggLe |
Ah, een waardige 3000ste post van mij, hulde!
Wij zijn boeren, superboeren, komen uit het oosten! Wij zijn boeren, superboeren, jullie flikker ouwehoeren! Krijg maar *****, tbc, krijg de pest en weg ermee..........
...GRAAFSCHAP! GRAAFSCHAP!
3000 posts, whohoooooooooooo!:eyes: :D ;) :nervous: :crazy: :tongue2 :eyes: :eyespop: :tongue3 :crazy: |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Flippe
Er is niks mooiers dan boeren! ;)
haha, neej maar ik woon liever in een klein dorpje dan in een stad! Dorpje is veel gezelliger! |
dat wil ik ook niet zeggen.
Jah je heb hier de boeren in ut zuiden. In Den Haag heb je het haagse matjes type. In Adam heb je annebole-henkie-kijk-eens-hoe-breed-en-stoer-ik-ben-type. In rotterdam heb je van die IQ-loze havenarbeiders met weinig haar op kop. Deze bovengenoemde stadse lompe mensen zijn net zo lomp als sommige boeren hier.
Kijk ik zou er best wel veel voor over hebben om in het centrum van a dam te wonen (als ik daar zou studere/werken tenminste). Altijd wat te doen, veel feestjes, leuke winkels. Maar jah je moet ontzettend oppassen op je spulen. Aggresieve sfeer op straat, No go areas.
Criminele afrekeningen waarbij je de kogels om je oren vliegen. Sommige delen gewoon erg verpaupert en veel rommel op straat.
Als ik me portemonnee hier in mijn dorp uit me zak zou laten vallen, is de kans denk ik 80% dat ie weer wordt teruggebracht met alles erin. Zal in de stad niet gauw gebeuren. Ook heb je hier in de buurt grote vriendengroepen die elkaar vanaf de zandbak of eerder kennen. Vorig jaar was hier 25 jarig jubileum van Carnavals clubje. Allemaal 40ers die al 25 jaar als carnavals groep bestonden maar daarvoor al heel lang met elkaar omgingen.
De stad en het dorp hebben vele voordelen en nadelen. Ieder zijn eigen voorkeur. Mijn ouders die echt uit de stad komen. Vinden het hier al 15 jaar op het platteland heerlijk. Ze zouden voor geen goud terugwillen.
En jah over carnaval--> in de stad hoor je vaak van die huis after partys. waar mensen sochtends na het stappen nog ff bij elkaar komen bij iemand thuis, vaak nog wat hoge snelheids lijnen op tafel mikken. Tot op het moment dat niemand meer weet wat ie aan het doen is en dat ze vervolgens om maandag ochtend verschrikt wakker worden met onbekende personen naast hun in bed. Qua lompigheid en stompzinnigheid is dat hetzelfde als carnaval naar mijn mening. |
|
|
|
|