return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Q-dance lanceert nieuw concept 'In Qontrol' (10 April 2004 A'dam Rai) (pg. 2)
View this Thread in Original format
Ding Chavez
Neemt niet weg dat ik het jammer vind dat Shockers er niet meer is, het was toch mijn leukste ID&T feest... vond het ook een leuk concept...

whahaha, door zo te eindigen kun je de rest ook wel als een onwaarheid beschouwen.
Asperge
gare rukkers(İremy;) ) daar bij id&t zeg, eerst massive weg en nu shockers, volgend jaar mysteryland en innercity dan maar opheffen:p gevolgd door heel id&t het jaar erna:D
SnuggLe
Jongens, lekker boeiend dit allemaal:

11 april, zondag, 1e kerstdag....

Mayday in Belgie

Jaja, dikke techno! Alleen Techno! Dus geen gezeik met hardstyle.
jp
quote:
Originally posted by SnuggLe
11 april, zondag, 1e kerstdag....


:rolleyes: zo krijgen we nooit een witte kerst :haha: ;)
AlFerox
ja dat heb ik ook gehoord.. mayday in de flanders expo.. koel! maar wanneer is dat dan snuggle??
SnuggLe
quote:
Originally posted by AlFerox
ja dat heb ik ook gehoord.. mayday in de flanders expo.. koel! maar wanneer is dat dan snuggle??


SOrry, ik bedoel 11 april 1e/2e paasdag. Zondag
Dus 2x mayday in 1 maand :D
DJ_Massive
quote:
Originally posted by Asperge
eerst massive weg


ben er nog ! :clown:


wat stom zeg, had eigelijk nog wel eens naar shockers gewild..ooit.. :o

tis gewoon weer hardstyle all-the-way bij die id-t knuppels
arj1o1
quote:
Originally posted by DJ_Massive
ben er nog ! :clown:


wat stom zeg, had eigelijk nog wel eens naar shockers gewild..ooit.. :o

tis gewoon weer hardstyle all-the-way bij die id-t knuppels


econoisch gezien is het wel slim :p
maarja zo krijgen ze nog meer mensen die hun niet meer moeten
basd
quote:

Quote van die Tjeerdo
terwijl je op techno alleen geen groot feest kan geven. Daar is de scene gewoon niet groot genoeg voor...

Sodemieter toch op man..

Hoeveel platen heeft die vent voor zijn kop?

Heeft ie Awakenings gezien? Awa Outdoor? ILT (okee da's dan Belgie maar dat zou in Nederland net zo goed bezocht worden)?
JunKX
quote:
Originally posted by basd
Sodemieter toch op man..

Hoeveel platen heeft die vent voor zijn kop?

Heeft ie Awakenings gezien? Awa Outdoor? ILT (okee da's dan Belgie maar dat zou in Nederland net zo goed bezocht worden)?


My thoughts exactly.

Bovendien is ID-T een bedrijf van dergelijke omvang dat ze makkelijk een feest kunnen organiseren alla TeQnology, maar dan met grotere namen. Ze hebben er de cash voor maarja, het zal wel niet "ID-Tish" genoeg zijn. Misschien levert het te weinig op, ik weet het niet. Als bovendien die hardstyle zalen te klein zijn, kan je die toch groter maken? Dat zou waarschijnlijk het Shockers concept zodanig veranderen dat je het dan beter Qlimax kan noemen.

Ben 2 jaar geleden naar Shockers geweest en heb me erg vermaakt. Laat die hardstyle zalen maar lekker uitpuilen, ik vermaakte me prima in de technozaal. :D

Cosmic
Kan best interessant worden....Ik hoop op een goede hardtrance line-up, hardstyle boeit me niet zo. Tis iig beter dan de combinatie techno-hardstyle.
franzelare
zonde van shockers!! dat was idd een topfeest voor mij de laaste jaren!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement