return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Q-dance lanceert nieuw concept 'In Qontrol' (10 April 2004 A'dam Rai) (pg. 4)
View this Thread in Original format
basd
quote:
Originally posted by AlFerox
ga hier in ieder geval zo niet bij zijn!! trekt me voor geen meter. dag daarop is ook mayday in gent, lijkt me een stuk leuker :thepirate

My thoughts exactly.

Liebing is misschien wel weer een keer leuk en Lars Klein heeft wel vette producties (Bald heads garden :eyes: ), maar om daar nou zoveel voor uit te geven.. Berkovi is dan ook nog wel okee.

EDIT: Ik had Ben 'trommeltje' Sims nog niet gezien. Aangezien ik toch niet naar andere zalen dan de techno zou gaan, en ik mezelf niet wil kwellen door 1.5 of zelfs 2 uur naar die saaie bende te moeten luisteren, ga ik zeker niet :) [END OF EDIT]

Mayday it is going to be I think (of de lineup moet erg tegenvallen). Was afgelopen jaar zoooooo vet!
arj1o1
- Beholder & Balistic, NL

beholder is het hardstle-alias van neophyte ik neem aan dat deze dus in de hardstyle zaal moet...

edit: franky jones draait waarschijnlijk hardcore dan kan hi inde plek van beholder in de early hardcore zaal...
Dj Lex
WoW:crazy: :tongue3 :eyespop: ! WaT EeN ToPpEr ZeG! AlLeMaAl NiEuWe nAmeN in De HaRdStyLe enso:eyes: :eyes: HoEhoE!!!!! Ik BeN hIEr ZkR BiJ!!
Dr. Kuipers
Wel leuke line-up idd!

Ga eens wat meer zalen checken dan alleen de hardstyle ;)

Enne Beholder & Balistic draaien in hardstyle
Ik verwacht dat en DJ Yves, BE vs. Lady X, NL naar hardtrance gaan...

- Franky Jones, BE --> early hardcore
- Lars Klein, DE --> techno
- Justin Berkovi (live), UK --> techno
- Mark E.G., UK --> hardstyle (draaide ook op Qlubtempo #21)
- Xanno Gallois vs. D-Jay-Alias, NL --> techno
HiGH_NrG
Hmm...denk dat ik hier wel ff bij aanwezig ben... :D
Menno
*BUMP*

Showtek en Isaac zijn nog toegevoegd aan de line-up, denk dat de twijfelaars nu wel een kaartje zullen kopen :haha: :haha: :haha:

De website is ook al bijna klaar. Denk dat ik binnenkort een kaartje ga halen.
Cosmic
Minpunt bij deze parties is meestal het publiek, kan een negatieve sfeer ontstaan. Alhoewel het op ML bij Q-dance podium wel goed toeven was.

Ik twijfl nog, maar wil opzich wel weer een keertje naar een feest en deze heeft een aardige line-up
jp
Het is in de RAI, de line-up is fantastisch en de kans om weer te hakken op wat hardcore classics... liever dat dan Mayday Belgie :)

Trouwens, het 'trance' publiek op TE was pas irritant. Alleen in de hardtrance/style zaal werd er geklapt, gesprongen en geschreeuwd :mad:
Raymond
quote:
Originally posted by Asperge
gare rukkers(İremy;) ) daar bij id&t zeg, eerst massive weg en nu shockers, volgend jaar mysteryland en innercity dan maar opheffen:p gevolgd door heel id&t het jaar erna:D

Strak plan!!!:crazy:
Menno
Timetable:

MAIN
21:00 - 22:30 BEHOLDER & BALISTIC, NL
22:30 - 23:30 LADY TOM, CH
23:30 - 00:30 GARY D, DE
00:30 - 01:00 LIVE: SHOWTEK, NL
01:00 - 02:15 STRAIGHTON DJ TEAM
02:15 - 03:30 HARDHEADZ, NL
03:30 - 04:00 SURPRISE ACT
04:00 - 05:00 ALPHA TWINS, NL
05:00 - 06:00 DEEPACK, NL
06:00 - 07:15 TECHNOBOY, IT
HOSTED BY RUFFIAN

TECHNO
21:00 - 22:00 XANNO GALLOIS (FINAL SCRATCH), NL
22:00 - 23:15 CRISTIAN VARELA, ES
23:15 - 00:30 BEN SIMS, UK
00:30 - 01:15 LIVE: JUSTIN BERKOVI, UK
01:15 - 02:15 D-JAY-ALIAS VS. XANNO GALLOIS, NL
02:15 - 03:45 CHRIS LIEBING, DE
03:45 - 05:00 MARCO REMUS, DE
05:00 - 06:00 LARS KLEIN, DE
06:00 - 07:00 MISS DJAX, NL
HOSTED BY MC MARSJE

NRG
21:00 - 22:15 FLUTLICHT VS. SHOKK, CH
22:15 - 23:30 IGOR S, IT
23:30 - 00:30 DJ TATANA VS. DJ ENERGY, CH
00:30 - 01:30 MAX SAVIETTO, IT
01:30 - 02:30 BAS & RAM, NL
02:30 - 03:30 DJ DEAN, DE
03:30 - 04:45 SCOT PROJECT, DE
04:45 - 05:45 MARK E.G, UK
05:45 - 06:45 CHARLY LOWNOISE VS. DJ ISAAC, NL
HOSTED BY MC STATIC

EARLY RAVE
21:00 - 22:30 DJ YVES, BE VS. LADY X, NL
22:30 - 23:45 GIZMO, NL
23:45 - 00:45 FRANKY JONES, BE
00:45 - 02:00 SUNNY D, NL
02:00 - 03:15 BUZZ FUZZ, NL
03:15 - 04:30 DARKRAVER, NL
04:30 - 05:30 BASS-D & KING MATTHEW, NL
05:30 - 06:45 OUTBLAST, NL
HOSTED BY DA MOUTH OF MADNESS

VIP
22:00 - 02:00 RE-QUEZ
02:00 - 06:00 KIAMA

Hoe krijgen ze het godverdomme voor elkaar om Shokk zo vroeg te laten draaien :whip: :whip: :whip: :whip:

Nog meer TA'ers die gaan?

Floorplan

jp
Ik heb besloten hiervan af te zien vanwege Armin Only en het skieen en gelijk maar een Dance Valley kaartje gekocht :D
HiGH_NrG
Ook al zal er van hier niemand gaan...

Het zag er al vet uit in de RAI! Heb vandaag geholpen met de opbouw daar en was wel humor.

Hoop dat niet zoveel mensen er een rotzooi van maken, moet zondag ook nog afbouwen... :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement