|
Q-dance lanceert nieuw concept 'In Qontrol' (10 April 2004 A'dam Rai) (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Ook al zal er van hier niemand gaan...
Het zag er al vet uit in de RAI! Heb vandaag geholpen met de opbouw daar en was wel humor.
Hoop dat niet zoveel mensen er een rotzooi van maken, moet zondag ook nog afbouwen... :rolleyes: |
Rukker, echt wel dat er iemand keihard gaat BEUQEN morgen!! En wel IK, de KONING!! :D:D
:D:D |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Remy D
Rukker, echt wel dat er iemand keihard gaat BEUQEN morgen!! En wel IK, de KONING!! :D:D
:D:D |
Al die anabolenharries met teveel speed in de neus zullen zich ook de KONING vinden :p |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Al die anabolenharries met teveel speed in de neus zullen zich ook de KONING vinden :p |
Vast wel alleen zie ik die anabolenharries dus nooit op Hardstyle feesten. Tenminste niet meer dan bijvoorbeeld Dancevalley, Innercity, Impulz enzovoort. Maare jij zal wel op andere Hardstyle feesten komen. :D |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Remy D
Vast wel alleen zie ik die anabolenharries dus nooit op Hardstyle feesten. Tenminste niet meer dan bijvoorbeeld Dancevalley, Innercity, Impulz enzovoort. Maare jij zal wel op andere Hardstyle feesten komen. :D |
Vast wel :) |
|
|
| basvh |
| nou heren High NRG en Remytje veel plezier he. EN Remy kijk uit voor parkeergarages he !:D |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by basvh
nou heren High NRG en Remytje veel plezier he. EN Remy kijk uit voor parkeergarages he !:D |
Hé hé ik ga helemaal niet! Ik ga naar Earth. Ik moet alleen op- en afbouwen daar... |
|
|
| kolkiewolkie |
| Ik had hier wel naar toegewild eigenlijk :) . Zo ongeveer alles en iedereen uit m'n dorpie die iets met house heeft en die ik ook ken gaan hier allemaal naartoe. Magoed, ik ben mijn paasweekend enorm effectief aan het besteden (lerennnn). |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Ik had hier wel naar toegewild eigenlijk :) . Zo ongeveer alles en iedereen uit m'n dorpie die iets met house heeft en die ik ook ken gaan hier allemaal naartoe. Magoed, ik ben mijn paasweekend enorm effectief aan het besteden (lerennnn). |
hehe jah heel het dorp hier loopt ook uit voor In Control. Juist een reden om niet te gaan want ons dorpje en een goede house smaak gaat niet erg samen. |
|
|
| NoisyNeil |
| Haha logisch maar eh: Leuk als je dr van houdt ;) Ben vorig jaar naar DefQon1 geweest, ... leuk voor een keertje, maar hele dag/nacht met hardstyle en techno is niet mijn ding ofzo :) |
|
|
| Menno |
Zo hier even een reportje :)
Al weken keek in uit naar dit feest en dit kwam dan voornamelijk omdat Shokk, Flutlicht en Max Savietto op InQontrol zouden draaien.
Dit plezier werd woensdag flink verziekt door de heren van q-dance toen ze de timetable (zie boven) bekend maakte.
Aangezien ik Shokk niet wilde missen, heb ik om 19.25 met nog drie andere de trein vanuit Dordrecht genomen zodat we precies optijd voor Shokk zouden zijn. Alles ging gelukkig goed met de NS en we waren iest voor 9 uur in de Rai. Jas opgehangen en gelijk naar de NRG zaal gegaan.
We waren gelukkig niet de eerste, denk dat er nog zeven andere in de NRG stonden :D. Na een kwartiertje was het eerste hoogtepunt: Marc Dawn - Expander (Flutlicht Remix):eyespop: en ik ging compleet uit mijn dak. Toen ze een aantal nummers later isn't is all a little strange draaide (Trancefool :))kon mijn avond al helemaal niet meer stuk. Ze sloten af met een onbekend nummer, dat een gigantisch wreede opbouw en kick had. Kortom een wereld set van Shokk en Flutlicht!
Na Shokk was het tijd voor Igor S en we hadden niet echt de behoefte om naar hem te gaan luisteren. We besloten om naar de Main (Hardstyle) te gaan waar Lady Tom net begonnen was. Deze dame ziet er zeker niet verkeerd uit en ging tijdens haar set compleet uit haar dak. Was dus wel leuk om te zien en haar set viel ook niet tegen, ook al is het mijn favoriete muziek niet! Toen ik naar de wc's ging kwam ik weleens waar RemyD tegen, even staan ouwehoeren over TA, muziek ...enz. ;)
Het logo van InQontrol zag er trouwens super uit achter de dj booth, mijn complimeten voor Qdance. (zie foto beneden)
Na Lady Tom teruggegaan naar de NRG waar Dj Energy en Tatana aan het draaien waren. Ze draaide zeker niet verkeerd, maar ook niet super. Toen was het eindelijk tijd voor Max Savietto, hij opende met Still Waiting dus dat beloofde veel goeds. Hij draaide erg hard, ging soms richting techno, maar dat was zeker niet verkeerd. Ook Loop Hole, Ladies & Gentleman en Alone:eyes: kwamen nog voorbij.
Bas & Ram namen het roer over om 01.30 en die draaide heel irritant vond ik.Ze draaide nummers met hele lange breaks en toen je dacht dat de 'kick' kwam, kwam hij juist niet.:whip:
Buzz Fuzz was het draaien in de Early Rave en dat was leuk. Ben alleen die Early Rave een beetje zat nu, want daar wordt je de laatste tijd echt mee dood gegooit. Op het einde sloeg hij een plaat helmaal kapot. Het schijnt dat de naald al vanaf 11 uur raar deed en elke dj had daar dus last van.
Om 03.30 weer terug naar de NRG, waar Scot Project aan het draaien was. Normaal vind ik deze dj wel aardig, maar het leek wel of hij heel de avond alleen maar Overdose nummers draaide, wat erg eentonig klonk.:whip:
Na Scot weer naar de Early rave terug om de tijd te doden. Ging rond 05.45 weer weg en was om 8 uur thuis.
Wat mij opviel was de niet-sfeer in de rai. Heb heel de avond geen gejuich handen in de lucht (behalve in de main even)...enz gehoord wat ik op een trance feest wel zie.
Kortom: Shokk, Flutlicht en Savietto waren erg tof, de rest was matig.
Algemeen: 6,0
Muziek: 7,0
Lichten: 8,0
Decoratie: 8,0
Sfeer: 4,0
WC's : 6,0 (blijft de Rai he :))
 |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Menno
Toen ze een aantal nummers later isn't is all a little strange draaide (Trancefool :))kon mijn avond al helemaal niet meer stuk. |
Waaaaa vet hehe, had ik eerlijk gezegd ook wel mee willen maken ja :D:D. Muziek van hun vind ik als ik het nu luister nog steeds super. Moet zeggen dat ik het echt verschrikkelijk stom vind dat ze zo vroeg moesten draaien. Max Savietto vind ik ook erg goed (veel van zn producties dan, ook samen met Tankis).
Als ik gegaan zou zijn was het ook echt alleen maar voor deze 2 sets en misschien Lars Klein in de techno maar dat vond ik absoluut niet de moeite waard, zeker als je kijkt naar de andere muziekstijlen.
Erg leuk report!! :) |
|
|
| Shabbaman |
| Ik vond het een prima feest! Technoboy ging een half uur langer door, dat kon ik (ondanks ernstig versleten kuitspieren) wel waarderen. |
|
|
|
|