|
Ik Baal!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Hey gozert hoe kwam je eigenlijk aan die ontsteking?? kan ik het vermijden.. anders kank nog n ie de 18e augustus parteye in nederland..
wel zo handig :P
Nou ik gaat zo ff lekker naar buiten ;) |
Ik denk dat ik het wel weet. Heel veel mensen die in het vliegtuig zaten (jaaa, terug met het vliegtuig voor 75 piek superaanbieding) waren aan het hoesten. Dat kwam denk ik door die discotheken daarzo. In alle discotheken hebben ze gigantische airco-systemen. Volgens mij heb ik daar gewoon ergens een gigantische kou opgelopen. CORRECTIE!!! Buiten is et 15 graden warmer dan binnen. CORRECTIE!!! Je zweet daarzo ook nooit in een discotheek. We gingen ergens in een discotheek iets drinken en ik zat met mn zatte hoofd een uur onder zo'n ding. Later bedacht ik me dat ik het ijskoud had, weet ik veel op dat moment.:p :p :p
Ik denk dus dat het door die airco's komt, door de kou en misschien neemt dat ook wel veel bacterien met zich mee, veel kan je er daar dus niet aan doen. Je zal et iig niet heet hebben in een discotheek daaro, dat was op dat moment wel flex.:)
Latuurrzz.... |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Binnen is et 15 graden warmer dan binnen.
|
Neej het is me weer volledig duidelijk...
Hey met wat voor vliegtuig ging jij terug?? zon dekota?
K zal de aircos vermijden :p thx :D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Neej het is me weer volledig duidelijk...
Hey met wat voor vliegtuig ging jij terug?? zon dekota?
K zal de aircos vermijden :p thx :D |
Dat was een aanbieding van GoGo, voor 75 piek niet meer in die klotebus:) , wel 5uur vertraging gehad, maarja. We vlogen met Martin Air. En de Airco's vermijden lijkt me moeilijk, overal hangen die dingen, maar je moet er iig niet met je zatte kop onder gaan staan, zoals ik. :p :p |
|
|
| Blik |
CHECK OUT DE CORRECTIE (oeps capslock:D)
mooiste van mod zijn, het editen van posts.......:D |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Blik
CHECK OUT DE CORRECTIE (oeps capslock:D)
mooiste van mod zijn, het editen van posts.......:D |
Good job, Blik:p:D
*geeft Blik een schouderklopje* :p:D:D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
Good job, Blik:p:D
*geeft Blik een schouderklopje* :p:D:D |
dank je Optimus
**zelfvertrouwen stijgt**
oh ja, voor de blonde mensen tussen ons, ik noem geen namen
het zinnetje wat tussen de 2 dikgedrukte CORRECTIES staat is dus gecorrigeerd:D |
|
|
| Henkie_henk |
LoL Blik ik wist helemaal niet dat wij moderators ook andere dingen konden naast threads closen (aangezien wij dat alleen maar doen)
;) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
LoL Blik ik wist helemaal niet dat wij moderators ook andere dingen konden naast threads closen (aangezien wij dat alleen maar doen)
;) |
hehe, wij kunnen zelfs 2 threads in elkaar laten zetten......"Merge thread" das nou kwaliteit jongen........:p
ohoh, privégesprek, mag niet van Rudy, naja hijs toch op vakantie...:) |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Blik
hehe, wij kunnen zelfs 2 threads in elkaar laten zetten......"Merge thread" das nou kwaliteit jongen........:p
|
Oh ja, WIJ als moderators kunnen ook "Mergen"...:cool:
Had je kunnen doen bij die Tiesto thread he ipv van hem te closen...beetje amateuristisch...ik ga denk ik maar wat flamen in de Dagobert Duck thread :p j/k
(voordat ie dicht is...:p) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Oh ja, WIJ als moderators kunnen ook "Mergen"...:cool:
Had je kunnen doen bij die Tiesto thread he ipv van hem te closen...beetje amateuristisch...ik ga denk ik maar wat flamen in de Dagobert Duck thread :p j/k
(voordat ie dicht is...:p) |
neej, dat "mergen" doen we alleen als iemand per ongeluk op de verkeerde knop heeft gedrukt, dus op New Thread in plaats van New Reply |
|
|
| Henkie_henk |
| Ja -=WVG=- Snap je het wel? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Ja -=WVG=- Snap je het wel? |
ja, ik twijfel er ook aan hoor, misschien moet je even een avondje langskomen, zodat ik je ale "ins & outs" van het moderatorschap kan laten zien
(wat een woorden zeg.........:p) |
|
|
|
|