return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Ik Baal!!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Dago "B" Duck
Yo, zand erover. Volgens mij begrijpen we elkaar best.

Hee, ff wat anders. Zodat het in ieder geval weer eens over muziek gaat. Ik heb nog wel een gave mix voor je van Eye-Riz. Zeg maar hoe je hem wil hebben. ICQ ? FTP ?

Tis echt een gave mix...
TranceFool
quote:
Originally posted by Dago "B" Duck
Yo, zand erover. Volgens mij begrijpen we elkaar best.

Hee, ff wat anders. Zodat het in ieder geval weer eens over muziek gaat. Ik heb nog wel een gave mix voor je van Eye-Riz. Zeg maar hoe je hem wil hebben. ICQ ? FTP ?

Tis echt een gave mix...

nee, bedankt. ik d/l geen mixen, duurt een beetje te lang met mn ISDN momumpje:(
Dago "B" Duck
Ja, das kut. Helaas.:(
TranceFool
quote:
Originally posted by Dago "B" Duck
Ja, das kut. Helaas.:(

Maaruh, jij zei dat ik Eye-Riz kende, maar ik weet nergens van. Ja, ik weet dat ze hier wel eens op het forum komt maar verder niet. Hoe zou ik haar moeten kennen dan???
Dago "B" Duck
Ik heb eens een thread gelezen. Ging over een TA-party die jullie willen organiseren geloof ik. Daar noemde je Eye-Riz als DJ om eventueel ergens te draaien ofzo. Dus ik dacht dat je haar misschien een keer had horen draaien of gesproken. Ik heb de afgelopen tijd hun mixen op cd gezet. En ik heb er mp3's van, dus ik dacht dat je misschien wel een mix wilde hebben. Maar om 80 MB met een isdn-modem te downen is inderdaad niet al te super.
TranceFool
quote:
Originally posted by Dago "B" Duck
Ik heb eens een thread gelezen. Ging over een TA-party die jullie willen organiseren geloof ik. Daar noemde je Eye-Riz als DJ om eventueel ergens te draaien ofzo. Dus ik dacht dat je haar misschien een keer had horen draaien of gesproken. Ik heb de afgelopen tijd hun mixen op cd gezet. En ik heb er mp3's van, dus ik dacht dat je misschien wel een mix wilde hebben. Maar om 80 MB met een isdn-modem te downen is inderdaad niet al te super.

Nee, dat was ik nie, kprobeerde net ff op te zoeken wie dat zei, maar kan et ff niet vinden, maar ikke ken haar niet hoor.
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Dago "B" Duck
Ik heb eens een thread gelezen. Ging over een TA-party die jullie willen organiseren geloof ik. Daar noemde je Eye-Riz als DJ om eventueel ergens te draaien ofzo. Dus ik dacht dat je haar misschien een keer had horen draaien of gesproken. Ik heb de afgelopen tijd hun mixen op cd gezet. En ik heb er mp3's van, dus ik dacht dat je misschien wel een mix wilde hebben. Maar om 80 MB met een isdn-modem te downen is inderdaad niet al te super.


dat was ikke!! LOL, lang gezocht TranceFool???:D enne...ik wil wel graag een mixje hebben hoor:D, want Eye-Riz had me die ooit beloofd.
Dago "B" Duck
Heb nog ff gekeken. Heb me vergist. Was Optimus Trance die dat zei. Anyway, ik dacht, om de lucht ff te klaren en het over wat anders te hebben, deel ik ff een mix uit. Heb zelf kabel van de Casema. Das wel verrekte traag, maar je kan hem gewoon de hele nacht laten lopen. Isdn is een ander verhaal, tenzij je een flinke zak met geld hebt natuurlijk. 8-)
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Dago "B" Duck
Heb nog ff gekeken. Heb me vergist. Was Optimus Trance die dat zei. Anyway, ik dacht, om de lucht ff te klaren en het over wat anders te hebben, deel ik ff een mix uit. Heb zelf kabel van de Casema. Das wel verrekte traag, maar je kan hem gewoon de hele nacht laten lopen. Isdn is een ander verhaal, tenzij je een flinke zak met geld hebt natuurlijk. 8-)


hehehe, heb ik ook, zo'n sloooooooome wanadoo:D:D:D maarre...hoe wil je zo'n mixje sturen dan? uppen naar die ftp ofzo?
Dago "B" Duck
Maakt me niet uit. heb hier zelf nog geen ftp-server geinstalleerd, maar dat is ook niet zoveel werk natuurlijk. Via icq kan ook, maar als de verbinding dan wegvalt kan je weer opnieuw beginnen. Doe eens een goed voorstel zou ik zeggen.

Wanadoo ja, of eigenlijk nog gewoon Casema. Ik las een paar dagen geleden wel dat ik hier al breedbandkabel kan nemen. Als het goed is zijn de formulieren onderweg, dus nog een paar weken en dan kan ik me hier eindelijk eens helemaal suf downloaden.:D

Optimus Trance
hmmm...kan je dan met die ftp doen dan???
w8 ff je zit op icq toch, een momentje dan...:D:D:D
zet m ff aan dan:D:D:D
Optimus Trance
jaaaaa, moet je wel je icq nummer geven he!;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement