return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Ik Baal!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
-=WVG=-
Uhm jongens, waar zijn nou de meeste problemuh?
Dj Lex
Boink!!! Hoorde me naam weer vallen.
Ja Trancefool das kut voor je. Ik ben vandaag weer lekker bruin geworden. Lekker in me bootje op het water geweest :D Heerlijk!!
mzzl
Henkie_henk
quote:
Originally posted by -=WVG=-
Uhm jongens, waar zijn nou de meeste problemuh?


Liggen die niet voornamelijk bij jou? :p

wat ging je doen lex?? vissen? ;)

Ik heb lekker enkele uurtjes aan ons zwembad gelege :p 15 jarige all over the place..
Dj Lex
quote:
Originally posted by Henkie_henk


Liggen die niet voornamelijk bij jou? :p

wat ging je doen lex?? vissen? ;)

Ik heb lekker enkele uurtjes aan ons zwembad gelege :p 15 jarige all over the place..


heus vissen, daar heb ik geen geduld voor. Ben lekker aan een strandje van een meertje gaan liggen. Hehe ;)
TranceFool
quote:
Originally posted by Blik
CHECK OUT DE CORRECTIE (oeps capslock:D)

mooiste van mod zijn, het editen van posts.......:D

HUH, wat hebbie verandert dan?????

Enne, ik heb gister mn kuur afgemaakt van 7 dagen:D :D :D :D . Het zou nu over moeten zijn, maar khoest nog steeds als een zeehond, boeiuhh, ik ga vandaag gewoon de zon in, want het wordt focking lekker weer in Rotterdam, kzie het nu al. Dus misschien zit ik vandaag wel flink onder de roden vlekken:p :p :p . Kheb iig geen zin om binnen te blijven
Blik
quote:
Originally posted by TranceFool

HUH, wat hebbie verandert dan?????



nou, er stond "binnen is et 15 graden warmer dan binnen" en dat klopt natuurlijk niet helemaal..... :rolleyes:

dus heb ik het veranderd in "buiten is het 15 graden warmer dan binnen"
TranceFool
quote:
Originally posted by Blik


nou, er stond "binnen is et 15 graden warmer dan binnen" en dat klopt natuurlijk niet helemaal..... :rolleyes:

dus heb ik het veranderd in "buiten is het 15 graden warmer dan binnen"

Ohh, hehe, beetje dom (Ja Dagobert doeloze post, tel er maar weer eentje bij)
Dago "B" Duck
Dat gaat vanzelf, slimmerd van het VWO. Fijn dat je andere mensen voor zeikerd uitmaakt en zelf niet kan ophouden met zeiken! Flinke vent!
TranceFool
quote:
Originally posted by Dago "B" Duck
Dat gaat vanzelf, slimmerd van het VWO. Fijn dat je andere mensen voor zeikerd uitmaakt en zelf niet kan ophouden met zeiken! Flinke vent!

Jij weet echt niet van op houden he, irritantje. Ga al me threads ff af om te kijken of je nog een foutje tegenkomt joh, ga zo door. Kijken hoeveel je er vindt. Vind je jezelf nou niet een beetje zielig??? Het gaat erom dat Henkie mij begrepen heeft en dat hij ermee geholpen is, dus hou op met mij controleren op fouten, ja!!! of dingen die niet kloppen die ik zeg. Kijk zelf wat je post!!! (ik zie geen interessante threads ofzo???)
-=WVG=-
Joooh laat het flamen weer beginnen...

Blik
Trancefool, ben jij dan de verstandige en reageer dan gewoon niet........en op zich had Dago "B" Duck wel gelijk........was een beetje stomme opmerking.........

no offence natuurlijk.....
TranceFool
quote:
Originally posted by Blik
Trancefool, ben jij dan de verstandige en reageer dan gewoon niet........en op zich had Dago "B" Duck wel gelijk........was een beetje stomme opmerking.........

no offence natuurlijk.....

Ja ok het was dom maar als je een heel verhaal typt en et nogal snel neerzet, draai je de dingen wel eens om. Hij brengt dat gelijk weer in verband dat ik me verdedig over dat ik "dom" ben. Ik zal er niks meer over zeggen en idd de verstandigste zijn:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement