return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Saddam Hussein fångad
View this Thread in Original format
reveal
Tja, tänkte att alla kanske inte läser alla poster i klotterplanket :)



Diskutera :D
dj_hysterix
stackars gubbe :D :p
JayBee
jag skulle inte villja vara i hans skor just nu.

vet inte vad som kan sägas om det hela :P någon som har filmen i annat format än realplayer?
ScuL
jag är glad för irakiernas skull.
förmodligen den bästa julklapp man kan få när man bor i irak :D
Connector
säkert en dubbelgångare :)
ShyTrance
quote:
Originally posted by ScuL
jag är glad för irakiernas skull.
förmodligen den bästa julklapp man kan få när man bor i irak :D


va synd att dom inte firar jul då :p
Sand Leaper
quote:
Originally posted by Connector
säkert en dubbelgångare :)


Det trodde jeg også først, men de sier at de har DNA-testet ham og at det bekreftet at det var ham. Så det ser ut som de har ham nå...
mjz
quote:
Originally posted by Sand Leaper
Det trodde jeg også først, men de sier at de har DNA-testet ham og at det bekreftet at det var ham. Så det ser ut som de har ham nå...


japp, dom tog gott om tid på sig att kolla så att det verkligen var han innan dom gick ut med det... hade varit pinsamt värre om dom tagit fel gubbe... :)
ScuL
quote:
Originally posted by ShyTrance
va synd att dom inte firar jul då :p


jag menade från västerskt åsikt (asså både oss här och amerikaner i irak)
Hybrid

Powell
Hörde det inte försen för kanske en timma sen. Jo, tycker bara det var en tidsfråga ändå, när usa vill ha något så får dom oftast det (nej .. jag säger inte att det är bra att det är så)
staz
tycker synd om han, hur många han än dödat och hur mycket lidande han än orsakat så är han fortfarande bara en människa.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement