|
Argh ! Tyfus Sircam ! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
Ik had dat mailtje gehad.
Open net me mailbox namelijk, want was er een paar dagen niet.
Gelijk weggegooid. |
|
|
| moogwai |
Echt het virus begint echt lachwekkend te worden :D... al meer dan 5x ontvangen.... maar ik ben nog steeds niet geinfecteerd... als je maar geen Outlook hebt ofzo.. dan is er weinig aan de hand.
Maar het is wel een origineel virus
Subject: Ferry Corsten
Subject: Safri Duo
etc...haha :D |
|
|
| Dj Lex |
Kreeg je die bestandjes??
Zullen wel Ta'ers zijn dan die je die gestuurd hebben. |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Kreeg je die bestandjes??
Zullen wel Ta'ers zijn dan die je die gestuurd hebben. |
Nee.. nog niks van Ta-ers ontvangen.. maar van mensen van mailinglisten waar ik bij zit. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
FF een heldere uitleg.
Als je een mail krijgt met de volgende text
Hi! How are you?
I send you this file in order to have your advice
See you later. Thanks
en een
*.*.gif bestand er aan gekoppeld, dan is dat het virus.
Het virus stuurt alle bestanden uit je Mijn Documenten map op naar personen die jij ooit een E-mail hebt gestuurd.
Dit kan nml heel makkelijk, omdat heel veel E-mail's (plaatjes enzo) gewoon Fwd worden gestuurd.
Ik heb er inmiddels al tien van gekregen (van bekenden en ombekenden) en bij de eerste heb ik m ook gewoon geopend. Ik kon dus ook m'n hele computer Format C:. Als je zo'n bestand opent en je doet er nix aan, dan zal op 16 oktober je hele harde schijf worden gewist.
Als je denkt dat je besmet bent, moet je ff een update downen van je virusscanner. Zo niet, dan word op 16 Oktober je hele harde-schijf gewist.
Om te checken of je besmet bent, moet je ff dit progje downen en het ff laten lopen op je comp.
GReeTZ |
|
|
| Henkie_henk |
*WRONGGGGGGGG* haha neej grapje...
zitte wat foutjes in.. t hoeft niet alleen een .gif te zijn... t kan vannalles zijn.. .zip .doc. .jpg. .whatever.....
Ook stuurt ie zichzelf door naar de emailadressen van de sites waar je heen bent geweest :p
voor de rest wel chille post petrus... ik gaat verbranden in de zon |
|
|
| TranceFool |
| Vaag, ik heb nog helemaal niks gekregen, niet erg hoor. Op zich is het virus toch niet zo'n ramp. Ik bedoel 16 oktober is nog ver weg. Je hebt nog alle tijd om er iets aan te doen. |
|
|
| Blik |
| ik heb ook nog niks gehad........al wel een paar waarschuwingsmailtjes....is op zich toch niet zo gevaarlijk........want je moet wel achterlijk zijn (no offence:)) wil je een mailtje geschreven in het Engels die van een vriend komt openen.........je weet toch dat die je gewoon in het nederlands schrijft........ :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| Henkie_henk |
| Ik stuur em je wel in het nederlands hoor blik.. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Ik stuur em je wel in het nederlands hoor blik.. |
mailtjes van jou lees ik zoiezo niet, die gooi ik meteen in de prullenbak..........ook al is het onderwerp nog zo interessant....:D |
|
|
| Henkie_henk |
ow maak ik wel nieuw meel adres... [email protected] zeker wete dat jij em opent :D
Ik ga me koffer maares inpakke denk ik.. mooi op tijd :D |
|
|
|
|